e-Savuke.com
e-Savuke.com
Mua rasittaa ku Tapa ei nykyään ilmoita enää äänellä saapuneesta YV:stä... Tulee vain kuvake tuonne ilmoitusalueelle ja ääni kuuluu ehkä kerran per 20 viestiä.
Ei ole auttanut uudelleenasennus eikä välimuistin tyhjentäminen. Lie puhelimessa jotain häikkää kun entisessä luurissa toimi mainiosti, mutta tässä kusee sekä Tapatalk että Netflix.
Perkuleen tapa
Miks se ny tämmöseks piti päivittyä? Ihan saakelin sekava
"FEAR stands for fuck everything and run."
Waaat? Onneks e ja oo päivittäny tapaa.
Ei mulle edes vielä tarjoa tuollaista päivitystä, pakko ottaa Titaniumilla varmuuskopio nykyisestä
Edit: Hetkinen. Uusin on 4.9.5 joka on päivätty eiliselle eli 27.11.2014. Ja minullakin on 4.9.5.. Mikä versio numero sulla on?
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Jaa mulla vai? 4.10.0
Minkähänlaisella operaatiolla onnistuis palata vanhaan?
Edit
Jes. Onnistu. Poistin uuden ja asensin vanhan. Täältä vanha versio: http://www.apk4fun.com/apk/866/
Viimeksi muokannut ahteri; 28.11.14 kello 19:36.
Saa nähdä reagoiko tapa mitenkään, kun näyttää aika paljosti saaneen yhden tähden arvioita ja haukkuja ainakin play kaupassa. Olis kyllä syytä korjata päivitystä
Jaaha, näyttäis olevan päivittynyt versioon 4.10.1
Joko joku uskaltautui kokeileen? Vieläkö on samaa kuraa?
Onko muilla ongelmia linkkien aukeamisen kanssa? Itsellä iLuurissa muiden foorumien linkitykset kyllä toimii, mutta täällä ei. Tapan redirectisivu vaan herjailee viallisista parametreista.
Mulla tarjosi tapatalk e-savuke.com forumista tyhjää sivua, sitten kyseli tunnuksia ja oletin vain puhelimen sekoilevan.. puhelimen bootti ei vaikuttanut, forumin deletointi ja nyt koko e-savuke.com on kateissa ja ei löydy tapatalkin search työkalulla.
Onko täällä jotain sekaisin vai olenko ite sekaisin?
Multa kyseli kans salasanaa uudestaan mut muuten sen jälkeen toimii normisti.
Välillä tuntui jäävän lataamaan. Uudelleenkäynnistäminen tapataliille on korjannut tilanteen.
-Gerstensaft über alles!
Menin sitte poistamaan puhelimesta tapatalkin ja asensin uusiksi... nyt tulikin uudempi versio ja ulkonäkö muuttui ihan täysin.
Tabletissa edelleen versio 4.6.2 ja puhelimessa 4.10.jotain.
Muutos käyttöliittymässä todella iso ja ei ehkä kuitenkaan parempaan suuntaan.
4.9.5 on viimeinen käytettävissä oleva versio, siitä seuraavat kauheeta paskaa.
-Gerstensaft über alles!