Äsken tuli v2 postista ja kiinnostais tietää kauan pitää alussa ladata tota? laitoin lataukseen ja valo on vihreenä ,mut pitääkö odottaa että ledi ei pala niin akku on täynnä?
Äsken tuli v2 postista ja kiinnostais tietää kauan pitää alussa ladata tota? laitoin lataukseen ja valo on vihreenä ,mut pitääkö odottaa että ledi ei pala niin akku on täynnä?
Joo ledi sammu ni otin pois ja nyt toimii. Mites noiden volttien yms kannattais kokeilla, aikasemmin sauhutellu pelkillä egon perus akuilla niin noista ei oo mitään tietoa. Eli mikä ois hyvä asetus ja miten volttien s''t'minen vaikuttaa höyryihin
millä tankilla ajat? Nykyään se wattisäätö on vissiinkin parempi (P) 8W varmaa semmonen sopiva
mulla on evod 2 ja toi iclear 16(?) mikä tuli mukana
Itsellä on ollut tuo MVP ykkönen varmaan vuoden päivät tai vastaavaa, vieläkin akku ottaa virtaa hyvin vastaan eli ei ole käytössä kulunut. Päivittäin tällä höyrynnyt kotioloissa. Se "virtanappi" vaan hajosi jo aikoja sitten ja hukkui tietty mutta pystyy tota käyttämään silti. Joku mekaanin pitänee hommata seuraavaks että toi pääsee eläkkeelle.![]()
Nonniin vuoden käytössä ollut MVP, hyvä perus Modi. Nykyisin käytän trippailu modina toimii alle 1 ohmin väännöksissä mikä on ollut positiivinen yllätys.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:41.
Ekana höyrykoneena tämä meni aivan täydellisenä ja vieläkin se tuossa on hätävara koneena odottelemassa hyllysä![]()
Toissapäivänä nappasin postista, ja näin parin päivän jälkeen ei voi kun kehua. Vasta kun puffcountteri näyttää 900 niin valo muuttuu punaiseksi ja vielä jaksaa puhaltaa.![]()
Itsellä ei MVP:stä kokemusta mutta olen jostain lukenut että 0.8 vastus olisi minimi. Suosittelen kuitenkin että kannattaa pysyä siinä ~ 1.8 ohmin pinnassa minimissään niin antaa net tehot mitkä säädetty. Näin ainakin luulisin testaamatta ikinä koko laitosta, yleensä säädettävät ei kovin matalista vastuksista tykkää ja amppeerirajat.
Jostain lueskelin huhuja että versio 3 olisi tulossa kohta pihalle, mutta tilasinpa boksinhimoissani kuitenkin tällaisen. Johan sitä kerkesi reilun viikon höyryämään Finnvapen CE5 BDC-aloituspakkauksella ja vaikka se toimiikin yllättävän hyvin niin pidempää akkukestoa aloin kaipailemaan. Ja mieluiten sisäinen akku, joten MVP 2 oli valintani. Potkuahan tuosta ei kauheasti löydy moneen muuhun modiin verrattuna, mutta kun jo nuo aloituspakkauksen perus-evod-akut ovat antaneet mukavan lämpimät höyryt CE5-clearoilla ja Vivi-S:llä niin uskoisin tehon riittävän päivittäiseen käyttöön. Mutta kyllä vaan tämä harraste vie mukanaan, pistin samalla Smok mini RDA-dripperin tulemaan ja kokeillaan nyt ensin MVP:ssä ja katsellaan josko jotain mekaanista tuon perään ja lisää nesteitä ja Aspire Nautilus ja jos käämien pyörittely sujuu niin Kayfun-kloonia ja Tobecon Hammer-klooni kiinnostaisi ja kaikki muukin. Rahaa tähän touhuun saa näköjään ainakin alkuinnostuksessa palamaan aika eri tavalla kuin mitä analogisten röyhyttely vei, mutta minkäpä hinnan sitä savuttomuudelle ja harrastukselle laskisi.
Onkohan ne päivittäneet tota MVP V2:sta. Sain ko. laitteen kätösiini ja heti pisti silmiin virtanapin hieman erilainen kuva kuin mitä arvosteluissa ja tuotekuvissa olen nähnyt. Myös laitteen selkäpuolella oleva kuva ja teksti ovat erilaiset. Arvosteluissa on valitettu output-kytkimestä, joka törröttää sen verran että laite heiluu pöydällä seistessää. Tuota ongelmaa ei ole tässä mun MVP:ssä.
Pari kuvaa:
http://imageshack.com/a/img903/3420/42pnpS.jpg
http://imageshack.com/a/img540/3738/dtzDqM.jpg
Viimeksi muokannut vntti; 30.10.14 kello 09:04. Syy: Lisätty kuvia
Busardon videossa on aika kivasti esitelty noiden versioiden eroja (vertailua 4:00 min ->). Mulla on myös v2 ja se kyllä keikkuu hiukan kun laittaa pöydälle seisomaan. Myös kuva on itsellä tuo vanhempi. Mulla ei myöskään ole tota Busardon virtanappiongelmaa lainkaan (tai sitten mulla on vaan huomattavasti lihaksikkaampi peukalo) Ilmeisesti versiota on sitten päivitelty, mutta niinhän vissiin ykköstäkin päiviteltiin ennen kun kakkonen tuli.
https://www.youtube.com/watch?v=xTrQPngaIm8
En ihan koko ketjua viitsinyt lukea läpi; Mites tämän akkukesto? Mun eka akku joskus aikoinaan oli Innokinin ja sen kesto oli kyllä aivan ala-arvoista, vaikka ei ollut edes ihan halvin mahdollinen (iTaste V3).
MVPssä ja MVP2ssa on 2200 mah akku. Kestää parikin päivää. Tänä päivänä älä maksa liikaa tuosta. Hyvä laite jos tehot riittää mutta ei enää 6-kymppiä, pitää saada about 4-kympillä uutena.
Hyvä laite kyllä, tilasin fastetekiltä ja tais maksaa n.30e. hintaansa nähden palvelee hyvin![]()