Osaatko tarkentaa, lisää pumpulia, vähemmän, tiukempaan? Mikä on auttanut sulla?
No ite oon tykänny laittaa suhteellisen vähäsen sitä. Eli sen verran että menee pehmeesti läpi coilista.
Puuvillanmiehen enkelin häpykarvaa saapui 20$ paketti.
Sangen kiintoisaa tavaraa. Pitkiä kuituja ja materiaali on kuin hienoa, silkenpehmoista karvaa.
Tuntuisi wikkaavan ok eikä sivumakuja tuntuisi olevan.
KGO & Twist
Sinuna reklamoisin. Kyllä aidossa Enkelin karvassa nyt jotaan sivumakuja on oltava.![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Onkohan tuo samaa tavaraa, jota sain festeiltä Vape-reseptien heebolta? Koitin yhen setupin ja maistui villasukalle.
Ainakaan tässä ei villasukka maistu (tosin ei ole maistunut millään muullakaan), mutta tuntuisi, ettei turpoa täyttämään coilia yhtä hyvin, kuin muut vaihtoehdot, johtunee tosin tuosta rakenteesta.
KGO & Twist
Uteliaisuus voitti älyn. Pitäähän se vissiin sitten vain oma efortti tuoda näihin testailuihin. Erikseen vielä keitin lampaanvillan. Ensimmäisen höyryhiukkasen osuessa suuhun meinasi kaiffari lentää hyyyyyvin kauas pelkän refleksin voimasta. Muotoillaan nyt näin, että en suosittele lampaanvillaa...enkä mitään muutakaan villaa. Pysytään nyt vain niissä Japski pumpuleissa
. Eipä mulla muuta...
Ite oon kaiffarin ja japskipumpulin (mesh companyn "versio") huomannut että paljon tarkempaa sen määrän kanssa kuin aikaisemmalle pumpulilla. Olen ite saanut toimimaan joten kuten kun laittanut kohtuu tiukan paketin coilin sisälle ja sitten dekillä asetellut pumpulin päät niin että eivät ole ollenkaan nesteurien kohdalla vaan siinä dekin sisäreunassa kuitenkin niin että koskevat dekkiin.
Ehkä pitäis harkita paluuta vanhaan kun tuntuis että vaikeampaa setupointi ja en ole tuohisuuna maussa kummempaa eroa huomannut. Parannusvinkkejä setupointiin kelpais siis myös tänne.
ite en oo kohdannu tossa japsipumpulin setupoinnissa mitään eroavaisuutta normi pumpulin kanssa puljaamiseen.Paitsi ,että wikkaa paremmin ja ei ensinmäisen 8min ajan maistu sukalta,kuten normi pumpuli.Oon aina kaiffarille tehny setupin näin : tungen coilin läpi niin paljon pumpulia ku aan menee ja siten painan pumpulit pois nesteurien päältä.toimii kuin junan vessa,eikä anna jälki dry hittejä![]()
Yhdessä PBusardon videossa oli hyviä vinkkejä japsipumpulille: https://www.youtube.com/watch?v=7q3emfPj48s&t=1666
Olen väsännyt vasta yhden wickin ja ainakin se toimi paljon paremmin kuin normaali pumpuli - wickaa paremmin ja maku on parempi
eipä busardo mitään kovin päräyttää tossa kertonut pumpulin käsittelyyn liittyen xD I learn a new thing(ja ruuva chimneyn kiinni ja napsasee pumpulit sitä myöden) .....![]()