Sivu 86 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 367682838485868788899096 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,701 - 1,720 / 2189

Aihe: peleon.pl

Vs: peleon.pl

Erittäin tyytyväinen ollut peleoniin. 9 tilausta takana ja noin viikon kestänyt paketin saapuminen [Peleon] Wysy?ka saapumisesta.

Ainoa moite ollut Peleon 18650, jossa kiinteä eGo akkupää - nappi meni alle 2 kuukaudessa ja korjata ei pysty ilman, että rälläkällä tuon irroittaa. Mutta halpoja ovat ja halvalle harvoin saa hyvää.

Höyrykone

Se nappi osa lähtee vetämällä irti siitä akkukotelosta, pelkkä painesovite, se akkukotelon yläosa ei irtoa vaan se ego nappiosa joka siihen on upotettu.

Se nappi osa lähtee vetämällä irti siitä akkukotelosta, pelkkä painesovite, se akkukotelon yläosa ei irtoa vaan se ego nappiosa joka siihen on upotettu.
    Niin itsekin sen ajattelin - parin tunnin normaali rykimisen jälkeen nappasin viimein papukaijat käteen ja voimalla vedin - edelleen nappi kiinni tuossa putkessa. Päädyin ostamaan uuden - ei kestäneet hermot.

Höyrykone

Juu, mie tulin tähän johtopäätökseen irroittamalla sen napin vahingossa kun purin yhtä cartoa. Ehkä niissä on rakenne eroja tms..

Höyryttelijä

Sijainti
    Turku

Lainaus Alkuperäinen postaaja Baundr Näytä viesti
    2.2 Laitoin tilauksen menemään. Tänään seitsemältä tuli "wysylka" sähköpostiin nopeaa toimintaa.
    Ite laitoin 31.1., wysylkaa odotellessa...

Eihän se wysulka tarkoita, että kama olisi lähetetty. Siihen saattaa hurahtaa aikaa, näin minä olen sen tulkinnut ja havainnoinut.

Nämä 60sivua on täynnä wysulkaa Voe helevetti

HöyryGuru Urdu's Avatar

Sijainti
    Varkaus

hitto kun ei ole viime tilauksiin laittanut tuota seurantakoodia mukaan, ensimmäisessä kyllä oli, mutta kolme seuraavaa ilman
    ei muuten mitään mutta edellisen tilauksen saapumisilmoituksen oli juniori sujuvasta napannut piirrusteluvihkonsa väliin, onneksi löytyi vielä samana päivänä niin sai kamat käteen

Kuinkas kauan kestää että tuolla Peleonilla täyttyy nestehyllyt? Olen muutenkin keltanokka nesteissä, että mitä suosittelisitte Peleonilta?

En osaa sanoa milloin mahtaa hyllyt täyttyä, mutta olen tutustunut joihinkin peleonin nesteisiin.

Dekangin nesteistä mustikka, menthol ja RY4 ovat loistavia, tyhjenivät ainakin minulla nopeasti.
    Peleonin omista nesteistä olen toistaiseksi testannut vain banaania, joka on myös tosi hyvää vaikka kuulostaa siltä ettei olisi.

Itse petyin hieman Dekangin mansikkaan ja viinirypäleeseen, jotenkin ne eivät oikein maistuneet sille mille pitäisi, ja molemmissa oli samanlainen sanoinkuvaamaton outo sivumaku.

Kannattaa valmistautua myös siihen, että joidenkin makujen tilaamista peleonilta hankaloittaa tiettyjen nikotiinipitoisuuksien saanti.
    Miedompia nesteitä on hyllyssä usein ja eri makuina. Taitaa olla sielläkin nuo 18--24mg joista usein on pulaa.

Toissapäivänä peleonilta tilattuja nesteitä odotellessa!

Peleonilta kasoittaín nesteitä tilannut, joista suurin osa ei ollut mieleen. Peleon myy onneksi Joyetechin orkkisnesteitä, jotka ovat olleet mieleen.

Seuraavia makuja en suosittele kenellekään (kaappiin jääneitä): Peanut butter, Cigar.
    Seuraavia kannattaa tilata varauksin (eli ei mitään maailman parasta herkkua): Pina Colada, Cotton Candy, Orange
    Mitään muuta en suosittele kuin noita Joyetechin nesteitä vaikka osa niistä ihan kohtalaiselta maistuukin.

Menthol on TOOOOOSI raikasta ja sitä käytellyt muiden nesteiden kanssa. Yksinään liian raikasta.

Peleon vanilja-arominestettä on tullut tilattua useampi pullo - Varma sijoitus jos vähänkin vaniljasta pitää. Sen sijaan cocktail aromit haisevat ja maistuvat fairylta. Aho-Mansikkaa on tullut lisättyä joihinkin mauttomiin nesteisiin, mutta myös siinä pieni fairy-vivahde.

Peleonilla vissiin ruuhkaa, kun wysuykaa ei ole vielä tullut maanantain tilauksesta.

Saattaa olla, että se on noissa parissa dekanginkin nesteissä se "fairy-vivahde" joka siellä kummittelee!

