Minä sain semmosen kasvatuksen ettei rahaa saa syytää taivaalle, mutta parilla kympillä oon silti ostanu viime vuosina. Ei siis menny siinäkään kasvatus ihan perille
Minä sain semmosen kasvatuksen ettei rahaa saa syytää taivaalle, mutta parilla kympillä oon silti ostanu viime vuosina. Ei siis menny siinäkään kasvatus ihan perille
Joka vuosi paukkutavaran määrää pienennetään noissa raketeissa. Ei ole mieltä enää ampua niitä taivaalle. Vanhanajan sädetikkukin rätisee lujempaa kuin nykytuhnut. Eikä saa omalta parvekkeelta ampua, huonosti on asiat nykyään. Jätän väliin tänäkin vuonna.
Kaupunki sentään saa vähän isompia roomankynttilöitä jotka oikein HUMPSahtaa kun lähtee taivaalle. Ne vois käydä katselemassa.
Eipä ole tullut paukkuja osteltua sitten sen jälkeen kun niitä aitoja kiinareita sai tukkulaatikoissa, mitähän siitä nyt on, 15 vuotta...? Siinä kun oli kassissa tuhat paukkua yhdelle illalle niin tuli kyllä kiintiö kerrakseen täyteen silloin.
oottakaahan kun pääsen kuvaamaan noi, viimenen laatikko tulossa 27-28.12.
ja etäohjain tietty mukana.
eli APn kyssäriin; KYLLÄ, KYLLÄ ja KYLLÄ TODELLAKIN!
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
No jos olisin muksun kans uutena vuotena mutta nyt taitaa nekin rahat mennä johonkin järkevämpään.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Rakettitukku saa asiakkaan tänä vuonna, kaikki lärväkkeet luettu tiukalla silmällä läpi
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
En varmasti osta. Armeijassa sai ampua oikeasti isoilla pyssyillä joista lähti kova pamaus. Pentunakaan ei ollut minkäälaista mielenkiintoa edes ronkua vanhemmilta mitään pommeja. Isän kanssa kun kävi ampumaradalla, niin sai räiskiä ihan kyllästymiseen asti.
Ja sitten seuraa tosi tarina vuodelta 84.
Elikkä olin aika pieni toukka tuossa vaiheessa ja asuttiin vielä vuokra-asunnossa kerrostalossa. Isä ja äiti oli laittanut pikku humanterin jo nukkumaan ja olivat itsekkin siirtymässä yöpuulle. Pihalla joukko enemmän ja vähemmän humalaisia olivat ampumassa raketteja. Kuinkas ollakkaan yksi pääsikin lähtemään vikasuuntaan ja sukelsi meidän olohuoneen ikkunasta sisään, suunnisti eteiseen ja räjähti siellä. Kämpässä helvetinmoinen huuto ja metakka. Minä tietysti saan hirmukohtauksen ja alan itkeä täysillä (kaikki 10 kuukautta ikää tuolloin), ukko ryntää pihalle ja alkaa mesomaan siellä lupaa läpsiä läskin tummaksi. Onneksi tuo oli viimeinen viikko tuossa kämpässä ja isä sai omakotitalon valmiiksi.
Tämmöstä maaseudulla vuonna 1984.
Kiva se olis poksuttaa rahaa ilmaan mutta kyllä mielummin taidan nekin eurot höyrytellä ilmaan
138 egee upposi rakettitukkuun. Likka saa ihmetellä oikein kunnolla. Lapsiahan minä tässä vain ajattelen...
2 isompaa pataa, 7 pienempää ja 20 rakettia.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Punainen nahkasohva?
Raketeilla ei tee valitettavasti enää vittujakaan. Ja mitenniin tuo sohva kummastuttaa? Se on poikien huoneessa.
Olen nukkunut myös useasti itse siinä. Nam heteroa.
46€ meni, ei yhtään enempää, eikä vähempää. Pataa ja ilmapommia tarttui matkaan.
Sigelei 100W Plus + Magma klooni
“We can not solve our problems with the same level of thinking that created them”
— Albert Einstein
Spoileri!