Samaa tässä miettinyt jo tovin. Omani on ns. kermanvalkoinen jo
edit: Ehkäpä http://www.jwraps.com/category_s/2191.htm
Viimeksi muokannut red; 18.09.14 kello 22:25.
Spoileri!
Joo ei kyllä oo jäänyt mitenkään hirvittävän hyvät kokemukset tästä laitteesta. Kolmisen viikkoa sitten tuli ostettua ihan uutena ja hajoaa nyt jo käsiin. Yks magneetti lähti jo litomaan ja akkua (nauhasta vetämällä) irroittaessa näköjään petti sitten liimauksetkin yhestä kulmasta..
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2022.17.12.jpg
Rakennusjäljen perusteella vois kyllä väittää ihan muun maan tuotteeksi..Täytyypä pistää respaan viestiä, jos vaikka Teemu pistäisi postissa pikaliimaa ja uuden magneetin.
Mulla on irronnut jo kaikki magneetit kertaalleen ja plussa napa repii joka kerta vähän eristettä akkua irrottaessa. 10x ladattu akku näyttää jo nyt huonommalta kun moni vuoden vanha![]()
Mulla on kaks magneettia lähteny livohkaan, irtoillu puolentusinaa kertaa. Vielä pysyy kiinni tosin.Ne on tähä asti irronnu mulla itse boksista eikä kannesta.
Spoileri!
Putsailin tuossa omaa "vihreää" yksilöäni ja boxi alko näyttää banaanilta. Mittasin sit suoralla pinnalla leveämmän selkäpuolen ja sehän kaartuu molemmista päistä kohti akun kantta.
Ideoita millaseen valmiiseen lootaan tuon sisuskalut heittäs?
rDNA30 on vain 35-40 euroa kalliimpi ja laatu on 5x parempi. Toivottavasti ebox v2sta (jos sellainen joskus tulee) saadaan boksi joka kestää ja jossa ei ole ongelmia liittimen kanssa. Olihan vaporsharkissa alussa myös ongelmia, kuten se että maali ei kestänyt.
rDNA on 180$ eli aika lailla saman hintainen
180 taalaa ilman alvia, eli tsägällä ohi tullin jenkeistä.![]()
Esim ukecigiltä saa eli ei tullia yms
V2:sesta puheenollen... *köhköh*
eboxv2.jpg
Mun boxi on kans toiminu vittuilematta toukokuusta lähtien. Kontaktiakin ottaa kaikkien kikkareiden kans mitä mun kaapista löytyy. Ilmeisesti tuuri kävi sit. Omasta maksoin muistaakseni jotain 110€, kun sattu olemaan alennus koodi sopivasti käyttämättä. On ollu ainakin mun boksi hintansa arvonen.
Eilen oli lähtenyt 2. ja 3. magneetit ja nyt vielä kansikin, kun ei enää pysynyt kunnolla kiinni. Nooh, tulittaa kuitenkin vielä niin täytyy kai teippailla tohon sitten joku viritys.. Oliko joku siirtänyt tän sisuskaluja johonkin muuhun boksiin, vai muistanko ihan väärin?