Joko uskot?
Minkäs verran näihin feedereihin on tehty 22 mm atoja? Origen v2 mahdollista ostaa feeder-kitti mut eipä niitä taida saada mistään.
Finnvapella Aventador tai inTastella Zenith v2.5
KGO & Twist
Chalice III on muuten aika muikea parannus tuohon II:een. Ilmaröörit on säädettävät (ei kuitenkaan ihan direct lung), ja ne tulevat yläkautta väliseinän sisällä suoraan coilin eteen. Tarkottaen siis sitä, että nyt tuota on oikeesti lähes mahdoton saada vuotamaan
kalise.jpg
Mä ostin eilen läskifaijalta bottomfeeder liittimen ja bottompaketin millä sais Mephistosta tehtyä feederin. Katotaan miten käy. Oon miettiny et ostais jonkun meksufeederin mut jotenkin ne näyttää niin yksinkertaisilta niin päätin sitten tehdä itse. Saas nähdä miten käy.
Laitetaan kun on jotain valmista. Oon tässä yrittäny miettiä että tartteisko bottomfeeder jonkun piirin. Dna40 saa haistaa vitun kun en saanu toimimaan(heitti savut kolmeen kertaan ja tulitus ei toimi.Saattaa johtua omasta kädettämisestä) Sx mini kiinnostais mutta saatavuus on heikko joten tehdään ilman piiriä sit.
Eipä tuohon oikein enää piiriä tarvisi, alkaa mennä turhan isoksi paketti.
Ei toki tuo Aeron alumiininenkaan mikään stealth-laite ollut.
Itse seuraan mielenkiinnolla VIR:in kohtaloa, puhdas lämpösäädin pienessä koossa, jolle kelpaa titaani tai SS316.
KGO & Twist
Tossa yks vaihtoehto kun ottaa ton BF kitin mukaan..
Atomizers | Science Of Vaping
Menkääs nyt joku tuonne kimppaan mukaan niin saadaan tilaus liikkeelle elikyseessä bf box ja 14mm bf ato: https://www.facebook.com/groups/1510438729203072/
Kiinalaisten oma hitusen REO:sta vaikutteita ottanut bottomfeederi omalla 14mm dualcoil atolla jossa säädettävä ilma. 60€ (+postit)on terolla hintana koko paketille.
E. Täällä mun kuukausi sitten linkkaamat kuvat tosta laitteesta
Tänään olin duunissa tekemässä aihiota bottomfeeder boksille niin kahden tunnin työstämisen jälkeen paljastui puu madonsyömäksi paskapuuksi. Hiukka vitutti. Täytyy kerätä rohkeutta ja aloittaa alusta.
tossa on aivan loistava ja edullinen 22mm bf ato: Odin - RDA - Bottom Feeder | Loki Lab
taitaa olla loppu atm, mutta eiköhän niitä sinne aina ilmesty...