Sivu 63 / 69 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353596061626364656667 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,241 - 1,260 / 1370

Aihe: Kayfun Lite ja KFL plus (Svoemesto)

maaco
    Vieras
    10699091_782189848503902_1277106188_n.jpg

Melkoisen monta setuppia on tullut väännettyä ja testattua, mutta nyt löytyi se täydellinen omaan makuun. 1.5mm micro-coil, riittävästi pumpulia ja tasan 1ohm. Lanka on 0.32 kanthalia. Lämpenee rivakasti ja juuri sopiva wickaus, ei rutise eikä ritise ja höyry on mahtavan lämmintä. Tietääpä miten setupoi jatkossakin

maaco
    Vieras
    Kertokaas nyt apinalle, että mikä on mun setupissa vikana. Microcoilit kokeiltu 1.5-2.5mm väliltä, pumpulia niin japsia kuin pharmacaree. Pumpulia laitettu a: vähän b: luullakseni sopivasti c: vitusti. Ja ei wickaa kunnolla. Mehut on toki välillä aika vg-voittoisia, mutta ei nyt mitään liisteriä. Olisi kiva jos tollanen 75€ tankki toimisi Kerran menetin jo hermot ja hautasin kaappiin, eikä tää uusi yrityskään nyt vahvasti oo alkanut.

Höyryttelijä

Sijainti
    Hyvinkää
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    Kertokaas nyt apinalle, että mikä on mun setupissa vikana. Microcoilit kokeiltu 1.5-2.5mm väliltä, pumpulia niin japsia kuin pharmacaree. Pumpulia laitettu a: vähän b: luullakseni sopivasti c: vitusti. Ja ei wickaa kunnolla. Mehut on toki välillä aika vg-voittoisia, mutta ei nyt mitään liisteriä. Olisi kiva jos tollanen 75€ tankki toimisi Kerran menetin jo hermot ja hautasin kaappiin, eikä tää uusi yrityskään nyt vahvasti oo alkanut.
    Mulla on kolmessa klooni kaiffarissa kaikissa samalainen setuppi eikä mitään ongelmaa, eli .30 lankaa 2mm poranterän ympäri oliko 8 kieppiä ja ohmit 1.2. Ihan sama laitanko pharmaa vai japsia niin hyvin wickaa.

maaco
    Vieras
    Eihän huvittas laittaa kuvaa pumpulin määrästä, että onko mulla liikaa vai liian vähän? Hermot alkaa mennä ihan totaalisesti

mavikain@gmail.com. Saa laittaa muutkin.

Höyrypää Poppamies's Avatar

Sijainti
    Keski-Suomi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maaco Näytä viesti
    10699091_782189848503902_1277106188_n.jpg

Melkoisen monta setuppia on tullut väännettyä ja testattua, mutta nyt löytyi se täydellinen omaan makuun. 1.5mm micro-coil, riittävästi pumpulia ja tasan 1ohm. Lanka on 0.32 kanthalia. Lämpenee rivakasti ja juuri sopiva wickaus, ei rutise eikä ritise ja höyry on mahtavan lämmintä. Tietääpä miten setupoi jatkossakin
    Tämmösen oot laittanu aikasemmin tähän ketjuun. Koita tehä samanlainen?

Höyrykonkari

Sijainti
    Riihimäki
    Teetkö siitä pumpulista puikon jo ennenkun survot coilin sisälle? Jos kyllä niin kokeile olla tekemättä siitä. Vain kärjestä rullalle ja muuten ihan originelli asetelmilla vedät rauhassa pyörittäen pumpulin coilin läpi.

Mä en kierrä kans tota pumpulia kuin kärjestä, omasta mielestä toimii parhaiten paksuille nesteille.
    Nostan pumpulit pystyyn ja kammioputki paikoilleen, leikkaan pumpulit kammion tasalta poikki ja sörkin pumpulit melko kevyesti dekin pojalle, varoen tökimästä niitä nesteuraan.
    Kaiffari on kyl aika varma laite, eka kloonissa oli tosi pienet nesteurat ja piti dremelöidä isomaksi, sen jälkeen sekin toimi kuin se kuuluisa junan vessa ja mulla ei oo alle VG80 litkuja ollenkaan, nekin lubrisolven kiisseliin tehty ja skulaa hyvin.

Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ameriikanihme Näytä viesti
    Mä en kierrä kans tota pumpulia kuin kärjestä, omasta mielestä toimii parhaiten paksuille nesteille.
    Nostan pumpulit pystyyn ja kammioputki paikoilleen, leikkaan pumpulit kammion tasalta poikki ja sörkin pumpulit melko kevyesti dekin pojalle, varoen tökimästä niitä nesteuraan.
    Kaiffari on kyl aika varma laite, eka kloonissa oli tosi pienet nesteurat ja piti dremelöidä isomaksi, sen jälkeen sekin toimi kuin se kuuluisa junan vessa ja mulla ei oo alle VG80 litkuja ollenkaan, nekin lubrisolven kiisseliin tehty ja skulaa hyvin.
    Itsellä on ollut tapana kastella pumpuli ja tökkiä se paikoilleen dekille ennen kammion kiinniruuvaamista. Pumpulit ylettyy reiluisti dekille. Nesteuran kohdalle jätän pikkuisen tilaa. Hyvin on tuntunut toimivan.

