Stingray X Black Akkuträger by JD Tech - InTaste tuosta ratkaisu
Pitäsköhän koittaa näissä aidoissa ketjuissa olla vaikka höpöttämättä klooneista ja klooniketjuissa aidoista?
Nyt on Stinkkuja halvalla InTastella, X ja X Black 125e...
Mikä homma kun tulittaa kokoajan? Jos tulitusnapin rullaa kiinni asti ampuu samantien? Niin hybridi kuin 510-liittimelläkin. Kokeillu eri akuilla ja aina sama tulos. Kaikki alko kun vaihdoin VTC4:sen toiseen ja se meni oikoseen samantien.. Sen jälkeen kokeiltu Efanit AW IMR:t ja aina vaan sama juttu.
Varmaan oot jo kokeillu purkaa ja kasata napin uudelleen? Olisko se eriste päässy lämpeemään jossai vaikeessa ja siksi kontakti osuu akkuun koko ajan.
Oletan että X malli kyseessä ja rst versio? Kokeileppa niin että et ruuvaa nappia kovin kireälle, josko siitä olis apua.... Siinä mallissa on nimittäin se napin runko matalampi kuin esimerkiksi mustassa X:ssä jolloin nappi pääsee kiertymään liian alas jolloin kontakti nousee yli eristeen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Joko sinä sen menit rikkomaan
Juu, Jassolta saapui meikäläiselle... Tuli kyllä ihan uutisena minullekin, että siellä jotain lankavirityksiä on
Itelläni meni ajat sitten g-tube oikkariin ja napista suli eriste mukavasti siinä sitten... Akku näytti muistaakseni n.3 voltin pintaan, kun siihen uskalsin lopulta koskea ---> meni suorilta kierrätykseen. Käsittääkseni jos se akku lähtee lataamaan ja menee normaalisti täyteen asti, niin sitä voi käyttää, mutta omalla vastuulla sitten!
En minäkään mitään lankoja löytäny vaikka pari kertaa sen napin avasin ja putsasin.
Mysteerirausku