Sivu 46 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3642434445464748495056 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901 - 920 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

  1. #901
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Osaako joku heittää arviota mitä setupille pitäisi tehdä kun höyry tuntuu pumpuli / micron kanssa kuivalle, makuakin voisi enemmän tulla, palaneen makua ei kuitenkaan ilmaannu ?
    Lisätä nestettä?

     
     
  2. #902
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Setupin kyllä tarkistin ja pumpulit pysyy kosteana oikeinkin hyvin.

     
     
  3. #903
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    73
    Kertokaa mikä on vituillaan. Tein magmaan singlecoilin 1,2Ω ja jos mennään yli 22w, ni alkaa maistumaan lämmin villasukka / klearoiden palanu ato. Nesteenä on 100VG VCV: Summer sweet. Eikö toi jaksa wickaa?

     
     
  4. #904
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sauhuttaja Näytä viesti
    Osaako joku heittää arviota mitä setupille pitäisi tehdä kun höyry tuntuu pumpuli / micron kanssa kuivalle, makuakin voisi enemmän tulla, palaneen makua ei kuitenkaan ilmaannu ?
    Sama vika rahikaisella kun väännän 2mm coilin,kun taas 1.5mm toimii paremmin.

     
     
  5. #905
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Pumpulilla makua ja höyryäkin alkanut löytymään kun setupoinnin kikat valkeni. Pumpulin makua vain ei saa hävitettyä vaikka useampi kaifarin tankillinen mennyt läpi. Pumpulit vaihdoin juuri ja vanhat oli aikalailla mustuneet, normaaliako ?? Uusi setuppi maistuu taas mukavan pumpulimaiselle, silicakin melkein paremmalle

     
     
  6. #906
    Toiset on vaan kait toisia herkempiä maistamaan tuon pumpulin, itse en sitä ole maistanut mistään pumpulista pirkka-japanilainen hypetys pumpuli akselilla, jos vaan wikkaa kunnolla.

    Toi mustuminen kyllä viittais vähän kuivana käymiseen, vaikka kyllä jotkut nesteet karstaa/mustuttaa aika tehokkaasti pumpulit coilin sisällä.

    Mitä pumpulia käytät?

     
     
  7. #907
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Mä oon tullu siihen tulokseen kun oon kokeillu nyt mujia että kyl se pharma care on vaan moninkertasesti helpompi saada toimimaan. En vaa saa mujilla skulaamaan vaikka kuinka yritän, tuntuu jotenki tosi paljon karheemmalta ku pharma

     
     
  8. #908
    Höyrypää sauhuttaja's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Varsinais-suomi
    Viestit
    629
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ameriikanihme Näytä viesti
    Toiset on vaan kait toisia herkempiä maistamaan tuon pumpulin, itse en sitä ole maistanut mistään pumpulista pirkka-japanilainen hypetys pumpuli akselilla, jos vaan wikkaa kunnolla.

    Toi mustuminen kyllä viittais vähän kuivana käymiseen, vaikka kyllä jotkut nesteet karstaa/mustuttaa aika tehokkaasti pumpulit coilin sisällä.


    Mitä pumpulia käytät?
    Pirkan marketti pumpulia, 100% puuvillaa.

     
     
  9. #909
    Jotkut on kyllä kertoneet maistavansa pirkasta makua ja vaihtaneet esim. tuohon pharmacareen jota itsekkin käytän eniten. Mä en osaa sanoa siitä mausta mitään, kun en sitä tuohisuuna pirkastakaan maista.

    Pharmacaren valmiiksileikattu on kyllä hyvä, siinä on just sopiva se lappu nypätä soiro, drippereihin menee hyvin leikkaamatta ja kaiffariin ym. kun puolittaa sen soiron ja pirkkaa paremmin kuidut samaan suuntaan

    Ihan kiinnostuksesta on kyllä tulollaan cellu cottonia aka rayonia, dripperissä oon käyttäny japanialaista hypetyspumpulia, mut itsekkään en sitä kaiffarissa/orchidissa oikeen saanu skulaamaan.

     
     
  10. #910
    maaco
    Vieras
    Rayonia tuli tänään. Toimi hiton hyvin niin kauan, ennenkuin *poff* wickaus loppu. Purin setupin näkyviin ja turvonnut ehkä kolme kertaa isommaksi kuin kuivana. Saksilla kun napsi liian pois, niin taas wickaa. Aika riittoisaa siis

     
     
  11. #911
    Onkos kellään vielä kokemuksia tuosta Vape-reseptit.fi kauppaan tulossa olevasta fiber freaksista?

    Onkohan samanlainen hypetys (ja lopulta monilla pettymys) odotettavissa tämän kohdalla, kuin oli esim. rayonin kanssa? Vai voisiko tämä kenties olla oikeasti pumpulia parempi wikkimateriaali?

     
     
  12. #912
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Onkos kellään vielä kokemuksia tuosta Vape-reseptit.fi kauppaan tulossa olevasta fiber freaksista?

    Onkohan samanlainen hypetys (ja lopulta monilla pettymys) odotettavissa tämän kohdalla, kuin oli esim. rayonin kanssa? Vai voisiko tämä kenties olla oikeasti pumpulia parempi wikkimateriaali?
    Mitä vikaa Reiskassa? Ihan yhtä hyvää ku Muji mun mielestä...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Mitä vikaa Reiskassa? Ihan yhtä hyvää ku Muji mun mielestä...
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mulla viimeisin versio pelitti aluksi ihan hyvin, kunnes maku hävisi vajaan tankillisen tupruttelun jälkeen lähes tyystin . Kyllä tää rayon tuntuu olevan aika haastava wikkimateriaali, ja varsinkin kun ei toimiessaan pese (tasoihin pääsee, mutta ohi ei mee) millään mittarilla esim. Japsipumpulia, niin miksi nähdä vaivaa ja räpeltää tämän kanssa?
    Tuossa kai se ainakin minulle tärkein syy...

     
     
  14. #914
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Tarviikos nyt tuosta vapemeshin japski pumpulista ottaa ns ekat kerrokset pois vai voiko semmosenaan käyttää?

     
     
  15. #915
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Säkylä
    Viestit
    46
    Pitääkö Muji pumpuli keittää? https://kauppa.vape-reseptit.fi/prod...to-frontpage-3

     
     
  16. #916
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Ei tarvitse keittää

     
     
  17. #917
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Mujilla oon vedellyt ny kai kuukauden ja soivaa kamaa. Plus ilmaista Stealthvapelta.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #918
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Ostin tossa jokin aikaa sitten ego2:sta mujia ja eri setupeista huolimatta jokin häiritsevä sivumaku siinä on.Onko jollai vastaavia kokemuksia tosta ego2 mujista?

     
     
  19. #919
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Kiitoksia vastauksista, oma "ongelma" siis oli vain nesteessä mitä käytin ku maistu hassulle

     
     
  20. #920
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Tarviikos nyt tuosta vapemeshin japski pumpulista ottaa ns ekat kerrokset pois vai voiko semmosenaan käyttää?
    Ite olen tavannut ottaa kummaltaki puolen sen päällimmäisen kerroksen pois. Kuinka paljon, niin se riippuu taas itse soiron leveydestä. Saattaa olla hyödytöntä hommaa, mutta ite katson sen helpottavan wickin pyöräyttämistä muotoonsa. Tai siis painelen sen,ei paljoa kannata pyöritellä,menee muuten solmuun ja siihen loppuu nesteen kuljetus kyky.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •