Sivu 45 / 88 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3541424344454647484955 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 1745

Aihe: Puuvilla / Pumpuli Wick

Höyrykonkari Cure's Avatar

Sijainti
    Forssa
    Osaatko tarkentaa, lisää pumpulia, vähemmän, tiukempaan? Mikä on auttanut sulla?

Höyrypää Köpi's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    No ite oon tykänny laittaa suhteellisen vähäsen sitä. Eli sen verran että menee pehmeesti läpi coilista.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari

Puuvillanmiehen enkelin häpykarvaa saapui 20$ paketti.
    Sangen kiintoisaa tavaraa. Pitkiä kuituja ja materiaali on kuin hienoa, silkenpehmoista karvaa.
    Tuntuisi wikkaavan ok eikä sivumakuja tuntuisi olevan.
    KGO & Twist

Sinuna reklamoisin. Kyllä aidossa Enkelin karvassa nyt jotaan sivumakuja on oltava.

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Sinuna reklamoisin. Kyllä aidossa Enkelin karvassa nyt jotaan sivumakuja on oltava.
    Mut onko se ihan varmaa et noi on naaraspuoleisen? Ainakin patsaissa kaikki miespuoliset on posliineja
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Höyrypää jsi811's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    toi angelhair vaikuttaa kiinnostavalta

Onkohan tuo samaa tavaraa, jota sain festeiltä Vape-reseptien heebolta? Koitin yhen setupin ja maistui villasukalle.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Ainakaan tässä ei villasukka maistu (tosin ei ole maistunut millään muullakaan), mutta tuntuisi, ettei turpoa täyttämään coilia yhtä hyvin, kuin muut vaihtoehdot, johtunee tosin tuosta rakenteesta.
    KGO & Twist

Höyrykonkari

Sijainti
    Riihimäki
    Vähän samannäköistä on kun putkiliitokseen kitin alle pyöriteltävä pellava/hamppu.

Tuossa tosin sen verran ominaishajua ettei tähän touhuun todennäköisesti sovellu

Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Väittäisin että lampaanvillassa on aina rasvaa. Kosmetiikassakin käytetään lanoliinia, mikä on käsittääkseni lampaannahasta peräisin. Lanoliini taas haisee, no lampaalle ja sen makuinen setuppikin siitä todennäköisesti tulisi.
    Uteliaisuus voitti älyn . Pitäähän se vissiin sitten vain oma efortti tuoda näihin testailuihin. Erikseen vielä keitin lampaanvillan. Ensimmäisen höyryhiukkasen osuessa suuhun meinasi kaiffari lentää hyyyyyvin kauas pelkän refleksin voimasta. Muotoillaan nyt näin, että en suosittele lampaanvillaa...enkä mitään muutakaan villaa. Pysytään nyt vain niissä Japski pumpuleissa . Eipä mulla muuta...

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Uteliaisuus voitti älyn . Pitäähän se vissiin sitten vain oma efortti tuoda näihin testailuihin. Erikseen vielä keitin lampaanvillan. Ensimmäisen höyryhiukkasen osuessa suuhun meinasi kaiffari lentää hyyyyyvin kauas pelkän refleksin voimasta. Muotoillaan nyt näin, että en suosittele lampaanvillaa...enkä mitään muutakaan villaa. Pysytään nyt vain niissä Japski pumpuleissa . Eipä mulla muuta...
    Eli se maistui siis mun keksimän hypoteesin mukaisesti lampaanvillan ja sukan sekoitukselta?

Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Eli se maistui siis mun keksimän hypoteesin mukaisesti lampaanvillan ja sukan sekoitukselta?
    Erittäin liikaa...Ja tiedän muuten kertoa, että maku ei ehkäpä anna ihan sitä parasta oikeutta pitkään kypsytellyille e-nesteille...Niitä ei nimittäin maista barn floor tyylisen maun alta lainkaan, mutta OIKEASTI..tähän aiheeseen liittyen...Ei mulla muuta

Höyrypää L_Ramone's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Saipa japanialaisen puuvillan kans harjotella, et sai wikkaamaan sen yhtä hyvin kuin normi luomu puuvilla. Oletin sen wikkaavan paremmin mut eipä se ihan niin yksin kertasta ollu. Noh maku on kuitenkin hyvä ja nyt wikkaa kivasti kaiffarissa yli 20W tehoillakin. Nalippo maistuu siltä ku pitääkin.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kenianmaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Saipa japanialaisen puuvillan kans harjotella, et sai wikkaamaan sen yhtä hyvin kuin normi luomu puuvilla. Oletin sen wikkaavan paremmin mut eipä se ihan niin yksin kertasta ollu. Noh maku on kuitenkin hyvä ja nyt wikkaa kivasti kaiffarissa yli 20W tehoillakin. Nalippo maistuu siltä ku pitääkin.
    Oisko heittää vinkkiä tuohon kaiffarin japsipumpulointiin? On vielä itelläkin hakusessa oikean määrän saaminen kun tahtoo täydellä tankilla +14w pukata käryä

Ite oon kaiffarin ja japskipumpulin (mesh companyn "versio") huomannut että paljon tarkempaa sen määrän kanssa kuin aikaisemmalle pumpulilla. Olen ite saanut toimimaan joten kuten kun laittanut kohtuu tiukan paketin coilin sisälle ja sitten dekillä asetellut pumpulin päät niin että eivät ole ollenkaan nesteurien kohdalla vaan siinä dekin sisäreunassa kuitenkin niin että koskevat dekkiin.

Ehkä pitäis harkita paluuta vanhaan kun tuntuis että vaikeampaa setupointi ja en ole tuohisuuna maussa kummempaa eroa huomannut. Parannusvinkkejä setupointiin kelpais siis myös tänne.

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Pitkään se kesti että sain kaifarii tehtyä micron pumpulilla. Toimiihan tämä yhdistelmä, turhan kauan tullut pantattua tätäkin kokeilua

Höyrypää jsi811's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    ite en oo kohdannu tossa japsipumpulin setupoinnissa mitään eroavaisuutta normi pumpulin kanssa puljaamiseen.Paitsi ,että wikkaa paremmin ja ei ensinmäisen 8min ajan maistu sukalta,kuten normi pumpuli.Oon aina kaiffarille tehny setupin näin : tungen coilin läpi niin paljon pumpulia ku aan menee ja siten painan pumpulit pois nesteurien päältä.toimii kuin junan vessa,eikä anna jälki dry hittejä

Höyryttelijä pkm's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Yhdessä PBusardon videossa oli hyviä vinkkejä japsipumpulille: https://www.youtube.com/watch?v=7q3emfPj48s&t=1666

Olen väsännyt vasta yhden wickin ja ainakin se toimi paljon paremmin kuin normaali pumpuli - wickaa paremmin ja maku on parempi

Höyrypää jsi811's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    eipä busardo mitään kovin päräyttää tossa kertonut pumpulin käsittelyyn liittyen xD I learn a new thing(ja ruuva chimneyn kiinni ja napsasee pumpulit sitä myöden) .....

Höyrypää sauhuttaja's Avatar

Sijainti
    Varsinais-suomi
    Osaako joku heittää arviota mitä setupille pitäisi tehdä kun höyry tuntuu pumpuli / micron kanssa kuivalle, makuakin voisi enemmän tulla, palaneen makua ei kuitenkaan ilmaannu ?

Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •