Sivu 265 / 285 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 165215255261262263264265266267268269275 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 5,281 - 5,300 / 5698

Aihe: MISTer -hybridi

  1. #5281
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Joo on se sykäyksissa ollut maussa ja muutenki vähä parempi ku taifun. Mut ei vaa tällä hetkellä hermot kestä ku meni 15ml herkku litkuu hukkaan ku ei pumpulit pysy urissa

     
     
  2. #5282
    Höyrykonkari Edi's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    331
    Mistäänpäin maailmaa ei löydy isoa PMMA tankkia...










    ************************************************** ****************

     
     
  3. #5283
    Höyrykonkari Edi's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    331
    Kun vaihdan nestettä, voin ottaa kuvia, kuinka itse olen saanut kurlaamaatoman/hyvin wickaavan setupin tehtyä pumpulilla.










    ************************************************** ****************

     
     
  4. #5284
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    ^ Räppäsempä myös kuvan tänne kun ens kerran vaihdan.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  5. #5285
    Mulla noita jäänyt imguriin pyörimään niin laitetaan pari toimivasta pumpuloinnista.



    Noi tietty ennen käyttöä otettu paitsi varmaan tuo viimeinen, mutta ei ne pumpulit tuosta mihinkään lähde ellei liian vauhdilla pura painetta.

     
     
  6. #5286
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    292
    Itse sain eilen Misterin ja eka setuppi tuli väsättyä samaan tapaan kun WonderC laittoi pari sivua sitten. Hieman näpertämiseks meni kun tein coilin hammastikun ympärille, sais olla ehkä isompi.
    Kyllä tuosta höyryä irtoo ja ei ole kussut ollenkaan, nestesyöttöä olen avannut siihen ensimmäiseen viivaan asti. Seuraavan taidan tehdä ylläolevien kuvien mukaan ihan yhdestä pumpulipalasta.

    Paljon teillä on nestesyöttö auki? Uskaltaako tuota ruuvailla pikkuhiljaa isommaks vai alkaako kusemaan jossain vaiheessa ilmareiasta?

     
     
  7. #5287
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Oon kokeillu kaikkia ja ei vaan ei toimi. Pahoittelut tästä avautumisesta. Otetaa happee ja kokeillaa toiste uudestaan

     
     
  8. #5288
    On kyllä ihmeellistä kun joillakin on niin vaikeeta tän kans. Itellä on inaweran 50/50 lirua + tiivarit ja pumpulit vaan dekillä, ei urissa. Nestesyöttö puoltoista kierrosta auki. Ei oo viel koskaan vuotanu tai kurlannu. Onkos näis jotain laatueroja

     
     
  9. #5289
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja harr1 Näytä viesti
    Itse sain eilen Misterin ja eka setuppi tuli väsättyä samaan tapaan kun WonderC laittoi pari sivua sitten. Hieman näpertämiseks meni kun tein coilin hammastikun ympärille, sais olla ehkä isompi.
    Kyllä tuosta höyryä irtoo ja ei ole kussut ollenkaan, nestesyöttöä olen avannut siihen ensimmäiseen viivaan asti. Seuraavan taidan tehdä ylläolevien kuvien mukaan ihan yhdestä pumpulipalasta.

    Paljon teillä on nestesyöttö auki? Uskaltaako tuota ruuvailla pikkuhiljaa isommaks vai alkaako kusemaan jossain vaiheessa ilmareiasta?
    Onhan toi hamamstikun ympärille tehty aika paljon pienempi, kuin mitä mulla tuossa kuvassa. Ei varmaan kannata alkaa semmosen kanssa edes tohon hommaan, sillä se pumpulimäärä mikä siitä coilista menee kokonaisuudessaan läpi, ei ole kovin paljon suurempi kuin tuo mun ohut pötkö. Tollaseen isoon coiliin on helppo lisätä se paksu pötkö, vaikka seillä on uhukainen jo lepäämässä.
    Tosin enhän mä tiedä millaisella karahkalla sä hampaitas kaivelet.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  10. #5290
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    5 kieppiä .32 lankaa 2mm poranterän ympäri. Pumpulit aikalailla just,eikä melkein kuten Naamapeikon kuvassa.

    Tankki täyteen -> ato ylösalaisin -> VAROVASTI syöttö hieman auki,kuuluu pieni pihahdus -> 2-6 hatsia -> syöttö aikalailla täysin auki (viivaan asti). Sen jälkeen,höyryä,höyryä, ja lisää höyryä . Ei vuoda, ei kurlaa.. Tankki tyhjä -> taas täyttö kuten em.

    Paljon on juurikin kiinni myös Naamiksen mainitsemassa syötön _varovasti_ avaamisessa ettei pumpulit työnny pois liian paineen takia,ja samoin pyörittelee ylipäätään sitä nestesyöttöä aina ajatuksen kanssa. Ei esim. liian nopeasti silloinkaan jos sitä tarvii säätää kesken höyryjen.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  11. #5291
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Mistäs tuollainen 'korina' johtuu? Meshiä misterissä

     
     
  12. #5292
    Höyrypää zelro's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    901
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kprs Näytä viesti
    Mistäs tuollainen 'korina' johtuu? Meshiä misterissä
    Jos puhumme samasta "korinasta" niin silloin se yliwickaa.

     
     
  13. #5293
    Höyrypää Kprs's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    501
    Hmm, se voi olla, ei tästä kuivaakaan tule

     
     
  14. #5294
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    ^Osittain myös meshin pakollinen ominaisuus tuo lievä "yliwickkaus" vaikkapa pumpuliin nähden. Meshin täytyy melkeinpä laitteessa kun laitteessa olla täysin kyllästetty nesteellä, että tuottaa hyvän maun, kun taas pumpuli voi olla (hatusta heitetty arvo) 60% märkänä antamatta silti kuivaa makua.

     
     
  15. #5295
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Meshi kun funkkaa kunnolla niin ei kuulu kuin tasainen suhina joka loppuu samalla nanosekunnilla kun lopettaa tulittamisen. Jos pikkusenkaan "jälkipolttoa" niin kuivana käy, sen kyllä tunnistaa mausta myös
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #5296
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Eikös siitä juuri ollut tässä kyse?

     
     
  17. #5297
    Kyllähän se coili enemmänkin vaikuttaa. Joku normicoili 3/4 tosiaan suhisee tasaisesti, mutta vähänkin pidempi microcoil tuppaa hieman ääntelemään.

     
     
  18. #5298
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Kyttä halusi tämän kuvan tänne kun ihmisellä on ongelmia "pumpulin karkailujen kanssa"
    Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

    kaaaleppo.jpg

    Ainut millä itsellä on pumpulit mennyt pois dekiltä on kun päästää paineet tankista liian suurella voimalla (ilman siis tuota viritystä)
    Näin kun tekee saa veivata syöttöä niin paljonko kun haluaa ja päästää paineet pois miten haluaa
    Toivottavasti on apua jollekin tästä

     
     
  19. #5299
    Höyrykonkari Lampinen's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Hollola, Etelä-Suomi
    Viestit
    375
    Myyntipalstalla yks ylimääräinen Mister510 tarjolla!

     
     
  20. #5300
    En millään nyt jaksa lukea koko ketjua läpi. Oon hieman kujalla kun tän Misterin kans aika ajoin on seuraava ongelma, ei siis joka setupin yhteydessä.Teen nykyisin setupin aina samalla tavalla. Käytössä #200 mesh ja .32 kanthal. Tohotan meshin, väännän rullalle. Meshi kooltaan n. 3 X 3 cm. Leikkaan rullatun meshin päät viistoon. Kanthalia kieputan ympärille 3/4 kierrosta. Hotspotteja ei näy ja aluksi wickkaa hyvin. Hetken päästä sitten alkaa temppuilemaan ja iskee dry hittiä. Tähän auttaa se, kun imuputkea ruuvailee edestakas, niin sitten taas hetken aikaa wickkaa hyvin. Hetken päästä joutuu taas ruuvaileen putkee, kun kuivaa iskee. Mistä hitosta tää johtuu? Mun mielestä kanthalitkin on messissä kiinni, eikä irti mistään kohtaan.

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •