Samat on mietteet täälläkin.
Kuvissa näkyvä ato on 50mm korkea joten saa vähän kuvaa mitenkä se oma lempiato istuu laitteeseen. (kayfun on 52mm korkea ja Squape R 59mm)
Speksit vielä kertauksena:
- 24,5mm x 49mm x 91mm
- 22mm atoille tai pienemmille
- 18650 akuille (helposti vaihdettavissa)
- Materiaalina rosteri/alumiini/messinki
- DNA40 piiri
On se vaan komia laitos. Uskon että tuolle on aika jäätävä kysyntä kunhan ilmestyy hyllyyn asti, ainakin itse olen etsiny pitkään ja hartaasti vastaavaa laitosta.
Sanosin et ehdoton hankinta ku puhutaa viel dna40 piiristä.
Mietin tota ku tossa ei pysty dripperiä käyttämään nii ootko miettiny et siihen vois tehä mukaan/lisäosana semmosen jatkon mikä tuo 510 liittimen tohon yläosaan?
On sitä tullu mietittyä mutta ei ainakaan alkuun ole saatavilla. Kun sekin pitää toteuttaa jotenkin järkevästi ja tyylikkäästi
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Pitää mietiskellä
Toi "viiste" tossa aton reunassa teki kyllä ihmeitä ulkonäölle. Hienon näköinen. Mutta silti aika laatikko. Stickerin olisin ostanut mitään miettimättä, nyt vielä joutuu vähän harkitsemaan. Alkaa kuitenkin kääntymään taas enemmän hankittavien listalle... Tosissaan toi "viiste" paransi ulkoasua huomattavasti.
onkos mitään tarkempaa aikataulua laitteen ennakkomyyntiin? Onko vielä protoa päästy testailemaan?
Ensi viikolla pitäisi olla proto valmis
eli millos saa tulla noutamaan, ei löytyny sivuilta vielä?
tullookoos alkkariversiot anodisoitua onen tyyliin, ja jotain mahdollisia materiaalisekoituksia? tyyliin alumiinirunko ja esim toi baseplate messingistä tms?
edit: kuis muuten asiasta kukkaruukkuun, puhuit joskus niistä modiständeistä, olis aika pähee jos ständissä olis paikka myös boksille ?
Katsellaan nyt eka miten toi proto toimii
Ei siellä kauheasti tilaa ole.
Sen verran että proto myöhästyy reilun viikon kun konepajalle tuli pari isompaa tilausta.