Ite tein niin, että ostin paypalilla niitä lahjakoodeja mitä tuolta saa ostettua ja sen jälkeen maksoin tilauksen niillä![]()
Aspire veti herneen nenään kun valikoimassa myös aspiren tuoteväärennöksiä. Tosin todellisuus on vielä karumpi, sillä tuolla päin maailmaa paypal laskee höyryttelylaitteet tupakkatuotteiksi ja niiden myynti paypallilla kielletty. Aspire on tällä hetkellä markkinajohtaja ja sen tuotteet on tägätty kieltolistalle paypallin toimesta.![]()
Mulle on tulossa kyseinen clearo, kuinkas paljon watteja uskaltaa antaa 1.8 ohmisille bvc atoille? Ja toimiiko 100% vg neste mitenkään tässä laitteessa?
Viimeksi muokannut Hawthorne Heights; 18.12.14 kello 11:19. Syy: kirjoitus_virheet
Onko ihan normaalia käytöstä laitteelle BVC-atipäillä, että syö nestettä ihan järkeään semmosen 4-5 milliä päivä? Muistan kun vielä ajelin normaaleilla Nautiluksen atopäillä tätä isompaa mallia, 5 milliä nestettä riitti helposti kolmeksi päiväksi.
On kyllä ollut erinomainen laite tää Nautilus Mini. 50/50 nesteet toiminu moitteetta, mutta korkeemmilla VG prosenteilla kyllä alkaa yskimään aika pahasti. Muutaman kerran oon joutunut aukomaan tuon tankin pihtien avulla, kun oon ruuvannut liian tiukkaan. Aika helposti kyllä tuntuu jäävän noin jumiin.
Mulla ainakin roiskiminen olisi melkein suoraan verrannollinen siihen kuinka kireelle ruuvaa lasitankin ja atopään . BVC atopäät käytössä..Alussa oli liiankin kireällä ja höyryntuottokin oli eri luokkaa,,Itse pyrin käyttämään vain 100%VG-nesteitä,käsittääkseni niissä olisi vain yhtä myrkkyä ja sekin kasvispohjaista..?(100% VG (kasvis glyserol), VG-nesteiden kanssa saa olla aika tarkkana jännitteen suhteen ettei vetele liian suurilla tehoilla, mulla i-stickissä vain n.5-8w ja 1,8ohmin atopäät.![]()
Viimeksi muokannut laatto; 06.01.15 kello 13:16. Syy: Lisäys
[
Aspire Nautilus ? HöyryWiki
Alkaa olla kuvia vailla aika hyvällä mallilla.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Jos mulla on tuollainen jossain kaapin perällä, niin voisin illalla napsia kun pitää muutakin kuvailla.
Muistin mukaan pitäisi kyllä löytyä.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Mini Nautiluksen artikkeli sai päheät kuvat, kiitos MM81!
Aspire Nautilus Mini ? HöyryWiki
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor