Ei panna lukkoa kun osa ihmisistä odottaa edelleen tavaroita ja/tai rahoja.
esmoke voi itse lukottaa sitten kun kaikki kaupat on suoritettu loppuun.
Ei panna lukkoa kun osa ihmisistä odottaa edelleen tavaroita ja/tai rahoja.
esmoke voi itse lukottaa sitten kun kaikki kaupat on suoritettu loppuun.
Ärsyttää tämä vitun paapominen, on antanut niin paljon scenelle.... Todella laadukkaan hybridin ja loistavan boxin...
Somppua just käytän
Somnium v2 ei kuitenkaan ollut aivan sysipaska genny.
Pari tuossa käytössä somppu 001.jpg Hyvät höyryt ainakin saa.
No ompa taas tässä ketjussa juteltu sivutolkulla. Sen mitä olen saanut käsityksen että suurin virhe kauppiaalta oli yrittää "lapoa vettä pois laivasta kun se on jo uppoamassa". Mutta tietenkin jokainen yrittäjä yrittää pelastaa yrityksensä viimeiseen asti, mutta uppoavaa laivaa ei vaan kannata pelastaa.
En tiedä mistä kaikki onelmat ko yrityksessä on lähtenyt, mutta sen voin sanoa että yritysmaailmassa yksi vajaa sopimus tekee tonnien/kymppitonnien kustannukset ja myös yksi virhearvio maksaa myös tonneja...tonni on yrtysmaailmassa pikkuraha. Siksi isokin varakassa ei aina riitä. Ei yrittäminen ole helppoa suomessa, koska konkurssiin meneviä yrityksiä ei suomessa auteta pääsemään jaloilleen, koska suomessa ei ole yrityskulttuuria kuten rapakon takana.
“I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
(03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun
Mista saa jatkossa novumin tankeja?
Menin hölmönä tilaamaan alkuviikosta pohjia esmokelta kun en tiennyt konkasta. Saanko siis tilaamani tavarat tai rahat takaisin?
Kaikki viimeviikon tilaukset on lähetetty normaalisti
Ok. Kiitos nopeasta vastauksesta
Mäkin tilasin 7.11 ja huolestuin kun paketti ei tullutkaan siinä parissa päivässä. Kyllä se sieltä lopulta tuli kuitenkin...
21.10 tilattu egrippi ja sitä muutamaan otteeseen jo kysellyt...
7.11 tuli lähetys vahvistus, mutta eipähän ole tuotetta kuulunut...No taas viestejä lähetellyt mutta ei vastausta.
Nyt eksyin tänne ja luin tämän!!! Vittu, kyllä pientä ihmistä sapettaa!!!
pistin äsken paypalliin disputen, toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Missään kohtaa kuitenkaan ei firmasta tullut mitään infoa että tilanne on tämä.vaikka viimeisen viestin sieltä sain marraskuun alkupuolella jolloin luvattin egrippi lähetää 1-2pvän sisällä...
Kusetuksen makua sanon minä!!!!!
Hahahah. Mitä sinä olet tehnyt tämän skenen eteen? Esmoke sentään yritti ja sattui osittain epäonnistumaan. Jos kukaan ei yrittäisi niin uusia laitteita ei tulisi markkinoille yhtään. Roviokin teki yli 50 peliä ennen kuin löi läpi Angry Birdsillä ja sen jälkeen loppu onkin historiaa. Sinäkin varmaan onnistut aivan kaikessa kokeilemassasi
kävin myymälästä ostamassa muutaman akun reilu kuukausi aikaa eikä niitä ollut tarjolla silloin ja luvattiin jälkitoimituksella hoitaa. Eivät taida enää saapua?