Itsellänikään ei vielä wysulkaa maanantaina tehdystä tilauksesta.
    Viimeksi siihen kesti päivä, mutta ei nyt vielä hätäillä! O0

Joytechin nesteet ovat oikeastaan ollut kaikki hyviä ja puhtaan makuisia, siis ei mitään kemikaalin tai "fairyn" sivumakuja vaikka maku ei aina osukkaan täysin kohdalleen. Eritoten Cola on maistunut todella, TODELLA hyvältä. Ylivoimaisesti paras cola omaan makuun. Ei yhtään imelä, kuten monet muut colat, vaan oikein colaisa ja raikas.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja RautaSisu Näytä viesti
    Peleonilta kasoittaín nesteitä tilannut, joista suurin osa ei ollut mieleen. Peleon myy onneksi Joyetechin orkkisnesteitä, jotka ovat olleet mieleen.

Seuraavia makuja en suosittele kenellekään (kaappiin jääneitä): Peanut butter, Cigar.
    Seuraavia kannattaa tilata varauksin (eli ei mitään maailman parasta herkkua): Pina Colada, Cotton Candy, Orange
    Mitään muuta en suosittele kuin noita Joyetechin nesteitä vaikka osa niistä ihan kohtalaiselta maistuukin.

Menthol on TOOOOOSI raikasta ja sitä käytellyt muiden nesteiden kanssa. Yksinään liian raikasta.

Peleon vanilja-arominestettä on tullut tilattua useampi pullo - Varma sijoitus jos vähänkin vaniljasta pitää. Sen sijaan cocktail aromit haisevat ja maistuvat fairylta. Aho-Mansikkaa on tullut lisättyä joihinkin mauttomiin nesteisiin, mutta myös siinä pieni fairy-vivahde.

Peleonilla vissiin ruuhkaa, kun wysuykaa ei ole vielä tullut maanantain tilauksesta.
    Methol vai Ice-Methol? Olen tota icea höyrytellyt nyt pullollisen eikä ainakaan minulle uppoa. Pitää kokeilla tuota toista! Mocha Coffee on aamukahvin kanssa ihan täydellisyyttä! <3

Dekangin mentholina tuon ostin ja aivan järkyttävän raikasta tavaraa. 2 tippaa lisännyt hedelmänesteisiin tuota ja silti maistuu vahva menthol.

Moccaa on tuossa pullollinen kaapissa - en ole viel korkannut, kun ajattelin kahvin kanssa myös nautiskella. Odottelen et saan easyn chocolate creamin ensin käytettyä.

Ei ole juu Joyetechin tuotteissa ollut moittimista. Cola on juu ihan hyvää vaikka enemmän itse pidän normihöyryttelyssä hedelmäcoctaileista ja vaniljasta :P.

Höyryttelijä

Hitaaksi on mennyt toiminta, sunnuntaina tilasin ja vieläkin tilauksen status "payment accepted". Onneks on nopeampia toimittajia ja taidan niitä suosia jatkossa

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti

Mulla tuli viime paketti viikossa postii. Pistin uuden tilauksen tulemaa Ke 01.02 ja Wysulka tuli Ma. 06.01 nyt saapumisilmoitusta odotellessa sit. Tuolta ei taida sit saada nykyää minkäälaista seurantakoodia?
    Joyetech eGo-C 1000Mah, eGo&ampCTV2. ja nesteet kuluu...

Höyrykone

Sijainti
    Rollo

Lainaus Alkuperäinen postaaja pzione Näytä viesti
    Mulla tuli viime paketti viikossa postii. Pistin uuden tilauksen tulemaa Ke 01.02 ja Wysulka tuli Ma. 06.01 nyt saapumisilmoitusta odotellessa sit. Tuolta ei taida sit saada nykyää minkäälaista seurantakoodia?
    Huomannu et peleonin ja velhon paketeissa on kuites se ns seurantakoodi tarra mut järjestelmässä se ei näy ollenkaan, madvapesin tilaus ei näy vieläkään suomen postin järjestelmässä vaikka sain paketin kätösiini toissapäivänä.

Itella rocks.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3

- EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

Höyrähtänyt

31.1 tilaus sisään ja vielä näyttää "Przygotowanie w toku".. Oonkohan kämmännyt? ???

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti

Lainaus Alkuperäinen postaaja FordP100TiC Näytä viesti
    31.1 tilaus sisään ja vielä näyttää "Przygotowanie w toku".. Oonkohan kämmännyt? ???
    Kyl mä ite olisin hieman huolestunu varsinki jos muilla näyttää tulevan nopeammin.
    Tuskinpa sä mitää oot kämmänny. En tiedä sit puodista kuinka yleistä on pitkä odotusaika?
    Sinuna ottaisin yhteyttä asian tiimoilta.
    Ekal kerral tein sillee ni samana päivänä muuttu wysulkaks order status.
    Joyetech eGo-C 1000Mah, eGo&ampCTV2. ja nesteet kuluu...

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •