Trolli osaa
Pitää olla yhestä palasta veistetty ettei se hajota kaikkea.
Trolli osaa
Pitää olla yhestä palasta veistetty ettei se hajota kaikkea.
Postia...
![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Kun vois pistää edes oman kovakouraisuuden/kädetyksen piikkiin...
Näitä vain sattuu.
KGO & Twist
Ei ole tullut noita boxeja niin paljon tuijoteltua , että osais sanoa toteuttajan. Eli kuka tuon boxin on valmistanu?
Postipäivä täälläkin
Kiitokset Twistedille ja Sir^lle
imag.jpg
pidät mutteria paikoillaan ja pyörittelet liittimen takasoot tietysti ruuvannut aton niin tiukkaan et on lähtenyt pyörimään mukana kun
oott ruuvannut sitä pois liittimestä
- JJ
En kiellä, etteikö olisi moinen voinut sattua.
KGO & Twist
Nimeä nyt aluksi vaikka kaksi käyttökelpoista boxia. En hanki sellaisia modeja jossa osat jää käteen heti kättelyssä. Minun mielestä parhaiten toimiva modi on sellainen, jossa on mahdollisimman vähän komponentteja. Eli kaiken maailman näytöt ja johtohässäkät on pahasta! En tee watti, enkä volttitiedoilla yhtään mitään, kun mulle riittää kunnon höyryt, ilman infoa. Kaikki tietysti makuasioita, eikä siitä nyt sen enempää tarvitse vääntää..
Bingo. Mulla ei todellakaan ole boxia
Jos ei omista boksia, eli toisin sanoen ei ole kyseisestä laitteesta kokemusta, on mun mielestä hiukan hankala haukkuu ne kaikki paskoiks.Kai VW laitteiden tasalaatunen höyry ja ehkä joku turvallisuuteen liittyvä ominaisuuskin voidaan noin yleisesti laskee hyviksi asioiksi. Jokainen saa laitteensa valita mut eikö toi "kaikki on paskaa paitsi se mitä mä käytän" oo vähän last seasonii?
![]()
Suht. peruna kuva, mutta näillä mennään tällähetkellä.![]()