Vivi Nova -mallin Aspire BDC jumahti kiinni Vamo V5:een. Käsittääkseni tankki ja Vamon ylärinkula ovat jumittuneet toisiinsa. Molempia on yritetty pyörittää sormin ja nokkapihdeillä, mutta eivät ole liikkuneet. Vinkkejä?
Vivi Nova -mallin Aspire BDC jumahti kiinni Vamo V5:een. Käsittääkseni tankki ja Vamon ylärinkula ovat jumittuneet toisiinsa. Molempia on yritetty pyörittää sormin ja nokkapihdeillä, mutta eivät ole liikkuneet. Vinkkejä?
Sulla ollu varmaan eka V5 sitä vanhempaa mallia,missä liitin oli vielä messinkiä, uudemmassa se on terästä.
Juurikin tota Istickiä tässä pähkäilly, että pitäskö moinen... Kun en mitään 100wattia tarvi mihinkään, niin toi riittää mun tarpeisiin ja ei haittaa edes sisäinen akku, kaipa siitäkin virtaa puskee.
Vaan aika paljon siinäkin tuntuu olevan vaivoja, mitä ton omaa ketjua tossa selailin. FT:stä meinasin tilata, sen verran edullisempi mihinkään muuhun verrattuna. Vai onko argumentoitavaa tähän hankkeeseen...?
Viimeksi muokannut Satyricon; 17.12.14 kello 11:24. Syy: Ei ole mitään syytä.
Jaa-a, löytyisköhän tuo numerolla 107-2832. Pikanen googletus ainakin tarjoaa tuttua purkkia : ELEKTRONIIKKASPRAY 200ML LIQUI MOLY - 21,90 EUR - Tarvikkeet.fi
Enpä tutkaillut materiaaleja. Eka oli FI firmasta, muut FT:ltä. Samoin eka Istick FI firmasta ja toinen FT:ltä. Jostaistain syystä tuo FT vekotin toimii huonommin. Tiputtee watteja omineen ja ampuu kovemmin.
SF vekotin pelaa kuin unelma (tään kehumisen jälkeen varmaan sanoo työsuhteen irti).
Kun halvimmalla Vamo palautukseen, niin ei seurantakoodia => jos ois koodi ollut, niin vamo olisi lähtenyt heti mutta nyty oottaa kotiutumisen FT:lle ennen muutoa FI maahan.
Mun V5 ei oikeasti aukea millään. Se vanha neuvo oli vaan nitkuttaa se topcappi irti, mutta itselläni se ei myöskään auta mitään. Ajattelin kohta sahata sen rautasahalla irti ja virittää jonkun oman systeemin. Tai sitten otan sen piirin sieltä sisältä ja rakennan sille uuden kotelon.
- "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."
Luit mun ajatukset, eiku minä luin sun ajatukset..?
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...tml#post495492
Tänään postista putkahti Vamo V6. En ole vielä päässyt muutakuin hypistelemään ko. kapistusta. Muuten ulkoisesti ihan perus laadukkaan oloinen, mutta nuo namiskat helisee aikalailla. Niitä pystyy jopa ihan pyörittämään. Todella löysän tuntuiset. Painettaessa tuntuma kuitenkin ok. Onko tuo ihan normaalia näissä Vamoissa?
Oolrait. Annetaan helistä niin kauan kun eivät irti lähde.
Vielä tyhmä kysymys vamo-nyypältä. Elikkäs kun tuossa Vamo V6:ssa on säädettävä liitin, niin uskaltaako sitä sorkkia ruuvarilla säätöihin akun ollessa paikallaan? Virta tietenkin laitteesta pois päältä. Varovainen kun näiden kanssa olen...
Ja sit toinen juttu. Äsken höyryttelin Vamo + Nautilus combolla niin ihan kun ois vähän huulia kutkutellu, eli antanu pientä sähköiskua. Voin toki kuvitellakin omiani. Mistähän tuo vois johtua jos toistuu? iStickin kanssa ei ainakaan tuntunu mitään eli ei varmaan Nautiluksessa ole häikkää.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 08.02.21 kello 01:26.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 08.02.21 kello 01:26.
Ahaa okei. Noista se tod. näk. johtuikin. Kiitos vinkeistä.Vamo tulittaa, siis katkaisee, ja tulittaa, ja katkaisee. Säätää siten atolle menevää tehoa. Jotkut aistii sen. taajuutta en nyt muista.
Ja Nautiluksellahan on lisäksi tapa vähän räkiä nestettä tippiin, tuntemukset voi olla ihan sitäkin vaan. Niksaneste voi kirvellä suun limakalvoilla.
Käskystä!Rohkeasti pilli suuhun.
Mun vamo tulittaa 33.3hz. Toiminu alusta asti moitteetta. Ei siis mitään vikaa. Vamossa on rms/mean vaihtoehto. Istickissä vissiinki mean. Pbusardon videosta saa istickin speksit. Jos satuin sanomaan väärin. Eli pillii suuhun vaan. Ja on sitä kalkkaroo ihan dc laitteissa PWM. on vaan niin korkea taajuus et sitä ei huomaa. Muistaakseni yli 800hz. Jos oon väärässä, sorry