Eihän ollu yllätys. Eilen lähti tulemaan subtank ja tänään sitten tämä
Kanger SUBTANK clearomizer ? KangerTech
Kangerille on ilmotettu ja laitettu kuvia..
e: niin ja kuulemma tulee korjaamaan ton ongelman.
Viimeksi muokannut larma; 13.01.15 kello 06:55.
Niin meinasin tolla minun kommentilla tuota Kanger subtank minin julkaisua!
Alla linkki
Kanger SUBTANK clearomizer ? KangerTech
Tota miniä on ootettu.. Mennee tillaukseen. Jos kuvat pittää paikkansa niin ovat ilmeisesti plus nastaa ja ilmareijät muuttaneet erilaiseksi. Taitaa tuohon miniin kuitenkin käydä samat atopäät kun isompaan versioon.
Minä en vain tuota 18,5 millistä nano mallia oikein ymmärrä. Mihin modiin tuo nyt käy nätisti? Jotenkin outoa mitotusta tai sitten syy on minussa.
Istick tulee ekana mieleen![]()
Sama pää kesät talvet, niin näinhän siinä käy![]()
Olisi nyt tehnyt ensin normaalin 22mm.
Tuon nanon sentään voi laittaa johonkin mutta nykyinen malli ei käy mihinkään. 18,5mm näyttää 22-23mm:n laitteen nokassa paljon järkevämmältä kuin 25mm...
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Hyvä, hyvä!
Mä en kiukuspäissäni nähnyt kuin 25mm:n ja Nanon Kangerin sivuilla.
Täytyy panna tilaten sitten kun saapuvat.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Mini menee itselläkin tilaukseen. Onko jollain varmaa tietoa sopivatko samat atopäät kun isompaan Subtankkiin? Joku facen puolella jo muistaakseni ehti valittaa että eivät sovi..
Kaikinpuolin tuntuu tuossa 22mm korjattu nuo kaikki normikokosen ongelmat.
+Täysin avoimena reiät pois ja vaan iso slotti
+Päätyä ei tarvii vaihtaa kun ottaa RBA:n käyttöön
+RBA:ssa isompi ilmareikä
+RBA:ssa postit nostettu ja niissä hyvät slotit vastuslankojen asetteluun
+Kaikki driptipit menee pohjaan saakkaa.
+RBA:n eristeen materiaali vaihdettu
+Lasille kovempi grippi
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 10:13.
Noniin nyt on taas Subtankki kuosissa, rba päähän tein uuden eristeen, kiitos tästä kuuluu jassolle!
Sitä värkkäsin nikkelistä m3 tangon ympärille coilin josta tulisi täydellisen näköinen ja ei muuta kovaa käyttöä lämpösäädöllä![]()
Pakko varmaan toi 22mm ostaa kans, mutta onko varmaa että siihen on vaihdettu rba pään eristeen materiaali? Tossa videolla se ainaki oli saman värinen ku tässäkin.
Koitin silikonia eka mut siis tuli joka sivumaku, pommist tein uuden mut jonku ajan päästä siitäkin tuli jotain outoa makua. Voi olla et se tulee ku laitoin erillisen eristeen siihen plustappiin, otin jostai 510 liittimestä sen eristeen.
Tosin mä saan ylimääräsiä makuja käyttämällä pelkästään holkkia misterissä et entiiä mistä seki johtuu.