Sivu 180 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 80130170176177178179180181182183184190230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,581 - 3,600 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Höyrykonkari jänis's Avatar

Sijainti
    Ääpnaaknak
    Super mario ykkösessä olen jo kasi maailmassa.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Shadow of Mordor. Ehkäpä GOTY-ainesta itselleni, liimasi niin tehokkaasti tuoliin että oksat pois. Harmi vaan että viimeinen tehtävä pilasikin fiiliksen aika tehokkaasti, mutta siihen asti 10/10-ainesta. Viimeisen tehtävän takia tiputan arvosanaksi 9½. Jotenkin jäi semmonen kutina tuosta lopusta, että oli tarkoitus jatkaa peliä vielä mutta aika/rahat loppui kesken. Toivottavasti kuitataan DLC:ssä / jatko-osassa.

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    DayZ Norwayn admin lisäsi uusia featureja eli sainpas tahtomani kulkupelin.

Ja huom muut DayZ-modin pelaajat: suosittelen kokeilemaan Overpoch-palvelinta nimeltä FOB Neckbeard. Tottakai hommassa on koira haudattuna, minä ja ryhmäni metsästämme muita.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Höyryttelijä

Steamy, kaipaisitko ihanan lepposta peliseuraa bf4:seen? Minä ilmoittaudun! Puutetta noista kavereista tuolla bäfässä, yksinkään sitä paskapeliä ei kyllä jaksa pelata. Ihanaa rageilla toisille kun on netcode ongelmia ja dead shieldejä :3 Jos kiinnostaa, Origin account Sikaus.

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    Steamy, kaipaisitko ihanan lepposta peliseuraa bf4:seen? Minä ilmoittaudun! Puutetta noista kavereista tuolla bäfässä, yksinkään sitä paskapeliä ei kyllä jaksa pelata. Ihanaa rageilla toisille kun on netcode ongelmia ja dead shieldejä :3 Jos kiinnostaa, Origin account Sikaus.
    "Fall Patch" korjasi aika hyvin netcoden, ainakin mun mielestä. Osuu paljon paremmin. Death shieldiäkään en ole havainnut aikoihin.

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zelro Näytä viesti
    "Fall Patch" korjasi aika hyvin netcoden, ainakin mun mielestä. Osuu paljon paremmin. Death shieldiäkään en ole havainnut aikoihin.
    Ongelma on edelleen samana, mutta kun pudottivat aseiden damagea niin ei satu niin usein eli mitään ei ole korjattu. Edelleen samat paskat, instakill, tuli seinänläpi, kuolemat seinäntää, osumia hajoamattoman seinän läpi, kuolemat kulmista vaikka siellä ei ketään näy.
    Pari päivää olen myös käyttänyt sitä uutta omainaisuutta joka näyttää linjan latenssin sun muut, kertaakaan ei ole ollut packet lossia vaikka paskaa tapahtuu.

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sika Näytä viesti
    Laittelen viestiä battlelogista, jos uskallat meikän kanssa pelata joskus saattaa tuossa pelissä keittää aika reilusti.

Höyryttelijä

Meillä taitaa olla sama ongelma..

Höyrykonkari Bob's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Latasin eilen vihdoin ja viimein The Walking Deadin season kakkosen. Ensimmäinen kausi imaisi kuitenkin uskomattoman tehokkaasti mukaansa ja siitä tulikin meikäläiselle yksi parhaista peleistä. Harvoin jää mieleen syövereihin tarina ja ennen kaikkea hahmot pyörimään niin diipisti. Olen tämän jatkokauden suhteen vähän skeptinen, eihän edellistä voi mitenkään parantaa. Mutta ensimmäinen episodi vaikutti lupaavalta.