maaco
    Vieras
    Tein nyt illalla japsista suurinpiirtein toimivan setupin. Annoin pumpulin vettyä nesteestä rauhassa, lämmitin, kastelin uudelleen, lämmitin ja leikkelin koko paskaa pienemmäksi ja asettelin tarkasti ennen kammion ruuvaamista. Nyt ei oo dryhittejä tullut enää. Ilmeisesti mulla on ollut liikaa pumpulia, vaikken ole sitä kiertänyt kuin toisesta päästä coilin läpi työntäessä. Leikannut tottakai sen pään riittävän kaukaa poiskin. Myöskin ihan kova juttu muistaa tankin täytön jälkeen imaista kunnon alipaine tankkiin. Mä tykkään löysästä imuvastuksesta, niin ilmeisesti se ei kunnolla liikuta jäykkiä nesteitä?

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Mistä mahtaa johtua että kayfun litessä ja plussassa maku erot on aivan valtavia ? Litessä neste ok ja plussassa maku tuplaantuu ( makeaa ) niin paljon että melkein mahdotonta höyrytellä, setupit samoilla ohmeilla ja samalla laitteella / tehoilla.

Höyrykone Teppa's Avatar

Sijainti
    Vuorentausta
    Varsinkin Pharmacarella tuntui olevan aika tarkka tuo pumpulin määrä. Laitoin pumpulit niin, että just ja just ylettyi dekille, eikä ollenkaan nesteurien päälle. Näillä reiskoilla ja lapseilla tuntuu olevan ihan sama paljonko laittaa. Aina toimii. Toki jos liian kireälle laittaa coilin läpi, niin ei toimi edes enkelin häpykarvat.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Reivi
    Vieras
    Itse ruukaan pumpulit pistää fiiliksellä pupunkorva tyyliin plussaan ja aina on toiminu, nopeaa ja helppoa. Coilit on 0.8 ja 1.2 ohmin väliin 2,5mm terän ympärille pyöriteltynä ja pumpulit ehtaa markettia. Kai tää mun kaiffari on syntynyt onnellisten tähtien alla, koska ongelmia ei ole vielä ollu koskaan.

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Kyllähän nämä toimii mutta maun vahvuus vain tuossa plussassa ihmetyttää.

maaco
    Vieras
    Helpoin saada nyt pienen harjoittelun jälkeen toimiin, on ollut 2mm micro, 0.32 lanka ja 6 kieppiä. Coili vinossa paikalleen ja pumpulit vastakkaisiin nurkkiin deckiä, ihan nesteurien viereen ja niin, että pumpulin päät justiinsa pysyy deckissä kiinni. Wickaa sopivasti 20w asti. Enempää ei voi kokeilla, koska Dani.

maaco
    Vieras
    Onkos miten varovaista puuhaa suurentaa ylempiä nesteuria? Ei paljon kylmässä kierrä neste tässä. Prkl. Kun mä teen kylmähuoneduuniakin. Sisätiloissa voi kyllä vaikka 100VG:tä juottaa. Vai ostanko toisen aton duuni/lenkkikäyttöön? Lemossa olisi järeämmät urat valmiiksi.

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Vaihoin pumpulit vaihoin kanthalit maku ja höyry katosivat kumpikin

http://m.youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM

maaco
    Vieras
    Nyt on nesteurat suurennettu. Ihan 1.5mm poranterä dremeliin ja varovaista vingutusta. Ei tulvi, ja neste liikkuu lämpöisenä huomattavasti nopeammin. Pitää iltalenkillä testata auttoiko tuohon kylmän nesteen ongelmaan..

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Kyllä sai tämä plussa versio uuden sijoitus kohteen, laatikon pohjan täytteeksi lensi kun ei vaan toimimaan kunnolla saa. Vaijeri genny modin nokassa ja taas maistuu

Höyrypää aatsi's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mulla on plussa tuolla jossain varaosina tai varalla jos kfl hukkuu tai ottaa osumaa eli tykkään enempi tuosta ekasta lite versiosta. Mekaanisella kun kurittaa 0.8 microcoilia phumpulilla niin johan lähtee löylyt.

Nyypälle apuja kaivataan.
    Ensimmäinen rakenneltava on tämä lite plus eli aika varmana vika löytyy näppiksen takaa. On kokeiltu lankoja 0.25, 0.32 ja 0.32 ohmeilla 1.3-2.0 ja wickinä japanialaista pumpulia ja rayonia. Tehoja 10-15W Ongelmana on melkoisen valjut löylyt ja vaikkei aivan käryä pumpuli niin välillä kun oikein makustelee niin löytyy aistikas palaneen kuidun viipyvä jälkimaku. Olen koittanut vähentää ja vähentää pumpulia, mutta olisko vieläkin liikaa? Vihellyksen lisäksi aika pauke ja rutina kuulu Kayfunista. Hernettä saa kaivella nenästä kun ei osu setuppi kohdilleen..tai sitten aika pettymys koko laite.. Ai niin, parimillistä on kieputeltu.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •