Sivu 25 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 152122232425262728293575 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

Höyrypää Don Cecci's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Affen Näytä viesti
    Aspirellahan on tuommoinen scratch & check systeemi noissa pakkauksissa millä sen aitouden voi tarkistaa netistä. Tänään lähti fasttechiltä tilaus tänne päin, katsellaan sitten parin viikon päästä, vai milloin ikinä tuleekaan.

Nuo kaksi askia tarkistin Aspiren sivuilta aidoiksi. Lokakuun 31. päivä tilattu ja Paypal maksu onnistui silloin. Mikä siinä nyt sitten hiertää?

Höyrykone

Mikä helvetti tuolla nyt mättää.Edelleenkään paypalilla maksaminen ei onnistu,jos korissa on nautilus bvc päitäTääkin meni väärään paikkaan,piti tonne ft:kin sivuille ruikuttaa,mutta olkoot

Tervakeuhko

Ite tein niin, että ostin paypalilla niitä lahjakoodeja mitä tuolta saa ostettua ja sen jälkeen maksoin tilauksen niillä

Banned

Sijainti
    Turku
    Aspire veti herneen nenään kun valikoimassa myös aspiren tuoteväärennöksiä. Tosin todellisuus on vielä karumpi, sillä tuolla päin maailmaa paypal laskee höyryttelylaitteet tupakkatuotteiksi ja niiden myynti paypallilla kielletty. Aspire on tällä hetkellä markkinajohtaja ja sen tuotteet on tägätty kieltolistalle paypallin toimesta.

Höyryttelijä 525's Avatar

Jaa no nuo selittäisikin tuon PayPal ongelman.

Höyrypää

Sijainti
    Vantaa
    Löyty kaapista tällainen vanha Nautilus ja bdc-atoja. Tällähän ei tee mitään.
    Ono toi bvc-ato todellakin paljon parempi?

Höyrykonkari

Sijainti
    Kempele
    Kyllä, ihan eri vehje noilla bvc -atoilla, tehoja kestää antaa yli 15w, maku ja lämpö ihan eri luokkaa kuin noilla vanhoilla päillä.

Tervakeuhko

Mulle on tulossa kyseinen clearo, kuinkas paljon watteja uskaltaa antaa 1.8 ohmisille bvc atoille? Ja toimiiko 100% vg neste mitenkään tässä laitteessa?
    Viimeksi muokannut Hawthorne Heights; 18.12.14 kello 11:19. Syy: kirjoitus_virheet

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Onko ihan normaalia käytöstä laitteelle BVC-atipäillä, että syö nestettä ihan järkeään semmosen 4-5 milliä päivä? Muistan kun vielä ajelin normaaleilla Nautiluksen atopäillä tätä isompaa mallia, 5 milliä nestettä riitti helposti kolmeksi päiväksi.

"Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."

Saman verran menee - ainakin.

Höyrähtänyt

Sijainti
    hausjävi
    5 päivää imailtu nautilus minillä bvc coililla ja hyvä laite. ei oo räkiny suuhun nesteitä vaikka käyny aikas kuumanakin. välillä kurlaa mut ei laske alleen tästä tuli 1 käyttö laite

On kyllä ollut erinomainen laite tää Nautilus Mini. 50/50 nesteet toiminu moitteetta, mutta korkeemmilla VG prosenteilla kyllä alkaa yskimään aika pahasti. Muutaman kerran oon joutunut aukomaan tuon tankin pihtien avulla, kun oon ruuvannut liian tiukkaan. Aika helposti kyllä tuntuu jäävän noin jumiin.

Jonkin viikon olen nyt Nautiluksilla pössytellyt 100% VG:llä eikä mitään ysköksiä ole ilmaantunut. Olen käyttänyt FT:n klooniatoja ja aitoja. Kannattaa toki olla ruuvailun kanssa tarkkana, ettei liiaksi tiukkaile; toisaalta täysVG:llä ei niin tarkkaa valskaamisen suhteen.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti
    ittel oli FT clooni attoja ja kaikki maisyu iha helvetin pahalle ja ei muuten irronnu mtn, testasin oikeastaa 100% PG------ 100% VG väliltä kaiken, sitten tilasin aspiren omia päitä niin ne olivat jtn snadeja jotka ei käy tuohon.... :/

Tervakeuhko

Mulla alkanut nyt vajaan parin kuukauden käytön jälkeen tekemään tismalleen samaa. Kokeiltu monella atopäällä ja nesteet on samoja joita käytetty koko ajan. Olisikohan tähän jotain hyvää ratkaisua, koska laitetta on todella ikävä käyttää tällä hetkellä?

Lainaus Alkuperäinen postaaja progevarvas Näytä viesti
    Umm...atopäässä kenties vikaa? just vaihdoin taas uuden ja on melkoinen mehuritsa tämä. Viides ato jo käytössä ja ennen ei ole näin kyllä tehnyt...
    Kova popsahdus kuuluu ja ampuu tipan nestettä tipistä ulos aivan uskomattomalla voimalla aina kun antanut laitteen istua rauhassa jonkin aikaa.
    Ei kurlaa ja maku/höyryt muuten kohdallaan mutta vaan ampuu päin näköä ainoastaan

Kuulostaa aavistuksen samoilta oireilta kun ite siirryin pikkuclearoista kaiffariin,voisko porukalla olla liikaa niksoja kehisä ja kurkku hellänä kun laitteet on nyt rajumat kun ennemmin. Kunhan arvailen

iStick+kayfun lite

Höyrykonkari

Sijainti
    Inkoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikok Näytä viesti
    Mulla alkanut nyt vajaan parin kuukauden käytön jälkeen tekemään tismalleen samaa. Kokeiltu monella atopäällä ja nesteet on samoja joita käytetty koko ajan. Olisikohan tähän jotain hyvää ratkaisua, koska laitetta on todella ikävä käyttää tällä hetkellä?
    Mulla ainakin roiskiminen olisi melkein suoraan verrannollinen siihen kuinka kireelle ruuvaa lasitankin ja atopään . BVC atopäät käytössä..Alussa oli liiankin kireällä ja höyryntuottokin oli eri luokkaa,,Itse pyrin käyttämään vain 100%VG-nesteitä,käsittääkseni niissä olisi vain yhtä myrkkyä ja sekin kasvispohjaista..?(100% VG (kasvis glyserol), VG-nesteiden kanssa saa olla aika tarkkana jännitteen suhteen ettei vetele liian suurilla tehoilla, mulla i-stickissä vain n.5-8w ja 1,8ohmin atopäät.
    Viimeksi muokannut laatto; 06.01.15 kello 13:16. Syy: Lisäys
    [

Aspire Nautilus ? HöyryWiki

Alkaa olla kuvia vailla aika hyvällä mallilla.
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Höyrykone MM81's Avatar

Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Jos mulla on tuollainen jossain kaapin perällä, niin voisin illalla napsia kun pitää muutakin kuvailla.

Muistin mukaan pitäisi kyllä löytyä.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

Mini Nautiluksen artikkeli sai päheät kuvat, kiitos MM81!

Aspire Nautilus Mini ? HöyryWiki
    All your cookie are belong to us.

RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •