Mistä puolan sivuista nyt jengi tilaa? Itellä osui tuo silmään WARSZTAT KOKEMUKSIA?
Eli tarkotus ettiä edullissia valmis nesteitä tai/ja nikotiinillisia neste pohjia ja aromeita.
Mistä puolan sivuista nyt jengi tilaa? Itellä osui tuo silmään WARSZTAT KOKEMUKSIA?
Eli tarkotus ettiä edullissia valmis nesteitä tai/ja nikotiinillisia neste pohjia ja aromeita.
Oisko se ego2.pl paras...? Siellä nyt ainakin hinnat laskee kun pääsee asiakkuudessa uusille tasoille.
Itse tilaillut täältä : www.inawera.com
ego2.pl
Näytti valikoimalta ja hinnoiltaan hyvältä. Kauan teillä kestänyt toimitus? Ja uskaltaako sieltä tilata nesteitä reilusti ilman tulli hämminkiä yms
-tietämätön
Semmosen viikon verran kestää,että tuloo postiin. 300-400ml niksaa on ite tullu otettua yleensä kerralla.
Onko kellään tietoa Puolassa sijaitsevista kivijalkakaupoista? Vaimon kanssa suunniteltiin toista reissua Puolaan tälle vuotta, tällä kertaa Varsovaan. Olisihan se kiva tuoda nesteitä ja varaosia laukun täydeltä sieltä tuliaisina itelleen.
Mitään tiettyjä kauppoja en osaa sanoa Varsovassa, kun siellä itse kesällä kävin. Krakovassa ainakin tuntui monessa pienessä elintarvikekioskissa - ja kaupassa olevan e-nestemainoksia ikkunoissa, yleensä vain 10ml puteleita. Törmäsin sattumalta myös yhteen kännyköihin ja sähkötupakoihin erikoistuneen kaupan, jossa sitten 30ml pulloja.
Varsovassa ainakin monessa ostoskeskuksessa oli sähkötupakkatiskejä (vaimo sitten kiertelemään kauppoja ja itse neste- ja laiteostoksille , meillä tosin meni niin päin että mies kierteli kauppoja ja itse metsästin nesteitä). Mutta en siellä nähnyt samalla lailla niitä mainostettavan kuin Krakovassa. Liekkö sitten vaan liikkunut väärillä kulmilla!
Varsovassa rymysin viime viikonloppuna ja törmäsin kahteen kivijalkakauppaan, tai siis egotikkukauppaan tarkemmin sanottuna. En käynyt tutustumassa sen kummemmin.
Kaupungilla pyöriessä tuli huomattavasti enemmän höyryttelijöitä vastaan kuin esim. helsingissä.
Itse vetelin menemään Nemesis+Kaiffari kombolla, joka tuntui herättävän ihmetystä, nimittäin kaikilla vapottelijoilla ketä näin (n.25-30(?) kpl) oli juurikin ego+clearo kädessä.
Onko tietoa Gdanskin s-tupakaupoista? Googlettelun perusteella löytyy lähtökohtaisesti vain egotikkukauppoja, mutta onko jollain parempaa tietoa? Eihän nuo puolan nettikauppojen toimituskulut järjettömiä ole, mutta ihan mielenkiinnosta kävisi katsomassa kivijalkamyymöiden tarjontaa.
Ite tilasin tiivisteitä, ruiskuja ja tyhiä pulloja täältä: http://www.e-dym.pl
TPA tiivisteet 1,65€-2,13€, 10ml tyhjiä pulloja sai eurolla 5kpl ja 5ml ruiskut 0,20€ kappale.
Postit suomeen kiinteä 6€, UPS kuriirina ja toimituksessa kesti n.viikon. Paypal maksusta taisi mennä 4% lisä, joka oli pienoinen miinus.
Ekasta tilauksesta sai 10% alennuksen. Ensinhän himoitsin Yihi Sx miniä joka irtoaa tuolta alle 160 euron.
Gdanskissa on pari isoa kauppakeskusta, ihan rautatieaseman kupeessa oleva Madison jonka muistaakseni kolmoskerroksesta löytyy/löytyi (ainakin kesällä vielä) sähkötupakkakoju. Ei ihan mikään basaari, tuntui se kaveri jotain asiasta kuitenkin tietävän
Sitten pohjoisen suuntaan keskustasta (Sopotin suuntaan) oleva Galeria Baltycka on toinen iso kauppakeskus, jossa oli myös samanmoinen koju, mikä keskustassakin mutta paremmalla valikoimalla.
Kiitos, molemmat löytyi, vaikka valikoima olikin aika säälittävä. Samanlaisia pieniä kojuja löytyi lähes joka korttelista ja monet pienemmät kioskitkin myi egotikkuja ja n. 15 zlotyn 10 ml nestepulloja. Esim asematunnelista löytyy, kauppahallista löytyy (useampikin) ja myös juna-asemalta löytyy vapokioskeja.
BVS Biotech - Najlepszy liquid do Twojego e-papierosa ja Zdrowepalenie.eu - ZdrowePalenie.eu testattu. Molemmissa ihan ok halpis nesteet. Zdrowepalenien nesteissä ehkä hieman enemmän makua, mutta huonompi valikoima. Zdrowelle tuli maksun kanssa pientä häirää, koska sivuille ei maksumäärä kääntynyt suoraan €uroiksi, mutta pienen englanniksi käydyn sähköpostiviestittelyn jälkeen saatiin summat täsmäämään ja tilaus tuli sen jälkeen 8 päivän kuluttua. Olivat Zdrowelta laittaneet vielä 3kpl 10ml pulloja ilmaseksi mukaan, joten ei voi moittia (muuta kuin poikien englanninkielen osaamista). Kaikki ilmaiset oli vielä eri makuja, mitä olin itse tilannut, joten "maistiaisista" liene kyse.
Peleonilta tullut tilailtua laitteita ja litkuja, koska tullut aina nopeasti. Vois tuota ego2:sta kokeilla joskus ja ainakin nettisivut paljon selkeämmät.
Peleonilta olen tilannut nesteet ja laitteet ja aina kaikki toiminut nopeasti ja ilman ongelmia. Miinuksena että sivut on vain saksaksi/puolaksi, mutta eipä siinä sen kummempaa kun vaan vihreää nappia painaa eteenpäin. Sähköposteihin vastataan nopeasti ja asiat sumplitaan hyvällä englannilla.
Ja levitän hyvää sanaa kun juuri palautin rikki menneen iStickin eikä senkään vaihdossa mitään ongelmia vaan laitettiin uusi tankki uuden nestetilaukseni mukaan. Suosittelen
Ego2 saa myös minun ääneni
Oliko tuonne Ego2 mitään ajankohtaista alennuskoodia? Vanhat esavuke/e-savuke koodit eivät ainakaan pelaa. Vaikuttanee kaikinpuolin hyvältä kaupalta jossa laaja valikoima.