Sivu 18 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 814151617181920212228 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 729

Aihe: Aspire Atlantis / Atlantis 2

  1. #341
    Turhaan odottelet superhöyryjä ellet vedä suoraan keuhkoihin isolla teholla. Joku Evodin ykkösversio pesee tuon sata nolla hissuksiin imuttelemalla pikkuteholla,jopa höyryn määrässä. Olen nyt pyöritellyt tuota laitosta ynnä neljää muuta laitetta saman aikaan, niin minun höyryttely tyylille melko huono ostos. Drippailijoille ja höyrypilven metsästäjille oiva vehjes päivänvalon aikaan,mutta pimeällä ei siitäkään saa tyydytystä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #342
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Joo odottelin vähän vastaavia pilviä mitä Twistedin videolla...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #343
    Saahan siitä törkeät pilvet melkein nikotiinittomalla ja lähes pelkällä vg.llä. 45w kohdalla alkoi keittiö olemaan melko usvassa,mutta missä on pihvi? Helvetisti nestettä kuluu ja akut napsuu ja on näyttävää,mutta jos ei ole kukaan katsomassa tai on pimeää,niin nautinto kaukana. Varmaan höyryttelýyn syvemmin perehtyneet ölytävät siitä omat kiksinsä,mutta lähes neljäkymmentä vuotta tupakkaa polttaneena sanoisin, että kokonaan oma laji . Vanha tapa istuu tiukassa samoin kuin makujen kanssa. Kukin omalla tyylillään.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  4. #344
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Mä en kyllä ymmärrä miten ihmiset on valmiita uhraamaan pituudesta tai ulkonäöstä sen verran, ettei tarvitse yhtä kertaa työpäivän aikana täyttää? Eikö teillä kuitenkin ole nestepullot jokatapauksessa mukana? Mä en ainakaan pystyisi lähtemään ajatellen, et tankki hajoo tai tapahtuu jotain odottamatonta ja floodaa kaiken pihalle, ettei olis enää mitään. Täyttö on kuitenkin n. 20 sek homma.

     
     
  5. #345
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Onhan se tosiaan aika rankkaa täyttää se vempele työpäivän aikana siinä missä dripperillä pelleillään vaikka autoa ajaessa jos sattuu pumpuöit kuivumaan.. ja on muuten mahtava vekotin nyt kun oma on kokeilussa

     
     
  6. #346
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No mutta onhan tuo Vapor Giantin 19 ml tankki ihan nätti...
    KGO & Twist

     
     
  7. #347
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä en kyllä ymmärrä miten ihmiset on valmiita uhraamaan pituudesta tai ulkonäöstä sen verran, ettei tarvitse yhtä kertaa työpäivän aikana täyttää? Eikö teillä kuitenkin ole nestepullot jokatapauksessa mukana? Mä en ainakaan pystyisi lähtemään ajatellen, et tankki hajoo tai tapahtuu jotain odottamatonta ja floodaa kaiken pihalle, ettei olis enää mitään. Täyttö on kuitenkin n. 20 sek homma.
    Ei, koskaan ei oo ollu mukana nestepulloa. Enkä drippaile

     
     
  8. #348
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kyselin jo tuolla toisessa ketjussa tästä, Kaveri hankkimassa ensimmäistä tupakan korvaavaa laitetta. Ja tykästyi tuohon Puffilla olevaan pakettiin Aspire CF SubOhm eGo -akku 2000mAh MUSTA kuvio 0,3-2,0ohm
    Mites on? Riittääkö puhti akussa koko päiväiseksi?

     
     
  9. #349
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    The Kraigen 8ml Atlantis Tank - Kidney Puncher nyt alko kiinnostaa!!!!!
    siitä 8ml tankki atlantikseen
    edit:joku oliki jo sivulla 17 linkannu tän

     
     
  10. #350
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kyselin jo tuolla toisessa ketjussa tästä, Kaveri hankkimassa ensimmäistä tupakan korvaavaa laitetta. Ja tykästyi tuohon Puffilla olevaan pakettiin Aspire CF SubOhm eGo -akku 2000mAh MUSTA kuvio 0,3-2,0ohm
    Mites on? Riittääkö puhti akussa koko päiväiseksi?
    Suosittelen, riittää jo pitkälle, sit jos joskus haluaa moovata eteenpäin niin ehkä jotain boksia, mutta tolla 4V laitteella pääsee jo pitkälle.

     
     
  11. #351
    Uk Ecigstorella olis aika oivalla hinnalla Vaporsharkin DNA30 nyt tuon Atlantiksen kaveriksi. Olettaen siis, että riittää 30w.

