Super mario ykkösessä olen jo kasi maailmassa.
Super mario ykkösessä olen jo kasi maailmassa.
Shadow of Mordor. Ehkäpä GOTY-ainesta itselleni, liimasi niin tehokkaasti tuoliin että oksat pois. Harmi vaan että viimeinen tehtävä pilasikin fiiliksen aika tehokkaasti, mutta siihen asti 10/10-ainesta. Viimeisen tehtävän takia tiputan arvosanaksi 9½. Jotenkin jäi semmonen kutina tuosta lopusta, että oli tarkoitus jatkaa peliä vielä mutta aika/rahat loppui kesken. Toivottavasti kuitataan DLC:ssä / jatko-osassa.
DayZ Norwayn admin lisäsi uusia featureja eli sainpas tahtomani kulkupelin.
Ja huom muut DayZ-modin pelaajat: suosittelen kokeilemaan Overpoch-palvelinta nimeltä FOB Neckbeard. Tottakai hommassa on koira haudattuna, minä ja ryhmäni metsästämme muita.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Ongelma on edelleen samana, mutta kun pudottivat aseiden damagea niin ei satu niin usein eli mitään ei ole korjattu. Edelleen samat paskat, instakill, tuli seinänläpi, kuolemat seinäntää, osumia hajoamattoman seinän läpi, kuolemat kulmista vaikka siellä ei ketään näy.
Pari päivää olen myös käyttänyt sitä uutta omainaisuutta joka näyttää linjan latenssin sun muut, kertaakaan ei ole ollut packet lossia vaikka paskaa tapahtuu.
Latasin eilen vihdoin ja viimein The Walking Deadin season kakkosen. Ensimmäinen kausi imaisi kuitenkin uskomattoman tehokkaasti mukaansa ja siitä tulikin meikäläiselle yksi parhaista peleistä. Harvoin jää mieleen syövereihin tarina ja ennen kaikkea hahmot pyörimään niin diipisti. Olen tämän jatkokauden suhteen vähän skeptinen, eihän edellistä voi mitenkään parantaa. Mutta ensimmäinen episodi vaikutti lupaavalta.
Helvetin hyvä muuten toi bf4:n patchi. Ennen sitä ei tilttaillu, mutta nytten jatkuvasti. Dice osaa kyllä tehdä paskasta vieläkin paskempaa.
Foorumilla on paljon keskustelua aiheesta, kuten myös netcoden paskentumisesta ja instakillsien/ killtraden lisääntymisestä. Löytyy myös videoita jossa porukka tekee magdumppeja parin metrin etäisyydeltä pelin rekistöröidessä ainuttakaan osumaa. Kannattaa kokeilla sitä networkgraphia. Useampi on siilläkin vahvistanut, että serverin puoli hävittää yli puolet osumista.
Kaikissa se on. Nämä nerot kun on tehny sen konsolille ja kaikki sama on siirretty rajotuksineen pclle.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
CS:GOta tullut hakattua nyt keväästä lähtien, palaa vanhat hyvät muistot mieleen. Jossain vaiheessa myös innostuin availemaan niitä laatikoita, joista saa skinejä aseisiin. Ekalla avauksella tuli joku puukko, jonka möin foorumilla 170€ tilisiirrolla.Kyllä tuo CS:ä vieläkin jaksaa kiinnostaa, vaikka sitä on vuosikymmen jo hakattu.