Itse olen kokenut yhdistelmän Buzz Pro ja CE3 Smokymizer parhaaksi kombinaatioksi päivittäiseen käyttöön. Välillä toki BombShell HV6 atolla (8,4V) on käytössä kun kaipaa lämpimiä höyryjä.
Itsellä T-Rex 900mAh + Bogen LR tai Welhon Bottom coil carto. Siihen nokkaan kun länttää silikonisen drip tipin niin kaikki on hyvin. Menin kyllä sen drip tipin hävittämään pari viikkoa sitten ja nyt pitää käyttää noita ihmetötteröitä.
Niin ja välillä tulee drippailtua 510 LR atolla.
Tällä hetkellä tankkien jälkeen kokeilussa n. 2,5ml dual coileista Smok Tech ja Echo. SM ihan ok, hieman äänekäs pitkä putkilo, kuumenee paljon imettäessä, mielestäni jotenkin hidas syttymään ja makua antamaan. Sitten se Echo, esteettisesti kaunis egon yms. akkuihin, aivan äänetön, herkempi imeä ja kaikinpuolin miellyttävämpi höyrytellä, hyvät maut, pientä nesteen tuloa suuhun liikaa innostuessa, lämmin höyry. Eli pisteet tässä Echolle 9/6.
Buzz Pro ja 2 ohm HH.357.
Kakkosena Buzz Pro + Boge tankissa.
näin pienellä budjetilla kun on pelannut niin nykyisellä kokoonpanolla olen erittäin tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen. eli
1100mAh ego akku + peleonin dualcoil cartot
Päivitän mielipidettäni uusien eksperimenttien johdosta. Kätösissä on käynyt aikas kattava kattaus rautaa laidasta laitaan aina piskuisesta Microlitestä ökyyn Provariin mukaanlukien molemmat Lavat.
Tällä hetkellä suosikeiksi on muodostunut Pelen Evo (toimii kaikilla kartoillani) ja yksinkertainen Bolt.
Etenkin toi EVO on kova, koska sillä pystyy käyttämään koko skaalaa käsittäen molemmat Boget, XL LR DCC:n, XXXL DCC ja mega.
KGO & Twist
Glv 2 5V + HH.357 2,5o = parhautta!
Bogen cartot sitten kun ei jaksa/ehdi/pysty drippailemaan.
Mad Vapes VV boxmod + j-tank + normi boge.
Mini-lava tulee hyvänä kakkosena perässä bogella ja tankilla. On tuo mad vapesin loota vaan ihme värkki. Tehoa riittää pienestä ja hauraan näkösestä laatikosta järkyttävä määrä, että varsinkin mdcc:llä saa paatuineimmankin höyryttelijän yskimään Pääkäytössä ollut itsellä jo 2011 lokakuusta lähtien. Tällä viikolla saapu rakennussarja kolmannelle mad vapesin vv looralle (Pitäähän noita olla varastossa, jos sattuu hajoamaan ).
Lisäksi tuo j-tank on huomattavasti parempi tankki, kuin lyhennetty dct. Tuolla onnistuu helposti karton vaihto lennosta, niin ettei nesteet tuu syliin eli just soppelin kokoset reiät ja tiivisteet kartoille. Arctic tankista ei vielä kokemusta.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Atomisaattoreista tuo Ciscon tekemä 306 atomisaattori on kyllä tavallisella vehkeellä parasta mitä olen vedellyt. Saatavuus on vain aika kortilla eikä kestävyys ole kovin pitkä. Tavallisella ego-akulla kannattaa vedellä, koska höyryntuotto ja lämpö on jo niillä täydellistä. Eikä muiden tekemät 306 atot ole samalla viivalla.
Nyt tuntuu olevan homma kohdallaan. Akku modilla ei niin väliä, perus 3.7volttia ulos ja kelpaa, Genesis Line = maut selkeitä ja paljon nyansseja. Odysseus = kunnon high wattage fiilikset sopivalla LR vastuksella, makua ja lämpöä muttei ihan niin hienostuneesti kuin Linella. Sanoisin että tässä on se pari joka tulee olemaan oma suosikki.
Mistäs tommosen Genesis Linen sais hommattua, luin että hommasit vehkeet ukvapersilta mut toihan on keskustelupalsta niinku tääkin. Eli onko siellä joku mesta mihin voi lyöttäytyä jonoon tms? Oon kyttäillyt tota vaporwall.comia mutta kaupan sivut on työn alla kaiken aikaa.
Vaikuttaa asialliselta laitteelta, ite hommasin Mark T:n Cloud9:lta enkä ole saanut sitä toimiin kunnolla tankkimodella. Höyryä kyllä tulee mutta höyry on kylmää ja mautonta. Tiputtelemalla toimii ihan OK, mutta toi tiputtelu on vähän hankalaa esim. töissä.
Saatto mennä väärään ketjuun, pahoittelut siitä.