Pitää nyt koittaa käytettyä misteriä ettiä tuo mister 510 + g-tube kyllä houkuttelis kovasti pitää ruveta metsästämään
Pitää nyt koittaa käytettyä misteriä ettiä tuo mister 510 + g-tube kyllä houkuttelis kovasti pitää ruveta metsästämään
Harmi ku ehin jo hankkiutua omasta herrasta eroon olisit saanu mun intti herran matkaas
Sit vielä absoluuttiseksi hätävaraksi pari egotikkuu rinkan pohjalle ja halppisclearot samaan settiin kun Kaikki muu pettää
Mulla meni intissä eGo tikulla ja clearoilla hetken huom HETKEN aikaa hyvin kunnes palo hermo ja tuli sitä analogista sitte polteltua mut tosiaa joku mekaaninen modi ja dripperi päähän ni pärjää, sit tietty riippuu mihin aselajiin lähtee et sissinä kannattaa varautuu siihen et on ulkoilmassa koko ajan ja jonain kuskina on huomattavasti helpompaa tuo höyryttely
Mulla palveli kayfun lite ja pöllö puol vuotta ongelmitta
pistetääs tää nyt henkiin! Elikäs jouduin viimetipassa siirtämään intinlähtöä viime joulukuussa nyt heinäkuun saapumiserään ja ensimmäisenä laitekokeiluna kokeilen egrippiä. Saa nähdä miten kestää . Koon ja suunnittelun osalta voisi toimia ja kestääkin.
Leireillä vaan helvetin hankala saada mistään virtaa akkujen lataukseen. Kun fiksusti pitää, niin pitäis kestää ehjänä. Minnekäs lähdet palvelemaan?
Ei edelleenkään omalla kokemuksella ole misterin voittanutta intti laitetta!
Ostin mä voimapankki.fi 13000mah varavirtalähteen eikä ollu ison kokonenkaa sillä pitäs pariin kertaan saada laitteet täyteen ladattua
Se on sitten ainut oikea Meritiedustelukomppania (eikä mikään v*tun laivasto)!