Onkos tämä jo täälä? Joy4 life beyang 30W Istick tyylinen vehes, pikkusen isompi ja 30W
Onkos tämä jo täälä? Joy4 life beyang 30W Istick tyylinen vehes, pikkusen isompi ja 30W
Golden armyn Rampage dripperi
rampage-competition-dripper.jpgrampage-competition-dripper (1).jpg
Sisältä löytyy samaa sateenvarjo hässäkkä, kuin Behemothissa.
Ei taida vaan liittyä ilmanohjaukseen vaan nesteen ohjaukseen pumpuleille?
Siinä ei pitkään mennyt kun idea kopioitiin![]()
:ninja:
Viimeksi muokannut Edvard; 23.11.14 kello 22:23. Syy: Turha viesti
Ton perusteella ei liity ilmankulkuun jos tulkitsin oikein
Eiks toi ole about samanlainen ku Foggatti Switchblade?
Foggatti Switch Blade Dripper
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Mulle tuli mieleen onslaught gixxxerin nesteenohjaimella. Menossa joku ihmeen villitys, että kaikki on competition jotain.
Lainattu vaan ominaisuuksia eri atoista niinkuin viimeisen vuoden on aina ollut kun jotain uutta on tullut![]()
SvoëMesto - The Difference | Kayfun V4
Kohta sieltä uusi kaiffari olis tuloillaan...
Noi teaser kuvat vie hermot. Toivottavasti tulee kunnon loikka eteenpäin.
"Kayfun V4 will be available in several diameters and there will be hybrid connectors for different mods. Kayfun V4 will have improved deck with ability to install dual coil builds. Wicking should be similar, there will be liquid control and top filling without removing the top cap.
There will be two air channel kits to choose from and later there will be an upgrade kit for hardcore sub ohming with even larger air flow. Standard airflow kit will work with down to 0.8 builds on a mech, sub-ohm kit should work fine with 0.3-0.4 Ohms. Auge is using his KF4 with 0.7 to 1.1 Ohm builds.
The way all features are implemented are not copied from anything else on the market. One RTA has one similar implementation of one unnamed feature, but they did not see that before implemented in Kayfun V4.
Kayfun V4 will not whistle. There will be metal tank, glass tank and polycarbonate tank, all included in the kit. They all will have different visual designs. Kayfun 4 is made out of about 41 elements. Drip tip will be included, 510, replaceable."
~Eugene Auge, Commercial Director SMTec (SvoёMesto Technology)
Ei hajuakaan onko totta! Kohtahan se nähdään. Vitun ärsyttäviä noi Teaser kuvat, jättäis pois kokonaan. Kiinalaiset kopioi ton 2 viikos kumminkin![]()
Oiskohan tuo gayfun 4 vihdoinkin se pumpuli tankki jota olen etsinyt. Millekkähän kieppeille hinta asettuu Any glue ?![]()
Alkaa olla sen verran paljon osia että taitaa mennä yli 3.0 kaiffarin hinnan, eli siis jonkin verran yli satasen.
Jonkin verran vajaa 200 tarkoitit?
Tuossa on enempi roinaa kuin Squapessa ja jos koneistettu Saksassa Itävallan sijaan, niin 150+ ainakin.
KGO & Twist
V3.0 makso full kittinä muutaman kympin alle 200 eikä siinä noin paljoo ollu kilkkeitä mukana. Toisaalta hiukan isompia määriä tota tehdään ku kolmosta ni voi olla halvempikin. Tuskin silti alle 150€. Jännityksellä odotellaan kyllä tota saapuvaks.
Veikkaampa että tullee olemaan sen 169,99€
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers