Sivu 71 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 216167686970717273747581121171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

Tervakeuhko

Vs: ECigWizard kokemuksia

Kysymys tuosta toimituksesta, eli toimiiko tuo Next day delivery oikeasti? Tilasin keskiviikko iltana, eli pitäisi siis tänään ovelle tuoda. Ihmettelen vaan että eipä kuulu eikä näy, onko kellään kokemuksia tästä, ja jos on tullut seuraavana päivänä, niin mihin aikaan? : (Aloittelija siis olen) 135 punnalla tilasin, ja shipped tuli eilen 16:59 UK:n aikaa. Milloin muuttuu delivered?

Anteeksi tekstin sekavuus.

Tais olla että jos tilaat ennen klo. 12.00 niin tulee seuraavana päivänä. Illalla tilattu tulee siis ylihuomenna.

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sampsa25 Näytä viesti
    Kysymys tuosta toimituksesta, eli toimiiko tuo Next day delivery oikeasti? Tilasin keskiviikko iltana, eli pitäisi siis tänään ovelle tuoda. Ihmettelen vaan että eipä kuulu eikä näy, onko kellään kokemuksia tästä, ja jos on tullut seuraavana päivänä, niin mihin aikaan? : (Aloittelija siis olen) 135 punnalla tilasin, ja shipped tuli eilen 16:59 UK:n aikaa. Milloin muuttuu delivered?

Anteeksi tekstin sekavuus.
    Itselle tuli illalla varttiavaiile ysi.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

Tervakeuhko

Ja tämähän tulee siis ovelle? :P Tai ihan mihin itse haluan. Eli tänään pitäisi tulla. Onko kellään huonoja kokemuksia tästä?

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

ECigWizard kokemuksia

Kotiin tulee. Jos et oo kotona niin yrittävät uudestaan. Eivät soittele että missä olet.

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sampsa25 Näytä viesti
    Ja tämähän tulee siis ovelle? :P Tai ihan mihin itse haluan. Eli tänään pitäisi tulla. Onko kellään huonoja kokemuksia tästä?
    Jos laitoit puhelin numeron welhon yhteystietojen kyselyn yhteydessä, soittavat kun ovat paikalla jos kukaan ei ole ovea avaamassa, ja tavara tulee siihen osoitteeseen mihin tilattu,ei siis sinne minne haluaa, vaan siihen osoitteeseen mihin tilattu. Joko selkis

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Kotiin tulee. Jos et oo kotona niin yrittävät uudestaan. Eivät soittele että missä olet.
    Mulle soittivat ja jättivät postiaatikkoon kun ketään ei ollu paikalla.?

Höyrykone

Ite olen joskus tehnyt töitä sekä dhl:lle että kiitolinjalle ja virallisesti ei sais jättää ilman allekirjoitusta...

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja LSVap Näytä viesti
    Ite olen joskus tehnyt töitä sekä dhl:lle että kiitolinjalle ja virallisesti ei sais jättää ilman allekirjoitusta...
    Näin sanoi kuski mullekkin , mutta olin just parturissa ja sain sovittua kun sanoin olevani vartin päästä kotona. ja kuskilla oli jotain kiireellisiä pakasteita kyydissä ja oli menossa vielä jyväskylään.

Tervakeuhko

Tänään tuli 4.1 shipped paketti. Muuten oli kaikki ok mutta yksi e-neste puteli uupuu... Vihdoin pääsee tutustumaan höyryttelyn ihmeelliseen maailmaan!

Sijainti
    Hollola

No nyt sitten saapui se 6.12 shipattu paketti vihdoin ja viimein, Tilasin akkuja,drippejä,sun muuta sälää ja kun paketin aukaisn niin sieltähän löytyikin trustfiren laturi :-\ Ei akkuja drippejä eikä muitakaan tavaroita, nyt on tainnu pussukat mennä postittajalla vääriin osoitteisiin welholla, jos joku saa akkuja drippejä adaptereita laturin sijaan niin vaihto onnistuu, en viitsi welhoa enää asiasta vaivata, ei jaksa.

[5:25:52 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: we ship out around 4000 orders this week :0
    [5:25:37 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: but there is 1 new member of staff this week

Sulla on jasseri kyllä erittäin huonoa tuuria. Mutta jos haluat vielä yrittää niin voidaan toki kokeilla vielä kerran laittaa sulle oikeat tavarat tulemaan :P. Tommoseen määrään pakattuja tilauksia mahtuu aivan varmasti muutamia epäonnistumisiakin :P. Olen pahoillani puolestasi :S

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja snakepox Näytä viesti
    [5:25:52 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: we ship out around 4000 orders this week :0
    [5:25:37 PM] Aaron Taylor | eCigWizard.com: but there is 1 new member of staff this week

Sulla on jasseri kyllä erittäin huonoa tuuria. Mutta jos haluat vielä yrittää niin voidaan toki kokeilla vielä kerran laittaa sulle oikeat tavarat tulemaan :P. Tommoseen määrään pakattuja tilauksia mahtuu aivan varmasti muutamia epäonnistumisiakin :P. Olen pahoillani puolestasi :S
    No huh, näyttää se tavara vaihtavan omistajaa aikas tiuhaan tahtiin, pitää palkata lisää väkeä jotta homma ei karkaa käsistä, ja antaa mokoman olla, olen ihan tyytyväinen kuitenkin siihen jotta asia saatiin kuitenkin sovittua ja sainhan minä kuitenkin jotakin Ja kerrohan terveisiä Aaronille.

Höyryttelijä

Sijainti
    Pori

Itellä taas welholta loisto tilaukset perillä suht hyvässä ajassa! En ole kertaakaan vielä velhoon pettynyt...
    Sähkötupakin nimi on virheellinen, olisiko parempi nimi elektronihöyrykki

Höyrähtänyt

Mjoo, eipä tullut paketti tuolla Next day delivery:llä.

Paketti tuli tilattua torstaina ~10:00 aikoihin. No ollaan sitten vkl ilman nesteitä.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Tuo on niin väärin :-\

laitteet: EGO+Boget

Höyrykone

Lainaus Alkuperäinen postaaja Diari Näytä viesti
    Mjoo, eipä tullut paketti tuolla Next day delivery:llä.

Paketti tuli tilattua torstaina ~10:00 aikoihin. No ollaan sitten vkl ilman nesteitä.
    Perjantai, viikonloppu tulossa, DHL:n kuskilla 70 droppia ja 40 noutoa ja tekis mieli kotiin/baariin, helposti näppäillään undeliverable....

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Ilmeisen ikävä fakta, eipä se kuskin vika kyllä ole 8)

laitteet: EGO+Boget

Sijainti
    Hollola

Eli ei sit toimi tuokaan systeemi, Enään

Mitähän varten litkupullojen materiaali on muuttunut? Ennen oli pullot pehmeämpiä joista oli helpompi tiputella. Nykyään pullot ovat kovempaa materiaalia. Ei siinä mitää etteikö voimaa löydy, mutta olisi kiva tietää syy ???
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •