Sivu 273 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 173223263269270271272273274275276277283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,441 - 5,460 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

Höyrykonkari

Laittakaas ny vähä fotoja miten ootte pumpulit misteriinne laittaneet. Viellä näin 6kk ja +300 setupin jälkeen en ole vieläkään masteroinut tuota. Kyllähän se toimii, mutta jossain kohtaa aina käy niin että noi mun pumpulit lähtee pois paikoiltaan ja sitte kurlataan.

Eli itse siis rakennan "kaiffarin manuaali tyyliin" eli coili vähän viistoon. Pumpuli läpi kohti dekin reunaa, siitä alas ja vaakatasossa dekkiä pitkin dekin toiseen reunaan.

Höyrykone WonderC's Avatar

Sijainti
    Kerava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Carl0s Näytä viesti
    Laittakaas ny vähä fotoja miten ootte pumpulit misteriinne laittaneet. Viellä näin 6kk ja +300 setupin jälkeen en ole vieläkään masteroinut tuota. Kyllähän se toimii, mutta jossain kohtaa aina käy niin että noi mun pumpulit lähtee pois paikoiltaan ja sitte kurlataan.

Eli itse siis rakennan "kaiffarin manuaali tyyliin" eli coili vähän viistoon. Pumpuli läpi kohti dekin reunaa, siitä alas ja vaakatasossa dekkiä pitkin dekin toiseen reunaan.
    Mun setuppi löytyy viestistä #5337 ja Naamapeikon vähän sen jälkeen. Ohukainen ja paksukainen ei ole itellä pettänyt kertaakaan. No näillä keleillä en kyllä ihan paksuimpien juissien kanssa lähtis kokeilemaan.
    -Gerstensaft über alles!

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Carl0s Näytä viesti

Sivu 269
    Itse käytin tuota kikkaa aikoinani

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Sivu 269
    Itse käytin tuota kikkaa aikoinani

Here, have my like!

Siis kerrassaan nerokkaan yksinkertaista! Jopa liian yksinkertaista ettei tälläisen valeinsinöörin aivot tollaseen olis taipunu

Vähän tollasella #5537 tyylisellä mentiin joskus, sillä erotuksella että jätin sen päätupon pitkäksi, ja trimmasin sivut lyhyeksi. Tuosta luovuin kun oli liian työläs. Muuten hienoja kuvia, mutta jää se oleellisin puuttumaan eli miltä setti näyttää nesteuraan nähden. Mutta, taidampa himassa vääntää uuden coilin jossa jätän noi jalat riittävän pitkiksi jotta niillä saa pidettyä bumbulit baikoillaan.

EDIT:

Laitetaas kuvat viel omasta:

mister 1.jpgmister 2.jpg

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Juu siksi olenkin duunari
    Kanthalit kun jättää pitkiksi voi niillä painaa / pistää läpi pumpulin deckiin jolloin ne myös pysyy siinä
    Sen verran kannattaa huolehtia ettei päät kosketa hattua jolloin oikkari on valmis

Höyrypää FinTab's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Olikos se niin, että Misteri ei välttämättä tartte sitä imuputken o-rengasta tankinkorkkiin?
    Eli toimii vuotamatta ilmankin?
    Tämmönen muistikuva jostain silica-aikaisesta keskustelusta...

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinTab Näytä viesti
    Olikos se niin, että Misteri ei välttämättä tartte sitä imuputken o-rengasta tankinkorkkiin?
    Eli toimii vuotamatta ilmankin?
    Tämmönen muistikuva jostain silica-aikaisesta keskustelusta...
    Juu ei tarvi eikä vuoda vaikka sen o-renkaan ottaa pois

Mulla on tuo pumpulointi vähän muuttunut viime aikoina. Nykyään jaan ne päät ikäänkuin kahtia. Puolet menee uraan ja toiset puolet deckille. En ole ihan varma miksi näin, mutta tuntuis jäävän enemmän pumpulia varastoksi ja sopivan vähän uriin, jottei vallan tukkoon mene. Eikä tarvi viistoon leikellä päitä. Hybridsetupissa sitten kierrän ohkasen rullan meshpötkön päiden ympärille ja hännät uriin. Tähän toimii erinomaisesti mujista ylijäävä "pintakerros". Tullut myös kokeiltua, että jättää vain tyynyt siihen meshin alle, mutta tuntuu aika vuotoherkältä ilman urissa olevaa hidastetta.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Hybridsetupissa sitten kierrän ohkasen rullan meshpötkön päiden ympärille ja hännät uriin. Tähän toimii erinomaisesti mujista ylijäävä "pintakerros". Tullut myös kokeiltua, että jättää vain tyynyt siihen meshin alle, mutta tuntuu aika vuotoherkältä ilman urissa olevaa hidastetta.
    Itse oon tehnyt juuri tuolla että laittaa meshtukin päiden alle pikku pumpulityynyt, on vuotanut itsellä aniharvoin kunhan nesteensyöttö on riittävän pienellä.

