sori, oon vihun hyhä kokki jo valmihiksi
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Ei ole kyllä ollut tarvis ostaa mitään, kun joku tossa naapurissa laittaa rahaa taivaalle joka vuosi oikein urakalla. Aina se on odotellut että amatöörit on ensin ampunut omansa pois ja sen jälkeen on taivas vähintään 15min täysin valaistu.
Harmi vaan että meillä molemmat koirat ja lapsikin tuntuu pelkäävän niitä pamauksia.
-Gerstensaft über alles!
kattokaa joku robinin tai cypress hillin musavideo kun tykittävät, koirat ei huomaa ja lapsi on innoissaan.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Koirille laitetaan kyllä aina jotain musiikkia ja jostain syystä ne ei on hieman rauhoittunut vanhetessaan. Toi vanhempi jahtas pentuna noita raketteja, mutta sitten kerran lenkillä joku urpo pamautti jonkun pommin ihan yllättäen ja sen jälkeen on pelännyt. Tartuttu pelkonsa tohon nuorempaan ja nyt kun siemen on useamman vuoden ajan kytenyt nuoremman nupissa, niin toi vanhempi ei enää niin hirveästi enää pelkääkkään.
Lapselle kovat äänet tuntuu olevan ongelma, kyllä se niitä ikkunasta ihailee. Sillä on jotenkin herkät korvat.
-Gerstensaft über alles!
Mulla uuteenvuoteen liittyy kaksi asiaa: sauna ja valvominen pirun myöhään. Toki nytkin on unirytmi aivan hevon vituilla, mutta aiemmin jokseenkin säntillisempi. 12 vuotta on joka uusivuosi tullut saunottua ja valvottua tavanomaista huomattavasti pidempään, kersana se oli 12-01 asti, teininä 02-03 asti ja nykyään aamun tunneille. Pari viime uuttavuotta on mennyt varsin kosteasti mutta erittäin hyvissä merkeissä ja hyvässä seurassa.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Uuteenvuoteen liittyy liikaa alkoholia ja monia vammoja jotka raketit aiheuttavat (tai näiden sekakäyttö enemmänkin). Joskos nyt vietettäisi ihan mukava ja tapaturma-vapaa uusivuosi? Jookos? Toivoo 24h työvuoron uuveenä tekevä ensihoitaja ja samallantoivottaen hyvät uudetvuodet kaikille tasapuolisesti!
11 silmävammaa viime vuodelta. yksikään ei kriittinen.
arvatkaas mitä tapahtuu kun yksityisiltä kielletään kaikki paukuttelu viiden vuoden sisään?
sitten niitä vammoja vasta alkaakin tulemaan. mutta ei siinä, kieltäkää vaan kaikki. mä teen mitä vittua mua huvittaa.
(suojalasein varustettuna)
Turvallista Uutta Vuotta Pommittaen !
sori, käsintehty on soffa. aitova nahkava.
se on nk. pelisoffa. koska ton edessä on konsolit Nintendosta PS4seen.
Minun pelisohva on ruskea..nahkaa..roiskeiden takia...edessä kaikki xboxit :-)
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Siis sen takia ruskea, jos tulee pelissä liian jännät paikat?
-Gerstensaft über alles!
Valkoinen sen pitäisi olla, mutta silloin on toisenlaiset pelit kyseessä...
Yhtään pommia en ole vielä ostanut, enkä ehkä taida ostaakaan.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Roomalaiset olivat kyllä parhaita raketteja aikanaan. Hintaansa nähden näyttävä mutta ilman pamahdusta joten olivat huomattavasti koira ystävällisempiä kuin muut
Thunder kingit oli aika paukkuja silloin kun ne tuli markkinoille. En nykyään viitsi juurikaan ostaa mitään. Laitan rahat mieluummin johonkin muuhun.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Thunder kingit oli tosiaan kovia. Sittenhän nekin muutettiin heppoisemmiksi ja lopuksi ne ei tainnut edes pamahtaa. Sellaisella alkuperäisellä mua ammuttiin selkäänkin, ennen kuin ne kiellettiin. Tai no ei varsinaisesti ammuttu, vaan joku heitti sellaisen kävelykadulle, mutta mun selkään se loppujenlopuksi tuli. Tappeluksihan sekin sitten meni
Oi niitä aikoja.
Eikö roomalaisia kynttilöitä muka saa enää myydä?
-Gerstensaft über alles!
Taitaa nykyään Roomalaiset olla Komeetta Kynttilä nimellä.