Viritin muuten tuohon dualcoilinkin, mutta pumpulin kanssa sählääminen menee liian vaikeaksi. Ainakin näille sormille.
Viritin muuten tuohon dualcoilinkin, mutta pumpulin kanssa sählääminen menee liian vaikeaksi. Ainakin näille sormille.
Taitaa siis olla parempi käytellä .2 tai .25 lankoja, jos tuo .4 on sormiruuveille liikaa.
Meshiä tuossa huvittaisi kokeilla, vuoraisi vain urat niin, että mesh lepäsi pumpulissa.
KGO & Twist
Ei tuo .4 välttämättä liikaa ole. Sormiruuvin katkeaminen menee kyllä omaan piikkiin, väänsin kaljoissani pihdeillä niin kireälle kuin sain. Mutta ei ne ruuvit silti kovin vakuuta.
Mulla kyllä tuo lasitippi istuu todella tukevasti paikallaan. Ihan mukava tippi muutenkin, on ainakin paksua lasia.
Elikkä näin yksinkertaisesti vasta tilanneelle : kun saa tämän laitoksen käsiinsä, kannattaa ottaa wickin tilalle pumpulia,mutta pitää pumpulit kumminkin sielä "sisäpuolella"? Ja tankin täyttöön vaaditaan ohut neularuisku?
Enkö oo nähny riittävän kertovia kuvia, vai onko mun tajunnassa vikaa kun mun silmään RSBT = Fogger v2 josta on setupin ruuvit vaihdettu?
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
saakos ton basen purettua?? ku tälläi laitos tulossa ja ainakin näil lukemisilla menee ruuvit vaihtoon ja ois mukava modata vähän enemmän
Mitenkäs tämä vertautuu alkuperäiseen Foggeriin?
KGO & Twist
Oma kappale kotiutui ja ulkoisesti vakuuttikin, mutta savupiipun poisto ja dekin paljastus vei mielenkiinnon.
Tätä ei ole mun sormille tehty ja tuo wikkireiän koko tuntuu aika ahtaalta (2mm?) ja setupoinnin tekee kettumaiseksi se, että tuo ura on ylhäältä kapeampi leveten vasta pohjassa 2 mm leveyteen, jolloin työkalun joutuu painamaan rei'istä läpi ja yrittää seivästää micro samalla.
Lisäksi hitusen ihmetystä aiheutti sormiruuvien nosto suhteettoman korkealle, jolloin hännät nousevat imo omituisen ylös. Sain paketin kasaan ja pumpulit sisälle, mutta ei tule ystäviä tämän kanssa, näkö ja sorminäppäryys eivät vain riitä.
Kun kerta kopioidaan, voitaisiin kopioida loppuun asti, eli Taifunista laskettava tai poisruuvattava dekin kaulus.
Mutta ei niin pahaa, etteikö hyvääkin. Jäi mulle tästä kiva tippi ja ruuvari.
KGO & Twist
Voit laittaa tänne tulemaan niin saat pois nurkista
Eiku pistä tänne. Saat ihan rahaakin.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Itse pari viikkoa tappeln tämän aton kanssa ja eilen sitten onnistuin tekemään pelaavan setupin. Kaiffarista poiketen laitoin todella vähän pumpulia ja käänsin coilin niin sanotusti väärin päin. Nyt rokkaa, mutta täyttäminen on hieman pyllystä.
E: ei enää mtn
Viimeksi muokannut maaco; 19.09.14 kello 23:50.
Onko kenelläkään kokemuksia rsbt:stä innokin itaste MVP v2:lla ?? ja mahdollisesti mimmosella setupilla?