Jaa viskiä...Mä olen jo niin vanha, että ei vatsa enää tykkää raakana...mutta ehkä johonkin halpis aspartamiinicolaan sekoitettuna...
Joku vuoden vuorotteluvapaa Hanskin piikkiin juotuna???
Edit: 2 DNA40 modia tulossa ja kolmannen muokkaus sellaiseksi harkinnassa...hölmöilyä, sanon minä![]()
Perkele kun puhelimen selaimella tule hevosta eikä vittua kuvien ettimisestä. Saako joku koneella oleva tähän laitettua kuvaa hana boksista joiden värit copper ja olive? Noi värit uk ecigillä saldoilla![]()
Jos tosta mtn selkoa saa ei ollu tuon kummosepaa kuvaa ainakaa uk ecigillähana_40_colours_1_1_1.jpg
Juu. Tyylikkäitä täytyy sanoa, kupari käy omaanki silmään hyvin![]()
viimeinen aamu ison Herran kanssa
Edit: ja taas tapa veti kuvan nurin![]()
Joko harmittaa ?
Parempaa aamukumppania saa hakea kuin 0.5L kaffeemuki täynnä mustaa vahvaa kaffia ja läskiherra rst pöntöllä täynnä herkkua![]()
M28 hybridi kierre liitin boksiin?
Kyllä gene sulle semmosen liittimen vääntää ja lähetät sen larmalle ni saat boksin![]()
Kuinkas hanski ookko t-acesin berserkeriä kattellu? Siinä olis ollu muistaakseni 28x1 kierre putkessa, periaatteessa 26650 putkimodi jonka napin tilalle sai vaihettua sx piirillä varustetun boxin kuoreksi![]()
Joo kyllä sitä katoin mut en tiedä miksi se ei iskenyt ei yhtään
Ton hanan dna40:n otin kun oli kivan värisenä kuparina sitä saldoilla
Ja olishan toi misterin xl jättäminen atoksi melko hintava kun 300€:n ato olisi boksin nokassa, koska putkikin jäisi käyttämättä ja noi lasitankit sun muut nönnönnööt![]()