Oma pelaaminen on jäänyt viime kuukausina kokonaan pois. Niinpä pelikäytttöön tarkoitettu PC onkin lähdössä myyntiin.
    Jää mulle vielä Xbox One, jos jossain vaiheessa taas innostuu pelailemaan. Tosin, senkin suhteen harkitsen vaihtoa PS4:n

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Latasin eilen vihdoin ja viimein The Walking Deadin season kakkosen. Ensimmäinen kausi imaisi kuitenkin uskomattoman tehokkaasti mukaansa ja siitä tulikin meikäläiselle yksi parhaista peleistä. Harvoin jää mieleen syövereihin tarina ja ennen kaikkea hahmot pyörimään niin diipisti. Olen tämän jatkokauden suhteen vähän skeptinen, eihän edellistä voi mitenkään parantaa. Mutta ensimmäinen episodi vaikutti lupaavalta.
    Ainakin kakkoskauden lopetus on parempi kuin ykköskauden lopetus. Tai no, ainakin monipuolisempi

Höyryttelijä

Pewdien videoita seurattuna toi walking deadin tarina oli aika 5/5. Jännää miten tollanenkin peli vaikuttaa minuun tunteellisesti millään tavalla, tai lähinnä peli ylipäätään. Tuo viimesimmän kauden lopetus oli kyllä aika jännä

Sijainti
    Varkaus
    Helvetin hyvä muuten toi bf4:n patchi. Ennen sitä ei tilttaillu, mutta nytten jatkuvasti. Dice osaa kyllä tehdä paskasta vieläkin paskempaa.

Höyrypää zelro's Avatar

Sijainti
    Kajaani
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Helvetin hyvä muuten toi bf4:n patchi. Ennen sitä ei tilttaillu, mutta nytten jatkuvasti. Dice osaa kyllä tehdä paskasta vieläkin paskempaa.
    Kumma, itsellä ei ole kaatunut kertaakaan fall pachin jälkeen ja kavereillakin loppui kaatuilu. Minun pelikokemus parani kyllä huomattavasti.

Sijainti
    Varkaus
    Foorumilla on paljon keskustelua aiheesta, kuten myös netcoden paskentumisesta ja instakillsien/ killtraden lisääntymisestä. Löytyy myös videoita jossa porukka tekee magdumppeja parin metrin etäisyydeltä pelin rekistöröidessä ainuttakaan osumaa. Kannattaa kokeilla sitä networkgraphia. Useampi on siilläkin vahvistanut, että serverin puoli hävittää yli puolet osumista.

Höyrypää neuropora's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Onkos tää bäfä nelkun ongelmat myös PS3 versiossa?

Sijainti
    Varkaus
    Kaikissa se on. Nämä nerot kun on tehny sen konsolille ja kaikki sama on siirretty rajotuksineen pclle.

DRAGON AGE™: ORIGINS
    TALO TARJOAA - Päättyy 14.10.2014 - SÄÄSTÄ 100 % 9,90€

"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Höyrykone m3iss3li's Avatar

Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    CS:GOta tullut hakattua nyt keväästä lähtien, palaa vanhat hyvät muistot mieleen. Jossain vaiheessa myös innostuin availemaan niitä laatikoita, joista saa skinejä aseisiin. Ekalla avauksella tuli joku puukko, jonka möin foorumilla 170€ tilisiirrolla. Kyllä tuo CS:ä vieläkin jaksaa kiinnostaa, vaikka sitä on vuosikymmen jo hakattu.

>> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

Höyrykonkari Massiivinen's Avatar

Sijainti
    ~ Lahti ~
    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    CS:GOta tullut hakattua nyt keväästä lähtien, palaa vanhat hyvät muistot mieleen. Jossain vaiheessa myös innostuin availemaan niitä laatikoita, joista saa skinejä aseisiin. Ekalla avauksella tuli joku puukko, jonka möin foorumilla 170€ tilisiirrolla. Kyllä tuo CS:ä vieläkin jaksaa kiinnostaa, vaikka sitä on vuosikymmen jo hakattu.
    Pelailetko mm:ää millasella rankilla? Tääl tais olla vähän enemmänki cs go pelaajia niin vois kokeilla vaikka joskus pelata porukalla hupipelejä xP

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •