120e on aika kovahinta, muistaakseni tossa godissa ei ollu säädettävää 510 pinniä (korjatkoon jos väärässä olen)
120e on aika kovahinta, muistaakseni tossa godissa ei ollu säädettävää 510 pinniä (korjatkoon jos väärässä olen)
Melkosta haipakkaa myivät IStickit loppuun...
Huh! Meinasin hetken mielijohteesta tilata SQuape (Reloaded?) kloonin, mutta threadien perusteella FT on poistanut aikaisemmat huonot arviotOutoa kyllä mulla oli bookmarkeissa linkki (viikon takaa) jossa SKU on 1884202, mutta kun sinne menee niin se onkin 1941301. Tuotetiedot ja -kuvat ovat myös ihan erilaiset kuin viikko sitten.
Linkit:
https://www.fasttech.com/product/1884202
https://www.fasttech.com/product/1941301
Hmmm... mahtaisikohan tässä olla sama chippi kuin jossain ZNA 50W kloonissa eli YIHI SXA300? Kuulemma paljon parempi kuin Clouporin 30W chippi.
Vastaanottamisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta jos yrität lähettää akkua ulkomaille Itellan kautta niin paketti tulee bumerangina takaisin Suomen tullin läpivalaisun jälkeen.
Viimeksi muokannut pkm; 10.11.14 kello 23:59.
Squape R -kloonista sain sen käsityksen, että noilla on ihan joku tekijänoikeuskiista meneillään johon liittyy Paypal jotenkin. Ainakin Squapet on nyt "Triangle windows" atoja ja Taifun GT on pelkkä GT.
En tiedä tarkemmin, luin niitä kommentteja kun tilaamieni tuotteiden kuvaukset olivat muuttuneet.
Ok, vähän jotain tuon tyyppistä arvelinkin. Unohtui sanoa että muistaakseni tuotteen nimi oli jo aikaisemmin kirjoitettu väärin "Squap Reloaded"
FT:n threadeissa oli video että EHProlta on tullut Squape R klooni joten täytynee alkaa metsästää sitä...
En jääny odottelemaan revikoita, tilasin muutama päivä sitten. On niin edukas, että ei voi olla pettymys. Tai voi, jos liitin ei ole terästä, mutta sanovat sen olevan sitä kyllä.
Puhun siis Vamo 7:sta.
Isticki on jotenki hintava ft:n sivuilla. 39$ saa vamo V8:n 40W ja 44$ 35W boxi yihin. Kait sillä koolla on väliä, kun loppuun myivät. Olis edes kloonannu ja pistäny kunnon piirin sisään ( ei sitä vanhaa pulssia ), nostanu 5 watilla ja pudottanu ohm rajaa vähän. Mut nyt rupee hinnat näyttämään enemmän ja enemmän hyvältä joka tapauksesta. Jos olisin aloittelija nyt, ni olis tiedossa heti kunnon höyryt. Toista se oli muutamia vuosia sit. Voi olla jossakin päin maailmaa pukin kontis pari istickkiiNopeet tajus.
Luonnollisesti.
FT rahastaa uutuuksilla siihen asti, että v2 tulee ulos.
KGO & Twist
Lueskelin että olette suht ripeään saanu tilauksenne. Ihmetyttää, koska tein neljä eri tilausta tuonne syyskuun alussa.
Kului aluksi noin 2-3vko, että saivat paketit postiin. Ja sen jälkeen kun sain seurantakoodit niin ovat olleet matkassa 1½ kuukautta.
Olen ollut yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa ja sanoivat aluksi, että odota vielä pari viikkoa.
Kun olin odotellut niin pistin uusiksi viestiä ja sanoivat että pistävät selvityspyynnön postiin, että missä paketit ovat.
Heidän mukaansa tässä voi mennä 2-3kuukautta, että HK Postilta saa vastauksen ja on mahdollisuus saada rahat takaisin.
Aivan raivostuttavaa ja ihmetyttää, että kun on vielä neljä eri pakettia tullut tilattua niin miten kaikki voivat mennä hukkaan mystisesti.
Olen tilaillut monen monta vuotta monilta kiinasivuilta tavaraa aina on tullut maksimissaa kuukaudessa perillä, mutta tämä kestää kyllä jo ihan sietämättömän kauan.
Saisivat vaihtaa nimekseen SLOWTECH.
Slowtech kyllä tunnetusti on hieman hitaanpuoleinen johtuen massiivisesta tilausliikenteestään. Parin kuukauden odotukseen on syytä varautua aina. Oletko seurannut pakettia singpostin (tai millä kuljetuksella tilasitkaan) kautta? mitäs siellä sanotaan? Jos paketti on jostain syystä kadonnut tiedät ainakin missä päässä. Luulis että suomeen on ainakin jo ehtinyt tossa ajassa, sielläkin voi mennä shitellan toimesta taas parisen viikkoa. Niin ja jos oot tilannu esim. ego-akkuja niissä käsittääkseni menee vielä kauemmin.
Omalta osaltani tästä kaupasta en enää tule tilaamaan mitään pitkään aikaan tai ehkäpä enää ikinä.
Tilasin 64Gb MicroSHDC type 10 kortin, joka osoittautui 8Gb type 6 kortiksi ja formatoitu näyttämään 64Gb kortilta.
Supportti pyysi lähettämään ruutukopiota Windowsin näkymästä kun ruudulla kortin Properties tiedot.. joista tottakai näkyy kortin kokona 64Gb.
