Tänään Lahdessa Sleepy Sleepers!
Tänään Lahdessa Sleepy Sleepers!
Japa japa
Liput hankittuna. Onko muita höyryäviä tulossa?
Nightwish Ratinan Stadionilla 31.07.2015
Pitää kattoo vielä. Itse alkanut pikkuhiljaa sulattaa Floor Jansenia ja Jansen livekeikka näkemättä. Anettea en sulattanut Tarjan jälkeen ollenkaan..levyt on kyllä hyllyyn ilmestynyt mutta yhtään Aneten aikaista keikkaa en ole viittinyt käydä katsomassa. Viimeisin Turusen aikainen keikkani oli se end of era areenalla minkä jälkeen Tarja sai potkut..yksi hienoimpia keikkoja muuten.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Borknagar ja Shade Empire tuli viimeksi Nosturissa käytyä kattomassa. Tavastialla olis 29 pv. Paradise Lost..sikahintaiset liput noin Tavastian keikaksi..lippuja vielä jäljellä mut taitaa jäädä väliin![]()
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Judas Priest 4.6.2015 Helsingin Jäähallissa. Onko muita, ketkä olis tulossa? Itse tilasin liput jo viime vuoden puolella, että varmasti saisin kenttälipukkeen![]()
Eilen tuli hankittua lippu ensi viikon Steelfestille. Kukaan muu matkaamassa samaiselle festarille?
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Eyehategod tuli käytyä viimeksi kattomassa ja loistava oli.. tänään napsautin liput motörheadiin joulukuulle, josko Lemmy jaksaisi sinne vielä kerran..
Elokuussa Jurassic Rock ja Offspring, sinne on lippu jo hommattu. Harkinnassa myös elokuulle Porispere jossa Bad Religion ja kesäkuulle Provinssi jossa Millencolin (ja No Shame). Perkele kun eivät voi olla samoilla festareilla![]()
13.5, eli ensi viikon keskiviikkona Rytmikorjaamolla Seinäjoella Smash Bones Skate Jam (aka SBSJam)-skeittitapahtuma jossa on soittamassa Pää Kii, Nyrkkitappelu, SMC Lähiörotat ja Notkea Rotta. Itse olen toki kuvaushommissa siellä, mutta jos tuutte paikalle niin tulkaa morjestaan![]()
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
AC/DC:n jos kävis kesällä kattomassa.
Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!
Oli tarkoitus lähteä katsomaan kahta tämän hetken lempiorkesteriani, Nightwishiä ja COB:ta Ratinalle, mutta en saanut tuota keikkaperjantaita vapaaksi duunista niin meni suunnitelma lyttyyn.. Toki voisin töiden jälkeen lähteä sompailemaan julkisilla Tampesteriin mutta en kokisi oikein mielekkääksi, että missaisin todennäköisesti Laihon köörin kokonaan ja myös osan itse pääesiintyjästäkin.
Nuorempana tuli paljonkin erilaisia festareita kierrettyä, mutta varsinaisia konsertteja ei historiaan mahdu kuin kaksi. Molemmat olivat Deep Purplen keikkoja Helsingin jäähallissa ja viimeisin taisi olla 1993, vuodesta en ole ihan varma, mutta tota myöhemmin se ei ainakaan tainnut olla. Purple soi edelleen meikäläisen laitteissa niin kauan kuin henki pihisee.
Ollaanko taas hiukan ot:n puolella, mutta ei tuossa vielä kaikki. Rollattorissani tulee olemaan kiinni myös mm. PS4, Xbox, näyttö, "kardaanin" nostin ja muki tekareille.
ps. lapsenlapset ovat tottuneet papan musa ja pelijuttuihin, 7v. tyttärenpojan kanssa pelattu jo monet Lego Batmanit ym.
Purple, Heeppi, Zeppelin, ehkä sitten Sabatti.![]()