ECigWizard - Salmiak - Salty Liquorice (15 mg)
*** Tutustukaan TÄHÄN (suom.) ja TÄHÄN (eng.)threadiin ennen kuin laitatte tätä myrkkyä tankkiin ***
Onglema on ilmeisesti tankeissa käytettävä materiaali, mehun pitäisi olla turvallista
HINTA: £14.32 (30 ml)
OSTOPAIKKA: http://www.ecigwizard.com/
LINKKI: Salmiakki - Salty Liquorice (Salmiac)
NIKOTINIPITOISUUS: 15 mg
POHJA: PG/VG
PAKKAUS: Muovipullo
LAITTEISTO: Lavatube & Bauway 306 LR Atomizer, Aluminium Cannon driptipillä
Olin jo täysin unohtanut huhut, joiden mukaan eCigWizard olisi tuomassa salmiakin makuisen mehun markkinoille. Salmiakki on pitkään ollut se karkki, mitä vaan on pakko saada himon iskiessä; hakkaa suklaat mennen tullen. Tuossa viikko sitten olin innoissani tekemässä FSUSA mehutilausta welholta, kun joku huomautti että salmiakkia olisi saatavilla. Olihan sitä pakko tilata.
Odottelin pakettia jo Maanantaina, mutta pettymys oli suuri. Onneksi Tiistaina töistä tullessani oli kylmä mehupaketti odottamassa postilaatikossa. Mehu oli seissyt muutaman tunnin pakkasessa, joten lämmittelin sitä hetken kuumassa vedessä. Purkki auki ja ensinuuhkasu.. Salmiakkia. Neste tuoksuu todella vahvasti salmiakilta, mikä nosti odotukset entistä korkeammalle. Lavatube sekä puhdas 306 atomisaattori esille ja mehua kiukaalle... Kiireellä kun vedin ensimmäiset höyryt, ei neste ollut vielä ehtinyt kunnolla imeytyä ja maku oli palanut. Paniikki!.. Pari tippaa lisää, kevyttä puhaltelua ja uusintayritys.
ECigWizardin salmiakki on yksi vahvimmista mauista mitä olen koskaan maistanut. En siis tarkoita nikotinipitoisuutta, vaan aromia. Muistan kohtalaisen vahvasti, kun halpisnesteiden sijaan ensimmäisen kerran kokeilin FSUSA:n Gummy Bearia, minkä aromin vahvuus yllätti. Tästä tuli vähän sama fiilis, mutta maku on entistä voimakkaampi. Ensimmäisenä hyörystä iskee todella voimakas makeus, minkä tuntee kielenpäällä höyryä sisäänvetäessä. Makeuden jälkeen höyryssä maistuu kohtalaisen voimakas anis, mikä vihdoin yhdistyy salmiakkiin. Anis ja salmiakki ovat todella vahvoja aromeja, joten mitään sivuvivahteita höyrystä on vaikea löytää. Maku ei ole puhdasta salmiakkia, johtuen runsaasta aniksen mausta. Jälkimaku kestää yllättävän pitkään, aniksen ja salmiakin voi maistaa suussa vielä minuuttien päästä. Kurkkutuntumaa mehusta löytyy, vaikkakin olen tottunut vahvempiin mehuihin. Itse pidän kurkkutuntumasta, mutta sen arvionti mielestäni riippuu lähes yksinomaan nikotinipitoisuudesta.
Jos kyseisen mehun makua pitää johonki muuhun tuotteeseen verrata, niin maku vastaa enemmän Fazerin Turkish Pepperiä kuin Fazerin Salmiakkia (kuva). Aniksen maku saattaa tuottaa pettymyksen jos höyryn odotti maistuvan enemmän puhtaalle salmiakille, mutta itseni tämä ei haittaa ja mehu menee ehdottomasti omien suosikkieni listalle (ehkä jopa ykköseksi).
MAKU: 10/10
KURKKUTUNTUMA: 8/10
HÖYRY: 10/10
KOKONAISUUS: 10/10