Väittivät kortin olevan kunnossa ja pienoisen väännön jälkeen suostuivat uskomaan kortin olevan viallinen tai väärennös.
Halusivat kortin takaisin ja kyselin paljonko haluavat postituksesta maksaa, tuleeko seurantakoodilla yms. ja tottakai valitsivat ilman seurantaa 1 Eur postikuluilla.
Nyt kortti siis seikkailee jossakin ja eivät maksa rahoja takaisin, ennen kuin saavat kortin käsiinsä.
Onneksi ehdin tekemään Paypallin kautta disputen ja nyt eilen sen eskaloin eteenpäin, koska FT ei ole suvainnut tuohon disputeen mitenkään kommentoida asiaa.
Kyselevät FT tiketissä samoja asioita uudestaan ja uudestaan, asia ei edisty ja vastailen kyselyihin 'Please read my response #25' jne.
Omasta mielestä vähän p*rseestä, kun maksan tuotteen ja odotan viikkoja.. saan viallisen tai väärennetyn tuotteen, paskaa asiakaspalvelua ja pistän palautukseen ja odotan uudestaan viikkoja rahojen palautusta.
Sinällään kyse pikkurahasta, mutta puulaakin periaate ei enää tule saamaan mun roposia kannatukseensa.
Olisit pistänyt nopeammalla postilla liikkeelle, alle 3kk päästä tilauksesta ft hyvittää 100% postikuluistaItse pistin joku aika sitten(toinen kuukausi sitten toinen 2vk) 2 paketi takaisin ja posteista tuli rahat tililla 24h sisällä. Riittää kun pistää kuvan postin lähetys kuitista ja paketista missä on osoite päällä. Toisesta paketista tuli hyvityksetkin 3vk sisään (kun paketti oli perillä) ja toinen odottaa uudelleen lähetystä kun tuote oli loppunut. Itellä ei siis mitään valitettavaa ft:n asiakas palvelusta, vähän hidashan se on mutta niillä kun on "muutama" muukin palaute siellä luettavana
![]()
Itse olen jo kauan sitten todennut että mitään massamuistia ei kannata kiinasta tilata vaikka kuinka halvalla saisi.
Ikinä tiedä minkälaista sontaa sieltä tulee.
Lisäksi näin jälkikäteen voisin näin ohimennen mainita että 64GB SDHC on mahdottomuus.
SDHC = Secure Digital versio 2.0 ja maks 32GB, SDXC taasen versio 3.01 ja limitti tuuheammat 2TB.
Muutenkin Euroopan hinnat ei loppupeleissä niin kalliita ole. Sandiskin perus Ultra 64GB microSDXC C10/UHS-1 muodossa saa varsin kohtuulliseen hintaan. Nämä niitä up to 30MB/s read, jos nopeampaa haluaa niin siitä sitten joutuu maksamaan (Extreme, +, Pro). Puhumattakaan takuusta, tuolla perus Ultrallakin 10 vuotta.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Minulla on tästä puljusta edelleen vain positiivista sanottavaa. Heinäkuussa aloitin höyryttelyn, ja sittemmin on tullut tehtyä jo 8 tilausta FT:ltä. Kaikki tilaukset ovat tulleet alle kahdessa viikossa perille Singapore Postin kautta, ja jokainen vempele on saapunut perille asiallisesti pakattuna, ehjänä ja toimivana. Toki olen tutkinut foorumeilta ja FT:n kotisivuilta jo etukäteen, että mitä kaikkea tuolta kannattaa ja ei kannata tilata. Niinpä tilaamatta on jäänyt mm. Hana-kloonit sun muut, joista porukalla on ollut paljon huonoja kokemuksia. Mitään kovin monimutkaista ja herkästi virhealtista en tuolta todellakaan tilaisi, kuten juuri esmes massamuistit. Sen sijaan kaiffari-kloonit ja mekaaniset modit sun muut ovat suht idioottivarmoja kiinalaiselle valmistaa, ja niitä voi vielä itsekin vähän sorvailla jos ei lopputulos täysin miellytä.
Mulla on 32gb lukunopeus 90mt hintaan 29 egee...
E: Mutta tuo edellinen muistutti taas miksi en tilaa mitään "fast" techiltä. kolmesta tilauksesta 1 meni oikein. 2 vedettiin disputen kautta, kun eivät saaneet kuukaudessa tavaraa lähtemään. Ehdotin vaihtoa toiseen tavaraan pienellä kompensaatiolla niin eihän se tietenkään onnistu. Ja aspan käytös oli näin Suomalaisittain aika lähellä vittuilua.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Kah, Vamo v7 on jo paketissa ja liikenteessä vaikka sivuilla sanotaan : Ships in 5 business days
ETA: 11/13/2014 (2 days. Ilmotus tullu jo eilen!
Pannaas vaivihkaa tällänen vinkki, että välttäkää tahiti modia kuin ruttoa.
Laipallinen 510 pinni joka on kiinteästi eristeessä. Sitten koko nappiosa on susi, tiedä onko aidossa sitten samanlainen. Lukitusrenkaan ja kierteen välissä ei ole olaketta vaan napin voi vetää lukitus päällä
putkeen lukkorenkaaseen asti. Kaikissa FT tahiteissa näyttää ainakin olevan samanlainen nappi.
EDIT: Tutkiskelin asiaa eli aidossa on olake, tossa vielä verrokki kuvat
tahiti authentic.jpgtahiti ft.jpg
Fasttech -5% joulualekoodi on aktivoitu: XMAS14 (voimassa 29.11 asti)