Hei eikös tämä ole se suomenkielisen Asiakaspalvelijan sp: toni@ecigwizard.com? Laittelin tonne viestii, ku oli tullu väärää tavaraa mut en oo saanut mitään vastausta...
Viimeinen analoginen 7.11.2011 klo:09:00
^ Kotimaan Aspa vastailee viesteihin iltasella.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Minä kun laitoin tonne postia, niin tuli hetken päästä pyyntö laittaa viestiä cs@ecigwizard.com.
Eipä oo pariinpäivään kuulunut mitään :-\ täytynee laittaa tohon toiseekin osoitteeseen viestiä. Eipä tässä muuten olis kiirus, mut tavarat oli tulossa kaverille. Mut eiköhän tämä saada hoidettua, kolmesti oon tilannu ja ekakerta ku meni jotain pieleen.
Minulla puuttui edellisestä tilauksesta yksi pullo, mutta hoitivat senkin perille melko nopsaan, kun viestiä sinne pistin. Aiemmissa tilauksissa kaikki ok ja kaikki nopeasti perillä.
Mulla tuli väärät cartot tilauksessa. Tunti emailin lähetyksen jälkeen tuli viesti, että oikeat lähtevät tulemaan vielä tänään. Vanhat saan tietenkin pitää![]()
nyt tuli viesti, että lähettävät puuttuvat tavarat. Hyvin toimii asiakaspalvelu, heti kun vaan lähetin oikeeseen osoitteeseen palautteen. :-[
Ton sähköposti osoitteen pitäisi toimia, mut ilmeisesti ei toimi, pitänee selvittää asia, ja kysyä aaronilta et missäs vika
lähettäkää siis viestit nyt vain tonne cs@ecigwizard.com ainaki siihe asti et selvitän missä vika
Ja tosiaan, päivällä yleensä kun töistä tuun niin keräilen ne viestit ja vastailen semmosiin korjausta vaativiin kysymyksiin, ja illalla sit katon läpi noi puutteet ja muut sellaset viestit, mut rupean täällä seuraamaan tarkemmin niin tulee tätäki kautta perille noi viestit ja jos jotain ongelmii löytyy.
tosiaan suomalaiset ovat kunnostautuneet tuossa vikojen kertomisessa, ja se on hyvä vain!
Joo kans laittanu tonne viestiä moneen kertaan kun tuli tuolta 1100mAh akku mikä ei kyllä pelitä niinkuin pitäisi, mutta vastausta ei vain kuulu.. Joutuukohan kohta maksamaan kalliin ulkomaanpuhelun.. :'(
Kauheesti negatiivista tässä vikalla sivulla niin pistetään nyt vähän toisenlaistakin kokemusta: Viime torstaina ensimmäinen tilaus sisään, perjantaina tuli shipped ja paketti tiistaina noudettavissa ärrältä. Ja otin sen halvimman postituksen. Kaikki löytyi paketista mitä tilasinkin. Erinomaisia nesteitä ainakin omaan makuun (mm jagerbomb, ciggaweed, salmiakki ja honey cured tobacco). Maksun kanssa meinasi tulla ongelmia, kunnes kokeilin jäsenen kukk4 kehotuksesta paypalin kautta maksamista visa electronillani. Suosittelen!
Hieman päiivitystä omaan ongelmaan eli tuo 1100akku ei jostain syystä toimi G4 clearoilla mutta c3 toimii hienosti... outoa asiassa on että LF:hän aloitussetin 650mAh akuilla noi G4set toimii ihan hyvin..
Ostin minin, conet, akun ja salmiakin sieltä next-day deliveryltä ja hyvin toimi. Salmiakki kyllä hajotti mun xxxl clearomizerin kahdessa minsassa (rofl). Mitä tossa nesteessä oikein on? Ei edes absinthe tee tollasta.
Salmiakki on liuotin eli melkeinpä teräsboget on ainoat mitkä kestää tuota.
Tilauksen tein maanantaina ja tänään tuli luukusta kamat. Eli ihan nopeeta toimintaaKaikki muut oli niinku pitikin, mutta yks Dual Coil XXXL carto puuttui paketista kokonaan :/ perskeles, ei muuta ku viestiä menemään..