Tuolla hinnalla voisi vaikka ostaakkin, kun ei köyhällä opiskelijalla ole varaa aitoon Odotellaan nyt kuitenkin mielipiteitä tuosta.
Tuolla hinnalla voisi vaikka ostaakkin, kun ei köyhällä opiskelijalla ole varaa aitoon Odotellaan nyt kuitenkin mielipiteitä tuosta.
cloupour mini. Pistin sellasen istickin tilalle. vakuuttavia revikoita siitäkin.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
imgur: the simple image sharer
Hripperin kanssa mukava setti.
Rohkenen epäillä solkku.
Pisti silmään what's in the box osio.
Valmistajan sivulla ei ainakaan ole tollasesta mallista mitään mainintaa
Mä täytin eilen sen "contact us" lomakkeen, katotaan mitä ne sanoo. Mutta tietenkin tulee "yes genuine" vaikkei oo.
120w upgrade... Nojoo käyhän se noinkin
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Tota mä en kyllä ymmärrä... Enkä myöskään ymmärrä sitä ZNA:n 18650-jatkoa jolla putkiosa tulee 1,5cm yli.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Onko kellään tietoa millon tohon saisi tuutattua 100w päivityksen, vai onko se tullu jo kun 120w näyttäs clz:lla olla
Ei tuo mun kuva ole, en edes kyseistä modia omista
Allaolevasta linkistä löytyy päivitykset, mutta nuo isot tehot toimii vaan jos käytät tollasta hirveetä jatkopalaa, koska vaatii 2 akkua sarjassa että jännite saadaan suuremmaksi.
http://www.yihiecigar.com/download.html
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Oho! Itselläni ollut myös reilun viikon käytössä ja ei kyllä minkäänlaisia kulumisen merkkejä havaittavissa. Onko ollut samassa taskussa avaimien tms kanssa?
Mä kyllä pidän kaikkia laitteitani kuin kukkaa kämmenellä ja ovat pysyneet aina siisteinä.
Viimeksi muokannut MM81; 17.01.15 kello 11:32.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Tuo kyllä näyttäisi pahasti siltä, että jokin on hinkannut, joku neliönmuotoinen.
Toki aina on mahdollista, että valmistuksessa on myös sattunut moka.
KGO & Twist
Mulla kans ollut reilun viikon ja pyörinyt taskussa avaimien kanssa eikä mitään näkyviä jälkiä. Vähän haiskahtais siltä että jotain on kussut valmistus vaiheessa. Mene ja tiedä sitten.