Olen täysin samaa mieltä, että Suomen valtio ajaa itseään ulos kaikilta markkinoilta typerällä säätelyllä ja verotuksellaan!
Onneksi on kuitenkin EU joka mahdollistaa meidän kuluttajienkin hyötyä muiden EU maiden alhaisemmista veroista!
Itse kyllä suosin eniten Kiinalaista.
...mutta takas asiaan. Olisiko tämä laite hyvä Kangerin subtankille?
ja paketti lähtenyt liikenteeseen. Cloupor Mini 30W Variable Voltage VV / VW Mode Box Mod-42.68 and Free Shipping| GearBest.com siinä ale ns koodia Cloupor Mini 30w Box Mod $29.99 | Best Vape Deals yllätyin nopeasta palvelusta 8.1 tuote kaupassa ja 10.1 postiin wuhuu
Itse itselleni vastaten
Näköjään hyvin toimii
https://www.youtube.com/watch?v=X002aVGHmQk
Tämän videon kommenteissa myös puhutaan tuosta Gearbest.comin tarjouksesta ja ei taida olla voimassa tuo $29.99 tarjous tai ovat ainakin joitain tilauksia tolla koodilla peruneet.
Viimeksi muokannut Duuhannes; 11.01.15 kello 13:58.
Näyttää toimivan toi koodi, mutta 2€ ero esim Fasttechiin joka jo tunnetaan täälläkin.
Eilen tilattu finnvapelta toimitusaika ollu mulle aina 5-7 päivää, enkä yhtä pitäny pahana. Oliko jotai 50€ paikkeilla postien ja alekoodin kanssa.
Käyttökombot: Voopoo DRAG + Geekvape ZEUS
Evic VT + GeekVape Ammit 22mm Single
Keep on vaping
Mites pelittää?
Löin miniin mxjo akun sisään ja huomasin heti että takaluukku jää keikkumaan kun sinne jää se akkunaru harmittavasti rullalleen väliin vaikka miten vääntäis eri asentoon.. Käynnistys on ärsyttävän hidas. Muuten aika mukavan tuntuinen laitos on kyseessä, melko painava ja sopii ainakin omaan käteen sopivasti. Suutuntumalla ainakin 30w atlantikselle antaa samanmoista potkua kuin esim. vaporsharkki tai sirkkeli 100plussa eli en ainakaan itse huomaa huijausta jos sellaista edes on Nämä ainoastaan ensituntien kokemuksia. Onkos muut jo saanneet omiaan?
Itse tilailin sunnuntaina Finnvapelta ja maanantaina lähti, toivottavasti loppuviikosta tulis. Eleaf Lemonkin tilasin saksasta samaan aikaan, jospa noista setin sais kasattua.
Tuli muuten mieleen, et kait toi Finnvapen Cloupor on hopea? Missään ei väristä mainittu, mutta tuotekuvaa katsomalla luulin sellaisen tilanneeni. Huomasin kyllä myöhemmin, että siellä on kuvia myös mustasta versiosta.
Kait sitä akkunarua voi lyhentää saksilla sopivasti jos takakansi tosiaan on niin heikosti kiinni?
No voi perse jos näin on. Harhaanjohtavaa pitää oletuskuvana hopeista boxia ja myydä musta, kun kerta väristä ei ole muutenkaan mainuttu.
Pitänee informoida kauppiasta jos nyt sattuu musta tulemaan.
Tilaisin viel Lemonkin hopeisena saksasta asti, että kävis värit yksiin. Laitettava varmaan sitten jompikumpi kiertoon
Kirjottelehan Temonen sitten tänne tuntoja,kun olet hetken ajellut. Plussat ja miinukset.
Ens viikolla jos tilais itekkin tämän.