Hmm...mixausta!! Jos litkut on halpoja ja ok niin mikäs siinä!! Tosin polskeilla tuskin isoa eroa Zlotyissa.. Peleonilla myös halpoja vermeitä!
Hmm...mixausta!! Jos litkut on halpoja ja ok niin mikäs siinä!! Tosin polskeilla tuskin isoa eroa Zlotyissa.. Peleonilla myös halpoja vermeitä!
Inaweralla 38mg/100ml base= 10euroa + 2*makuaines= 2euroa siihen vielä PG/VG 300ml/0mg nestettä=n.4euroa, siitä kun miksaa esim. n.10mg/ml vahvuista E-nestettä vaikka 400ml niin hinnaksi tulee n.16 EUROA
Älkää nyt sitten sekaantuko siihen Dirty ( tuhkakupin makuinen ) Bazaan, jollette ole masokisteja. Makunesteet eivät minusta olleet kummoisiakaan, mutta pohjat kannattaa lähes aina tilata sieltä.
Näistä aineista jo pari kuukautta tehnyt omat nesteet, lähinnä noita hedelmämakuja, ja ovat kyllä olleet omaan mieleen. Mulla on 18 mg basea, josta lantraan 6-10 mg/ml vahvuista seosta ja makuainetta semmosella 20% suhteella. Exceli näyttää millilitralle hintaa 0.053-0.076 €.
[Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]
Siis 2-3 tippaa per 10ml?
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Juu simmottis. Aluksi kokeilin tuikata XL-kartoon sen pari-kolme tippaa ja loput pohjaa (sen verran kuin se karto lisäksi imi). Oli vallan hurjan väkevää. Jotkut muut mausteet (marja) ovat olleet hiukan miedompia, mutta niissäkin riittää kokopäivän mauksi mieto sekoitus. Ainakin mulla tökkii, ihan kuin söisi koko ajan jotain sokeritonta karkkia.
Ok. En ole vielä löytänyt mitään ohjeellisia sekoitussuhteita. 2-3 tippaa antaa osviittaa. Ilmeisen riittoisa setti lienee sitten 9kpl 5-10ml makuainevalikoima?
Tänään tilaus postitettu DHL:n kautta.
Tuli vaan puolankielinen sähköposti ja google kääntäjällä sain selväksi, että tilaus on postitettu.
Seurantakoodista ei mitään tietoa sähköpostissa tai inaweran sivuilla.
Tilasin suoraan inawera.com kautta.
Onko muut tilannut tuolta DHL kautta?? Miten seurantakoodin kanssa?
Tuoltahan minäkin aina pohjat tilaan ja hyviä on. Aina on tulleet perille, vaikka joskus vähän kestää. Ja sillon kun kestää, on mun lähetys jumiintunut Suomen postiin.
Mun mielestä niitä niiden makuja kannattaa pistää joku 10-14%. Royalia, joka on mun ehdoton suosikki, laitan 12%. Melko halvaks kyllä tulee nesteet. Hyvä kauppa on.
Kysehän on makuasiasta. Kun maustaa perusnesteen pieneen annospulloon, on sitä helppo säätää molempiin suuntiin. 60ml kokeilu on jo aika riskaabelia hommaa, menee paljon "piloille jos sitäkin joutuu planttaamaan vielä 1:5 suhteessa. Väkevämmäksi on aina helpompi tehdä. Liian väkevä kelpaa vain muutaman imaisun makusteluun, eikä sekään välttämättä ole lopulta nautinto. Suoraan tankkiin tai kartoon sekoittaminen on liian epämääräistä.
19.1. tehty tilaus, 0mg VG ja 26mg VG sekä 9 makupurkkia. Tänään postissa, eli 2 viikon varoajalla kandee tilata. Toimitusmetodi oli se halvin, tietenkin.