Kyllä sellainen fiilis et näil mennään niin kauan kun imua löytyy
Multa saa lunastaa ovh:lla tämän möhläleen. Huikea laite ja työstölaatu kyllä ihan eri luokkaa kuin aikaisemmissa äijien tuotteissa, mutta ei tuo mekaanisuus oo vaan enää oma juttu
Edit: Taisi paksukainen löytää parempaan kotiin!
Viimeksi muokannut esmoke; 26.09.14 kello 16:43.
Ja hyvään kotiin löysikin!
Kerrankin sattui tuuri kohdalleen. Tänään näin laitteen livenä ja iski armoton katumus kun en omaani heti listalta napannut.
Tämä oli juuri sitä mitä olen kaivannut, iso tankki, iso akku, jämäkän miehekäs ja loistava työstönlaatu. Ensimmäinen tankillinen laite mistä olen saanut dripperin veroiset höyryt!
TÄSTÄ löytyy lisävarustelista, käykäähän täyttelemässä jos on tarvetta kilkkeille. Voi myös ehdotella lisää vaihtoehtoja jos tuosta unohtui jotain oleellista pois.
se kahden nykyisen pohjakontaktin välimalli olis mahti
Syyskuu 2013 - Tupakka vaihtui höyryyn
Tammikuu 2015 - Höyry vaihtui happeen
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!
Kysyisin yksityiskohtia ennen kun ruksailen.
Minkäkokoiset ilmasuuttimet nämä vakiot on, ja kuinka suuret reiät on ilman suuttimia?
Onko 8mm plussapinni nimenomaan sellainen välimalli lyhyen ja pitkän väliltä?
vakiot tais olla 1,5mm ja ilman suuttimia on 2,5mm. noi vakio plussapinnit on 6mm ja 10mm
Tammikuu 2016 - Edelleen hapella mennään, kehtaa jo sanoa että I AM PROOF! Höyry toimi!
Ei floodaa, suuttimet lähti ensimmäisenä ku sain laitteen käsiini. Itse tykkään käyttää tuota ilman tankin sleeveä ja mielestäni ois aika kova juttu jos sais sellaiset "peiterenkaat" millä saa kierteet piiloon. Hyvin tuntuu tuo tankki pysyvän pelkästään tiivisteillä paikoillaan.
Nyt rinkulat on molemmat 16mm pitkiä, sitä voidaan muutella mikäli nämä rinkulat saa kannatusta. Lisäilin listaan, hyvä ehdotus!
Joooo mulle kans rinkulat, ton 10mm mitä noi sleeven reunatkin on ikkunan kohdalla?
Just suunnitellaan Hanuksen äitin pojan kanssa XL tyylistä atoa, TÄSSÄ näkyy jo alustava spoileri.