Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Samoin se mulla menee.![]()
Samsungin 25r akku, millin magneetti ja ohut o rengas kaiffarin tankista![]()
Mulla se on näin. Ei tuo haittaa ja en kyllä näe miten tappi tuohon gäppiin auttaa
![]()
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Joo joo, tumpin kanssa istuu hienosti, g-tubeen minä sitä tappia kaipailen
![]()
Pakkanen ja 80% vg kaiffarissa ei mikään toimivin kombo, ehkä jos vähän luirumpaa soijaa tankkiin.
![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Drippaillen ei kylmä haittaa. Kuhan nyt neste suostuu pullosta tippumaan atoon.
EDIT: Voisin poistaa ton kenttäkelvottoman combon sulta kyllä. Ihan hyllykoristeeksi kun sillä ei tee mitään.![]()
Ei jaksa drippailla ulkona ku sormet jäätyy. Kyllä se nyt ohkasemmalla mehulla toimii![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Tarpeeksi kylmä ja neste 80/20vgpg niin kohmettuu se dripperikin![]()
näillä mennään tällähetkellä, denat kyllä lähtee kiertoon ja sx:ää tulee tilalle...
1420983569709-1780634038.jpg
Ytimiä myöden jäässä... -15 pakkasta, 7m tuulta 5 tuntia... Tunnin nokoset otin ja vielä aivan jäässä
Meinas atlaksessa olla pitelö jäässä, 80/20 suhteella![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.