Joo on se sykäyksissa ollut maussa ja muutenki vähä parempi ku taifun. Mut ei vaa tällä hetkellä hermot kestä ku meni 15ml herkku litkuu hukkaan ku ei pumpulit pysy urissa
Joo on se sykäyksissa ollut maussa ja muutenki vähä parempi ku taifun. Mut ei vaa tällä hetkellä hermot kestä ku meni 15ml herkku litkuu hukkaan ku ei pumpulit pysy urissa
^ Räppäsempä myös kuvan tänne kun ens kerran vaihdan.
Natureg0ing is a must..pd!
Mulla noita jäänyt imguriin pyörimään niin laitetaan pari toimivasta pumpuloinnista.
Noi tietty ennen käyttöä otettu paitsi varmaan tuo viimeinen, mutta ei ne pumpulit tuosta mihinkään lähde ellei liian vauhdilla pura painetta.
Itse sain eilen Misterin ja eka setuppi tuli väsättyä samaan tapaan kun WonderC laittoi pari sivua sitten. Hieman näpertämiseks meni kun tein coilin hammastikun ympärille, sais olla ehkä isompi.
Kyllä tuosta höyryä irtoo ja ei ole kussut ollenkaan, nestesyöttöä olen avannut siihen ensimmäiseen viivaan asti. Seuraavan taidan tehdä ylläolevien kuvien mukaan ihan yhdestä pumpulipalasta.
Paljon teillä on nestesyöttö auki? Uskaltaako tuota ruuvailla pikkuhiljaa isommaks vai alkaako kusemaan jossain vaiheessa ilmareiasta?
Oon kokeillu kaikkia ja ei vaan ei toimi. Pahoittelut tästä avautumisesta. Otetaa happee ja kokeillaa toiste uudestaan
On kyllä ihmeellistä kun joillakin on niin vaikeeta tän kans. Itellä on inaweran 50/50 lirua + tiivarit ja pumpulit vaan dekillä, ei urissa. Nestesyöttö puoltoista kierrosta auki. Ei oo viel koskaan vuotanu tai kurlannu. Onkos näis jotain laatueroja![]()
Onhan toi hamamstikun ympärille tehty aika paljon pienempi, kuin mitä mulla tuossa kuvassa. Ei varmaan kannata alkaa semmosen kanssa edes tohon hommaan, sillä se pumpulimäärä mikä siitä coilista menee kokonaisuudessaan läpi, ei ole kovin paljon suurempi kuin tuo mun ohut pötkö. Tollaseen isoon coiliin on helppo lisätä se paksu pötkö, vaikka seillä on uhukainen jo lepäämässä.
Tosin enhän mä tiedä millaisella karahkalla sä hampaitas kaivelet.![]()
-Gerstensaft über alles!
5 kieppiä .32 lankaa 2mm poranterän ympäri. Pumpulit aikalailla just,eikä melkein kuten Naamapeikon kuvassa.
Tankki täyteen -> ato ylösalaisin -> VAROVASTI syöttö hieman auki,kuuluu pieni pihahdus -> 2-6 hatsia -> syöttö aikalailla täysin auki (viivaan asti). Sen jälkeen,höyryä,höyryä, ja lisää höyryä . Ei vuoda, ei kurlaa.. Tankki tyhjä -> taas täyttö kuten em.
Paljon on juurikin kiinni myös Naamiksen mainitsemassa syötön _varovasti_ avaamisessa ettei pumpulit työnny pois liian paineen takia,ja samoin pyörittelee ylipäätään sitä nestesyöttöä aina ajatuksen kanssa. Ei esim. liian nopeasti silloinkaan jos sitä tarvii säätää kesken höyryjen.
Natureg0ing is a must..pd!
^Osittain myös meshin pakollinen ominaisuus tuo lievä "yliwickkaus" vaikkapa pumpuliin nähden. Meshin täytyy melkeinpä laitteessa kun laitteessa olla täysin kyllästetty nesteellä, että tuottaa hyvän maun, kun taas pumpuli voi olla (hatusta heitetty arvo) 60% märkänä antamatta silti kuivaa makua.
Meshi kun funkkaa kunnolla niin ei kuulu kuin tasainen suhina joka loppuu samalla nanosekunnilla kun lopettaa tulittamisen. Jos pikkusenkaan "jälkipolttoa" niin kuivana käy, sen kyllä tunnistaa mausta myös![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Eikös siitä juuri ollut tässä kyse?
Kyllähän se coili enemmänkin vaikuttaa. Joku normicoili 3/4 tosiaan suhisee tasaisesti, mutta vähänkin pidempi microcoil tuppaa hieman ääntelemään.
Kyttä halusi tämän kuvan tänne kun ihmisellä on ongelmia "pumpulin karkailujen kanssa"
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
kaaaleppo.jpg
Ainut millä itsellä on pumpulit mennyt pois dekiltä on kun päästää paineet tankista liian suurella voimalla (ilman siis tuota viritystä)
Näin kun tekee saa veivata syöttöä niin paljonko kun haluaa ja päästää paineet pois miten haluaa
Toivottavasti on apua jollekin tästä![]()
Myyntipalstalla yks ylimääräinen Mister510 tarjolla!![]()
En millään nyt jaksa lukea koko ketjua läpi. Oon hieman kujalla kun tän Misterin kans aika ajoin on seuraava ongelma, ei siis joka setupin yhteydessä.Teen nykyisin setupin aina samalla tavalla. Käytössä #200 mesh ja .32 kanthal. Tohotan meshin, väännän rullalle. Meshi kooltaan n. 3 X 3 cm. Leikkaan rullatun meshin päät viistoon. Kanthalia kieputan ympärille 3/4 kierrosta. Hotspotteja ei näy ja aluksi wickkaa hyvin. Hetken päästä sitten alkaa temppuilemaan ja iskee dry hittiä. Tähän auttaa se, kun imuputkea ruuvailee edestakas, niin sitten taas hetken aikaa wickkaa hyvin. Hetken päästä joutuu taas ruuvaileen putkee, kun kuivaa iskee. Mistä hitosta tää johtuu? Mun mielestä kanthalitkin on messissä kiinni, eikä irti mistään kohtaan.