Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Uskokaa vaan, ei edes Kayfun V4 tule lyömään tuota. Itse en ainakaan jatkossa tule enää mitään muuta tankkia hankkimaan, ei ole tarvetta
Tohon vielä Fulgoris kaveriksi niin on täydellinen matkakumppani kasassa.
Uskotaan, jos saat sen Fulgoriksen maailmalle ennakkomyyntiin sori OT.
Kyllä tästä on nyt kuulunut sen verran hyvää että hyvin epätodennäköisesti sitä tulee pettymään?
Täytyy vaan asennoitua kantamaan nesteputillia mukana lyhyemmilläkin reissuilla. Onkos näitä muuten jo Suomessa kenelläkään? Omat oli tulossa Brittiensaarilta, aikanaan...
Hehkuttakaa vaan lisää. Oma saapuu toivottavasti tällä viikolla ja odotukset todella korkealla etenkin maun suhteen jota ylistetty todella paljon.
Teemulla kun jo kokemusta niin paljon sulla atopää kestänyt? Jollain revikalla taisi joku mainita että yli viikon pärjännyt samalla atopäällä
Älkää hehkuttako tätä näin paljon! Alkaa itsellä olemaan koko harrastus jo niin loppusuoralla että nestettä menee ehkä 0,5 ml päivässä ja laitteisto omaan makuun game over -tasoa. Pitääkö sitä nyt kuitenkin vielä tilata tämänlainen?
50-80ml pitäisi yhden atopään kestää helposti.
Pikkulinnut kertoi että näitä on ainakin Garage Of Creationilla saldoilla tässä illan mittaan!
jos näin on, niin täytynee laittaa heti tilaukseen
Jäi tietysti nyt saamatta, pakko lähtee kaupunkiin, jaksa koko saatanan iltaa päivystää
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mä oon liian wanha enää f5 kisoihin
höyryä 17.1.2012 alkaen.
ja sinne lähti tilaus hanus-kauppaan
missä siellä, en nää?
Tää jo pelästy
Onneks hain tänään uuden läppärin ni saa ajaa f5 sisään