Rullametodi? Käsitinkö oikein eli meshtukin päät ovat kokonaan pumpulissa?
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Tuosta viestistä löytyy kuva ensimmäisestä hybridsetupistani, mutta aika samalla tavalla menee vieläkin pumpulit: http://www.e-savuke.com/vb/hybridit/...tml#post440319

Tiedä saako tosta mitään selvää eikä näy ne uraan menevät pumpulit edes. Laitan siis pienen hännän uraan, vedän toisenpään meshin päälle ja tökkään pikkuruuvarilla alle, että pysyy paikallaan.

Miten paljon muilla on nesteensyöttö auki pumpulisetupilla? Itellä joutuu avaa 1,5-2 kierrosta

Höyrykonkari

Tolla tyylllä millä itte laitoin niin 1x periaatteessa nesteeä kun nesteellä. Nyt on tankissa Adam bombia joka vaikuttaa aika paksulta, ja hyvin toimii.

Tosin itse olen nikkeli*kikkeli* nikkeli*kikkeli* NIKKELImiäs niin ei ole niin tarkkaa

mutta muistan että kesällä espanjan helteessä kun teki setupin niin että urissa oli pumpulia, piti syöttö olla käytännössä täysin auki.

Kai se sitten vaan vaatii paljon nestettä kun g-tubella ajaa 0,5ohm setupilla. Urissa ei oo mitään

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Onko porukka misterissä ajellu mujia?
    Ei tahdo oikeen neste kulkea perille asti kun on mujit aseteltu vaa dekille. Samalla tyylillä pharma toimii moitteetta.

Mä käytän mujia. Välillä toimii paremmin, välillä huonommin. Sen huomannu että muji pitää olla tiukasti coilin sisällä. Muuten tulee jälkipolttoa.

Lainaus Alkuperäinen postaaja f4kiiri Näytä viesti
    Onko porukka misterissä ajellu mujia?
    Ei tahdo oikeen neste kulkea perille asti kun on mujit aseteltu vaa dekille. Samalla tyylillä pharma toimii moitteetta.
    Toimii mielestäni erinomaisesti. Hitusen paremmin kuin pharma, muttei mitään järkyttävän mullistavaa ainakaan tässä 18 watin pintaan. Coili on tuollaisen paksuimman neulan ympärille kääritty, lieköhän paksuudeltaan jotain 1.8-2mm. Mujista leikkaan ~parikolmemillisen siivun, irrotan kuoren toiselta puolelta ja loput survon coiliin. Vähän vielä hinkkaan edestakas siinä, että asettuu. Sopii kuin nakki silmään. En tosin sitten tiedä onko mujeissa eroa, mutta oma taitaa olla vape-reseptiltä. Tokihan en jätä kaikkea deckille vaan puolet menee uraan kuten tuossa aiemmin kirjoittelin.

Nestesyöttöä tulee availtua vähän miten sattuu. Eka rengas millin tai pari ulkona.

Höyryttelijä

Mujia oon käyttäny ja ihan ok toimii. Tosin se on vissiin kimmoisampaa kuin peruspumpuli ja tankkia täyttäessä herkästi luiskahtavat irti deckistä (paine työntää kun avaa nestesyöttöä täytön jälkeen). Pitäis varmaan tommoinen kanthal-patentti viritellä mutta vähän jänskättää irrallinen johdin siellä, ei ole kiva jos iskee oikariin. Tosin jos käyttää tarpeeksi isoresistenssistä kanthalia niin eihän se niin haittaa kun ei ole "kova" oikari :P

Lainaus Alkuperäinen postaaja ihmes Näytä viesti
    Mujia oon käyttäny ja ihan ok toimii. Tosin se on vissiin kimmoisampaa kuin peruspumpuli ja tankkia täyttäessä herkästi luiskahtavat irti deckistä (paine työntää kun avaa nestesyöttöä täytön jälkeen). Pitäis varmaan tommoinen kanthal-patentti viritellä mutta vähän jänskättää irrallinen johdin siellä, ei ole kiva jos iskee oikariin. Tosin jos käyttää tarpeeksi isoresistenssistä kanthalia niin eihän se niin haittaa kun ei ole "kova" oikari :P
    Suosittelen kanthal-viritystä. Hienosti pysyny nyt viikon mujit paikallaan dekillä. Loistava kikka varsinkin kun tulee suljettua aina nestesyöttö taskuun laittaessa. Höyrytellessä ja pöydällä pystyssä ollessa nestesyöttö sitten ronskisti auki Kiitos _S_ :lle ideasta

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Helppo ja nopea viritys on kyllä
    Kannattaa muistaa ettei jätä liian pitkiksi

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Passaako hybridin lyhempi tankki 510 malliin?
    Entä imuputki?

Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •