Mikä tuossa siis on tehty pieleen, jos koko vehje kuumenee?
Tekisi mieli sanoa, että eipä noita montaa keppiä ole, jotka yhdestä akusta tuollaisia lukemia repivät josta siis se lämpeneminen, muttamutta...
No kiinteä 510 itsellä kyllä turnoff.
Mikä tuossa siis on tehty pieleen, jos koko vehje kuumenee?
Tekisi mieli sanoa, että eipä noita montaa keppiä ole, jotka yhdestä akusta tuollaisia lukemia repivät josta siis se lämpeneminen, muttamutta...
No kiinteä 510 itsellä kyllä turnoff.
KGO & Twist
No mutta jos piiri sisällä saadaan parissa minuutissa 100 asteiseksi, niin on parikin juttua pielessä. Ensinnäkin miksi se kuumenee niin paljon ja toiseksi, miksi se vielä tulittaa kun lämpöä on niin paljon. Maanantaikappale akkukin saattaa napata kyttyrää kun se lämpenee noihin samoihin lukuihin putken kanssa.
Saattaahan sekin olla, että alunperinhän tämä nousi vain 35 wattiin.
KGO & Twist
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Tänään saapui jo tovin odotettu smokin bec pro. Pikaisen testaamisen perusteella aika mukavan tuntuinen laite. Tulituksessa ei viivetä ja valikot aika selkeät, mutta bt:n välityksellä nopeammat/helpommat säätää. Iclear 30s antaa yhtä hyvät höyryt kuin sigelein legend v2 mutta fogger 4.0 pääsee kunnolla oikeuksiin tämän kanssa. Tämän perusteella oikein hyvä ostos oli.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
"Nollasta sataan alta minuutin".
No ei tuolla vielä mailille kannata lähteä.
Viimeksi muokannut Troll from behind; 26.09.14 kello 19:29. Syy: tymä ennakoiva tekstisyöppö
KGO & Twist
Kattonu toisen arvostelun smokista ja siinä ei kyllä taidettu mainita kuumenemista. Taitaa busardolle aina mennä joku erikoisversio![]()
TAAS?
Worm ei ainakaan maininnut omassaan mitään moisesta.
KGO & Twist
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Nyt tuli kiinafirmalta sähköpostii videon kera. Ne vois pikkusen treenata englantia ja muuta siihen liittyvää. Tulittaa yli 180 wattia. On kyl meneillään wattikisa mis on jo järki kaukana. Silti kieroutuneesti haluaisin ton.... https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=dTq4V3fE5D0
Edit: hinta oli jotain 71-72$
Siis mitä vittua mä just aske katoin. Tohon tarttis sen kantohihnan mukaa
Piti olla vesijäähdytys ku tulitti tolla![]()
.
Viimeksi muokannut Twisted; 14.04.20 kello 11:24.
180w.. miten mä oonkaan pärjänny kaiffarilla ja danilla, 9-12w riippuen nesteestä..
No eikö se ole sama jo hommata vaikka tämmönen BEAMZ S500 Pieni Savukone, joka tuottaa kohtuullisesti savua, 500W:n lämmitin. Sis. 250ml savunestettä. Soveltuu koti & harrastekäyttöön. Pieni, mutta pippurinen.Laita töpseli seinään ja lataa neste j - Discoland . Eikä maksa melkein mitään. Pitäis sitä höyryäkin irrota.
Mä oon kans miettiny miten pitkälle tota watti kisaa viedään? Keskittyis firmat softapuoleen ja jättäis ne supertehot pois. 60w on jo ihan tarpeeks mille vaan atolle. Kun ne kiinalaiset palkkais asiantuntijoita tuotekehitykseen, niin ne sais muut maat ahtaalle hintojen takia.
Eihän tästä oo ku pari kuukautta kun dna30 riitti todella monelle ja riittää vieläkin. Onhan siinä muutama huono puoli esim. Stepdown. Nyt mennään kohti 300 wattia... Eihän akut oo kehittyny samalla tavalla. Noilla isoilla tehoilla saa akut nopeesti vituiks...
Tohon god180w modissa on yks hyväkin juttu. Höyryttele 15watilla, ni ei varmaan akut hyydy pariin päivään.paino onki sit asia erikseen. Mut helvetti miten nopeesti tää wattikisa lähti käyntiin.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee