MULLE!
MULLE!
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Eikös hanski ole kiva kun yhdistetty dripperi ja tankkiato
vetele ny vkl sillä ja laita maanantaina tulemaan![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
HÄÄÄÄH?!?! Mitä helvettiä?![]()
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Saatoin vahingossa sittenkin tilata sen Hanan...
Stoner-Dog-Sorry-i-accidently-your-whole-stash.jpg
#denaleidi40
Hölömö
Pane osoitteesi niin panen sua vastaan pätkillä 0.2 ja 0.3 lankaa trgay.gif
Hohah ei tarttenu tilata sorvankylältä kyytiä pääsin Hervantaan asti ilmankija vapokamat mukaan elikkä quasar( suuri kiitos clz), t-acesin pyrex-akryyli tippi oranssina, puteli (kokeeksi, lähtee jossain välissä lisää) lime out loudia sekäh yksi kiekko 0.4 kanthalia. Huomenna testihöyryä kasarilla, tänään mentii megalla ;P
Sorvan kylä, eli onko Nokiasta kyse? Ohitse mennyt siitä sen toista tuhatta kertaa, Vammalasta kun olen kotoisin.
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
En minä tiiä missä se on kun pojat vaan kaupittelivat kyytiä, ite asustan ihan Tampereen keskustassa. Tai punkkaan, paperilla en asu mutta se on sitte taas jo aivan eri stoori ja pitäs nuqq ;P
Edit: mistäs te pojat muuten läskejä herroja, eikös niitten valmistus pitäny olla loppu?? Jatkettiinko sitä vai onko teille tulossa jo kertaalleen koeponnistettuja?
Kuule omani löysin ihan puhtaalla säkällä ja melkoisella rahamäärälläEi noita enää valmisteta, 510-ato on ehkä tulossa joskus kaukaisessa tulevaisuudessa.
Niin arvelinkinEi siinä, uskomaton säkä kyllä (y)