     
     
  12. #352
    Askarruttanut jo pitkään:

    Ketju perustettu Aspire Atlantikselle ja siitä kommentoinnille. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa otsikossa tuo: A.K.A. Nautilus 2.0

     
     
  13. #353
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä en kyllä ymmärrä miten ihmiset on valmiita uhraamaan pituudesta tai ulkonäöstä sen verran, ettei tarvitse yhtä kertaa työpäivän aikana täyttää? Eikö teillä kuitenkin ole nestepullot jokatapauksessa mukana? Mä en ainakaan pystyisi lähtemään ajatellen, et tankki hajoo tai tapahtuu jotain odottamatonta ja floodaa kaiken pihalle, ettei olis enää mitään. Täyttö on kuitenkin n. 20 sek homma.
    Nyt ymmärrän miksi sulle kävi niinkuin kävi. No offence.
    ( An excuse to insult someone. Anyone who uses this word is a tool. )
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  14. #354
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Askarruttanut jo pitkään:

    Ketju perustettu Aspire Atlantikselle ja siitä kommentoinnille. Mutta mitä ihmettä tarkoittaa otsikossa tuo: A.K.A. Nautilus 2.0
    Tällä nimellä sitä kutsuttiin alussa kun ei ollut oikein mitään specsejä tiedossa vielä, voisihan sen jo sieltä pyyhkiä pois toki

     
     
  15. #355
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Nyt ymmärrän miksi sulle kävi niinkuin kävi. No offence.
    ( An excuse to insult someone. Anyone who uses this word is a tool. )
    Ei kun oikeasti, tää kuuluu samaan kategoriaan ku ne, jotka ostaa farmarin sen takia, et kun kerran kahteen vuoteen käydään ikeasta ostamassa yli 150cm paketti kertakäyttöhuonekaluja tai kaks kylmäkaappia hyrrää koko vuoden päällä koska jouluna ei mahdu yhteen kaappiin

    Tosiaan kun vempele on verrattavissa dripperin höyryihin, niin se on työpäivän aikana se about 50 täyttöä vähemmän ku itse dripperillä. Mä ymmärtäisin jos täyttö olis yhtä hankalaa ku esmes Aqua V1, joka oli ihan hinaajien hommaa. Tämän täyttö on tosiaan niin julmetun helppoa niin mä en ainakaan itse henkilöhtasesti ole tarvinnut isompaa tankkia, vaan koen tuon pienemmän tankin enemmänki plussana, sillä tuolla 40W tuntumassa ei kauhean pitkään jaksa samaa makua ees imeä. Mitä enemmän on nestekapasiteettia tankissa, sitä suurempi riski on paineenhallinta tankissa ja varsinkin nyt kun siirrytään vahvasti talveen, missä lämpötilavaihtelut on todella suuria ja nesteen viskositeetit muuttuu radikaalisti, niin oon enemmän ku tyytyväinen 3ml nestettä tankissa.

    Ps. toivottavasti sait edes pienen hymyn huulille tuosta tyhjänpäiväsestä postauksestasi.
    Viimeksi muokannut esmoke; 13.12.14 kello 04:03.

     
     
  16. #356
    E. Perutaan viesti, mikäs minä olen täällä ketään mollaamaan...

     
     
  17. #357
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Yhdyn Esmokeen tässä asiassa 5/5. Iso tankki kun ON potentiaalinen pommi, se ei paljon lohduta iso nestekapasiteetti ja yksi täyttö per viikko, jos tankkiin kerääntyvä paine puskee nesteet ulos syöttöä avatessa.
    Kaippa tuohon tiheään täyttöväliin on vain turtunut.
    KGO & Twist

     
     
  18. #358
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457
    mun mielestä on typerää tehdä tollanen nestesieppo noin pienellä tankilla
    ois nyt ees vaikka sen 5ml ni kelpais mulle
    mielenkiinnolla ootan aspiren seuraavaa liikettä

     
     
  19. #359
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Ei kun oikeasti, tää kuuluu samaan kategoriaan ku ne, jotka ostaa farmarin sen takia, et kun kerran kahteen vuoteen käydään ikeasta ostamassa yli 150cm paketti kertakäyttöhuonekaluja tai kaks kylmäkaappia hyrrää koko vuoden päällä koska jouluna ei mahdu yhteen kaappiin
    .........
    Sori, oli turha ja typerä heitto.
    Ääh.. mun pointti piti olla että onhan se helvetin pieni tankki kun tottunut homohauskaan, jos tottunut dripperiin niin tietty sitten ei varmaan häiritte.

    Ja mitä trollin postiin, no.. mulla ei yksikään iso tankki ole kussut taskuun eikä muuallekaan.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  20. #360
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Sori, oli turha ja typerä heitto.
    Kello oli kyllä sen verran, että tais olla vähän menomehuja veressä? Kyllä mä nään, että toi Kangerin Sub tankki on monelle huomattavasti parempi vaihtoehto kuin tää, lisäks on huomattavasti monipuolisempi, kun valmisatoilla päästään sinne dripperikategoriaan höyryn määrässä, rba-basella päästään sitten kayfun/squape -linjoille ja nestetilavuus on 2-3 kertaa isompi kuin tässä. Lisäks tää atlantiksen lasikuitu versus subtankin organic cotton puoltaa tuota kangerin tankkia.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •