Torstaina tilasin, aamulla oli paketti postissa täällä Maltalla. Nyt loppu tupakointi.
Viikko sitten luvattu lähettää tilauksesta puuttuneet tavarat mutta ei oo näkynyt... Hienoo ku tilaus on menossa kaverille. Mites tuleeko tuolta jotain spostia kun lähettävät puuttuvia tavaroita? tosissaan 1.8 sanottu että lähettävät tavarat välittömästi, mutta sen jälkeen ei oo kuulunut mitään.
Viimeinen analoginen 7.11.2011 klo:09:00
Itselle ei ilmoiteltu mitään mutta postilootaan tupsahti tavarat.
Jep kiitos tiedosta, kait ne sieltä jokupäivä vielä tulee.
Viimeinen analoginen 7.11.2011 klo:09:00
We don't promise next day as DHL cannot promise it, but I would say 99% of orders to Finland opting for next day deliver are delivered next working day![]()
You must order with us before 1pm though otherwise we may not get it out to be delivered the next day
I'm glad our new mailing system is working well. It seems 2-3 days now which is great!
We are looking for more suggestions since the success of Salmiakki.... Terva Leijona?
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
No ei oo kauaa kun mietin että terva jellona ois kiva. Hyvä että joku pistäny welholle viestiä asiasta :-*
YES! Terva Leijona...DO IT!Alkuperäinen postaaja eCigWizard
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Mulle ei ole saapunut 12.1 lähetetty paketti, niin laittelin alkuviikosta sähköpostia velholle. Aaron vastasi velholta, että 25 päivää on raja joka tulee odottaa. Eli kun sulla täyttyy tuo 25.päivää lähetyspäivästä, niin laita viestiä sinne tilausnumeron kera. Mulle lähettiin eilen uusi paketti tulemaan eli hyvää asiakaspalvelua
16 tilausta tehnyt ecig:lle ja tuo oli ensimmäinen, joka ei löytänyt kotiin.
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
"Mä ootan postin kantajaa, kuin kuuta nousevaa....."
Tiistai iltana tilattua odotellaan. Vähän noissa kuriiripalveluissa ärsyttää, että joutuu kyttäilemään koko päivän kun ei tiedä soittaako kuski vaiko ei.
Onko muut saaneet DHL tilauksestaan seurantakoodia? Kun itselle sitä ei ainakaan tullut.
Edit. äsken tuli soitto ja paketti. Antaa kyllä pikkasen paremmat höyryt kuin ego tai 510![]()
Welholle tuli vissiin uusi postitus systeemi? Tuleeko nyt jo paketti 3 pv kuluessa?
Jager Bomb loppuu kohta ja tarttis tilata lisää, mutta son loppu Welholta. Mikä on siis lähinnä vastaavaa tuotetta. Hörytyslaitteena on Super Tank.
Olen tilannut sieltä Black Mamba, Premium Menthol Ultra Pre-mixed, Wyat Earp, Rouge Bull, Vanilla joista mikään ei osu kuten Jager Bomb.ps. Kaikki on n 16 vahvuisia. Ainoa joka tuntuu kurkussa, on siis Jager Bomb.
Vinkkejä siis kaipaan, mikä olis raikas ja tuntuu kurkussa
Otahan tuosta raikasta: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pi...s-i-luv-u.html