Kyllä
En
^Aika pitkälti noin, 99% uusista aiheesta sivuutetaan otsikon perusteella, se on sitä ennakoivaa sisälukutaitoa.
Tietty jos jokainen topic on pakko selata, niin foorumi voi olla ajoittain sekavaa itkupotkuun asti jopa.
KGO & Twist
Voi olla että joku muukin on tämän ehdottanut, mutta haku sanoilla "haku" "4 kirjainta" ei oikein tuottanut tulosta
Kuiteskin, tässä kun yrittää foorumilta hakea esim. hakusanoilla CE5 ja BDC ei löydy mitään, koska liian vähän kirjaimia. Milläs pirulla tuommoista kirjainyhdistelmää etsit ?
Googlen haulla, kirjoita hakuun: site:e-savuke.com/vb/ BDC
Kiitän- ja Tykkään-napit tulee esiin kun tunnus on 2 viikkoa vanha, ellen ihan väärin muista.
Moi,
Olettekohan huomannut että kirppis alue on näkyvillä kun rekisteröit uuden tunnuksen mutta ET aktivoi sitä sähköpostin linkin kautta. Nimim. huomiseksi olisin laitetta tarvinnut vaan enpä nyt sitten luekkaan kirppistä kun menin tunnuksen aktivoimaan..
Varmasti joku bugi että sitä voi lukea, tarkoitus on kuitenkin se että kahteen viikkoon ja ennen viittä viestiä sitä ei näy.
Tässä vielä havainnollistavina kuvina:
Vierailijana:
http://xe.nic.fi/~xenic/esavuke_not_registered.png
Rekisteröityneenä käyttäjänä, sähköpostiin tullutta aktivointi linkkiä EI klikattu (ja kyllä, kirppiksen alueita pystyy selaamaan ja viestejä lukemaan, en viitsi niitä tähän nyt laittaa kun tämä ei ilmeisesti ollut tarkoitus toimia näin):
http://xe.nic.fi/~xenic/esavuke_regi..._activated.png
Rekisteröityneenä käyttäjänä, sähköpostiin tullut aktivointilinkki klikattu ja tunnus täten aktivoitu:
http://xe.nic.fi/~xenic/esavuke_regi..._activated.png
Eli kun aktivoi tunnuksen niin kirppis katoaa forum listauksesta eikä sitä pysty selaamaan jos käsin koittaa surffailla http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/
ps. xenictest tunnuksen voi poistaa, en minä silläkään kehdannut kirppistä selata kun tämän ei selkeästi kuuluisi toimia näin.
Mutta onko sillä postaamisen toimimisella väliä jos haluaa ostaa jotain? Ainahan voi laittaa vierailijan viestin, yksityisviestit ei vissiin toimi ennen kuin on 5 viestiä täynnä?
noh, kuka sen vierailijan viestin sitten ottaa miten ottaa omalta kohdaltaan.
tuo on feature, ei bugi. uskokaa jo ja hajaantukaa. täällä ei ole kohta enää mitään nähtävää.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Ei se varmaan toimi, en minä viitsi toisten bugeja liian pitkälle metsästää. Jos uudella tunnuksella on tarkoitus voida surffata kirppistä niin sallikaa se sitten aktivoidullekkin tunnukselle - jos ei ole tarkoitus niin estäkää aktivoimattomaltakin tunnukselta.
Yleensä keskustelupalstoilla tuollaiset markkinapaikat estetään uusilta tunnuksilta kokonaan väärinkäytösten välttämiseksi - tähän yleensä riittää se että uusia viestejä ei voi luoda ennenkuin X ja Y on tapahtunut, jottei markkinapaikka olisi täynnä random huijausviestejä. Ihan ymmärrettävä politiikka.
Sitä en ymmärrä miksi alueen lukeminen estetään uusilta tunnuksilta, enkä varsinkaan sitä että esto on toteutettu täysin puolivillaisesti; väärinkäyttäjä ei sitä tunnusta muutenkaan halua aktivoida kun se ei pakollista ole (joten voi rekisteröityä ihan millä sattuu sähköpostiosoitteella jne) ja juuri tässä yhtälössä se Kirppis alue näkyy.
Noh, ei näitä aina voi ymmärtää, tilaisi sitten puffista jotain kioskille huomiseksi niin kerkeää reissuun edes jonkin laitteen saada mukaan.
Kloonien myynti kieltoon vielä sen verran, että jos kyseinen ihminen ei tunnista tuotetta klooniksi? Ei nyt mennä sinne squape r:ään, vaan ihan ego-tikut esim. Mistä kukaan noittenkin osalta tietää mikä on minkäkin klooni? Kiinalaiset puskee satoja eri tikkuja päivittäin... Ja jos et jaksa etsiä netistä ja metsistä tietoa onko oma tuote klooni, niin oma vika? Täällä on paljon äänessä kokeneita konkareita, jotka tietävät että Hei! Toi on klooni! En tiedä kuinka monta aktiivista foorumilaista täällä on, mutta suurella osalla ei ole sitä tieto taitoa mitä kokeneilla vapottajilla on. Todella moni täällä ei varmasti tiedä onko tämä juuri ostettu VAMO aito vai klooni. Vamoja tulee kokoajan myyntiin jatkuvalla syötöllä. Mikä aito mikä klooni?
Sama koskee sit kait kaikkia sähköhöyryttelyyn liittyvistä tuoteväärennöksistä, DIY-kamat, laturit, akut, moditelineet jne. Kuka näitä kaikkia pystyy valvomaan? Mun ehdotus on jättää myyntipalstat semmosiks kun ne on, ne toimii ja porukka pysyy erossa tupangista!
Olis yks ehdotus / kysymys.
Voisiko myyntien / ostojen tehtyä, olla pakkollisuus antaa kauppapalautetta? Itse olen antanut aina, mutta toinen osapuoli ei ole mitään laittanut muutamana kertana. Ei mikään maailmanloppu, mutta tulipahan mieleen.
Kloonien suhteen mennään nyt niinkuin on sovittuna. Mikäli myyjä ei tunnista myymäänsä tuotetta klooniksi, sitä voi kysyä esim. ko. tuotteen omassa ketjussa, tai pienissä kysymyksissä.
Kloonia ei saa myydä aitona missään olosuhteessa. Eli ota selvää mitä myyt.
Kauppapalautteen antaminen on vapaaehtoista. En näe syytä pakottaa sen antamiseen. Mikäli kauppaosapuoli ei palautetta jätä, voi se johtua esim. viitseliäisyydestä tai osaamattomuudesta. Kannattaa olla suoraan yhteydessä kauppakumppaniin ja sopia asiasta; "voitko laittaa kauppapalautetta minulle, kiitos".
Jaa niin se kauppa-alueen näkyminen; ViZi pyörähti tonteilla = Piilossa on.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Ehdotan gurulistan päivittelyä eli uutta äänestystä. Mielestäni täällä on muutama joka tittelin ansaitsisi.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor