Tohotatteko coilit kunnolla, ennen ku otatte käyttöön? Ku mul 3 Siggeä tossa ja missään ei pompi yhtään arvot.![]()
Tohotatteko coilit kunnolla, ennen ku otatte käyttöön? Ku mul 3 Siggeä tossa ja missään ei pompi yhtään arvot.![]()
10884879_673826566068825_1456053333_n.jpgonkos muut päässy alle 10w?![]()
Mulla se kerran puolivahingossa laski johonkin 9.x pintaan. Jäin ihmettelemään mitä tapahtui, nostelin ja laskelin tehoja eikä samoja enään uudestaan tapahtunut.
Tuli tuo 100 plussa tilattua puffilan 15 pinnan alennuksilla, 2 samanikäistä efestin purplea hyllyssä, käytänkö noita vai tilaanko uudet? Suunnilleen yhtä paljon latauskertoja... Mikä on pahin skenario "eripari" akuissa?
Kukaan verrannut 100w plus ja 150w versioita? Jomman kumman taidan tilata niin mietiskelin onko eroja kun piirikin on eri.
PS. Mistä saisi sopuhintaan tilattua 100w plussaa? Puffilta katselin ja nollaa näyttää.. :/
Viimeksi muokannut kropo; 19.01.15 kello 10:10.
Kahden viikon käytöllä ei kyllä moitittavaa 100w plussasta! Pinni toimii moitteettomasti,viimeistely laadukasta ja tulittaa lujaa. Silikoni sukan kanssa istuu napakasti kädessä ja on miellyttävä käyttää. + tälle laitokselle.
Mistä tätä saa enää ostettua?
http:// http://esmokes.se/index.php?...elei+100w+plus
Tuolta ainakin itse viikonloppuna tilailin.
E. Jaa ei taida linkki toimia. Ruåttalainen kauppa esmokes.se kyseessä kuitenkin.
Näähä o kohta jotai keräilyharvinaisuuksia!
Sigelei 100W plus
Tilattu (esmokes.se) SU illalla ja keskiviikkona lapasessa, nopiat oli postit Ruåttista Suomeen. Ja sitten itse boksista:
Reilut puoli päivää ollut käytössä ja en kertakaikkiaan keksi tästä mitään moitittavaa...
+ Ulkonäkö/viimeistely pimpan päälle
+ 510-liitin suorassa/kierteet loistavat/joustava plus napa toimii upeasti, kaikki testatut atot toimii/istuu moitteetta
+ Tulitusnappi hjuva/oikeinkin hjuva
+ Akkukesto mitä mainioin, varmaan mun wateilla menee kirkkaasti 2 päivää samoilla latauksilla
+ Mukana tullut "suojakuori" loistava, pysyy ainakin boksi lapikkaassa
+ Watteja mun käyttöön enemmän kuin tarpeeksi, eikä sahaa ohmit miten sattuu vaan näyttää sen mitä pitääkin
+ Takakansi pysyy tukevasti kiinni magneeteilla, lähtee kuitenkin tarvittaessa helposti auki
Miinuksia en oikeasti, ainakaan näin lyhyellä käytöllä, keksi yhtäkään. Hintakaan ei mun mielestä ollut paha, varsinkin kun siihen sisältyi postit. Kotikäyttöön tämän ostin ja siihen tuntuu olevan loistohankinta.
Peukku ylös tälle ilman muutaja vielä pepsodent hymy kaupanpäälle
![]()
Oli pientä pyörittelyä 100 ja 150 mallien välillä. Lähinnä koska satanen nyt on taidettu todeta hyväksi ja uudemmasta saattaa valjeta jotain ongelmia ajan kanssa. Päädyin uudempaan ihan yhden videon pohjalta, jossa verrattiin suoraan aiempaan ja oli selvästi pienempi kapistus. Ei tätä ole tarkoitus ovesta ulos viedä, mutta kuitenkin miellyttävä ominaisuus. Ei tältä oikein mitään odottanut paitsi yli kahdenkymmenen watin tehoja, muttei myöskään mitään valittamista löydy toistaiseksi. Vois kai varuiksi laittaa toisen valumaan Kiinan suunnalta.
Pyorittelin itekkin 100w plussan ja 150w välillä, päädyin 100w plussaan.
100 Plus oli käytössä pari viikkoa, ja ihme ja kyllä ei ollut kummemmin pahaa sanottavaa. Perusluotettava. Ainut miinus koosta ja painosta, taskussa ei oikein halua kantaa.
22.1 iltapäivällä otettu käyttöön. Ko. loppupäivä höyrytelty pelkästään tällä, sen jälkeen Sigelei ollut koko ajan käytössä, pl. töissä muut laitteet.
Nyt näyttää akuille 38%, jokohan pistäisi uudet ladatut akut kehiin? Eli; aika huima on (käytössä 17,5 w) tällä boksilla akkukesto - ja en todellakaan höyryttele vain silloin tällöin.
Eipä siis ennakkokaavailut akkukestosta menneet pieleen, pikemminkin yllätti vielä positiivisesti![]()