Laitetaanko välillä ihan asiaakin?
Nyt kokeilin noita normaali coileja dripperiin hätäseen väsäillä tuosta nikkelilangasta, ja voi jumalauta. Pakko sanoa, että hylätkää suoraan ne microcoilit ton kanssa. Höyryää ihan helvetin hyvin ja ei tule 400F:llä kertaakaan lämpöraja vastaan. Olisi pitänyt tämä kokeilla jo kaiffariaikaan mutta kun ei![]()
Todella helppo vetää ainakin japanin bomppuli siitä läpi kun tekee hiukan kiilamaisen siitä pumpulisuirosta, niin läpiveto helppo lopettaa kun alkaa coili liikkumaan sivuttain. Ja on muuten hyvät ja sakeat höyryt. Taidankin suoraan tehä tolla langalla coilit kun kf4 suvaitsee saapua
Tuo nykyinen puhallus tehty 0.3 langasta ja ohmit aika mukavat 0,10
![]()
Saitko hanski leluputken ja "dripperin" matkaan ?
Hillot tulee pian tilille kun setä pääsee kotio![]()
Joo ja riippuen setupista, niin sekin antaa kyllä ihan hyvät löylyt
Tuossa nikkelissä on kyllä se hyvä puoli, että dripperiäkin voi hyvin ajella alta 40w koska se lämpiää niin mahottoman nopeasti. Normaali kanthaalista tehdyt coilit ja alta 40w vähän niin ja näinToki makuasioita
Jep niin se menee![]()
Siksi ajankin isoilla tehoilla kun käytän kanthalina 2mm vaijeria![]()
Jep
Harmittaa kyllä kun ajautunut suuriin tehoihin (mutta hei mennään ilman niksaa jo)
Tarvisi varmaan totutella tuonne 20-50w maastoon itse kyllä
Ei tarvisi akkuja vaihdella niin tiuhaan![]()
Mulla niksat vielä 2mgKyllä tossa yksi kerta rouvalle sanoin, että pöydällä kolme ruiskua, joissa yhdestä nikotiinia. Se lisäili ne summa mutikassa mulle kertomatta pulloihin, ja en kyllä tiennyt eroa kun höyrysin, että missä niksaa ja missä ei. Joten kai sitä pärjäisi jo ilmankin, mutta pitänee noi loput nikotiinit käryyttää pois niin ei tarvia roskiin viskata
Kokeilin tuossa yksi päivä dripperillä 6mg nestettä ja meinasi pää räjähtää![]()
Onks vielä ilmennyt mitään ongelmia sen Hanan piirissä?
Itse tein samankaltaisen testin ja huomasin etten "vaadi" niksaa enää makukin muuttuu paremmaksi / puhtaammaksi kun niksaa ei ole
Tapahan tässä paha on että esim ruuan / kaffeen jälkeen tekee mieli käydä huuruttelemassa
Väitän että harva alle 2-4mg käyttäjät huomaisivat jos niksa "puuttuisi"
E : Ai nii Hanski on kurko äijä![]()