Lähetä mulle vaan niistä kourallinen ni helpottaa
Heh..Putket alle, ni varavehkeitä.
Vittu miten hiljanen Fooru tänäänkin. Eihän tuollaista kukaan jaksa.
Väsynyttä meininkiä kieltämättä.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
No kun pientä remonttia ruokatottumuksiin niin ei jouda koneella päivystää kun on kaikkee muutakin
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Totta se on paskanjauhanta saavuttanu saturaatiopisteen?
Otetaan pepsiä ja nautitaan
Jamo pilkillä ja tuittu täynnä virtaa kyssiä kiusaamas...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:58.
Mä olin 2 päivää tuolla ryynäämässä, nyt kiva istuskella takkatulen lämmössä ja siemailla pepsiä
Tasamaa ryytyny ostolakkoon, tärisee pimeimmässä nurkassa itsesääliin vaipuneena vasyneenä ku joutu töihin. Ei ees konetta uskalla avata ettei tuu mielihaluja
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pyh. Ei täällä yksin jaksa kirjoitella. Muutakin tekemistä löytyy kyllä. Ostoihin ei kyllä ole mielitekoja. Pikkuisen pari kertaa käynyt mielessä, et lopettaisko Höyryttelynkin.
Mielessä käyntihän ei tarkoita vielä, yhtään mitään. Olen kyllä harkinnut, jos oikeasti myis kaikki ja muuttais pois. ihanasta kaikki kieltomaasta, missä kaikki kiellettyä tai muuten vaan luvatonta.
Se tässä kieltojen ihmemaassa, kummastuttaa kovasti. Jos Europpassa jossain tehtäisiin tällaisia kieltoja mainostamiseen, mitä Suomessa on tehty. Olisi siellä yleislakko. Autoilija eivät sulattaisi sitä mitenkään ja tarvaraliikenne olisi kyllä seis. Suomalaiset kun kuuntelee ja tekee mitä sanotaan. Tyhmyyttäkö tuo vain, vaiko mitä lie.
Niin kauan kun kossuun ei kajota, niin ei ole mitään hätää. Ja voi siihenkin jonkin verran kajota.
Sitten kun suomessa kamelinselkä napsahtaa, niin sisällissota on kyllä todennäköisempi kuin yleislakot.
-Gerstensaft über alles!
On tässa oikeesti ruvennu vituttamaan kaikenmaailman kaikkitietävät vitun valvontavirastot, jotka vaan sanovat toteuttavansa eduskunnan päätöksiä. Ja sitten kirjailevat ihan päättömiä tulkintoja tietämättä käytännön asioista mitään. Vaatii muuten helvetinmoista mielikuvitusta, että keksiikin kaikki kieltää. On varmaan jonninmoinen aivoton riihi noita asioita pohtimassa kerrallaan, ei muuten yhden immeisen mielikuvitus pysty noin paljon kieltoja sorvaamaan.
Ulkomaat muokin kutsukoon tästä sarvikuonojen maasta.
Eipä nuo päättäjät ymmärrä ennen. kuin myöhäistä
On taas 1 Päivä pulkassa, ilman osteluita.Mitä pitäis löytää, et tekis mieli ostaa. Joku kiusaus sentään, pitäis kokea.