Sivu 19 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91516171819202122232969 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361 - 380 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

Kolmas päivä nyt menossa ja kurlaukseen auttaa parhaiten nämä:

- Todella hidas, lähes olematon imu
    - Imun aloitus vasta kun atosta lähtee ääntä
    - Täydet tehot
    - Ilmareikä isoimmalla
    - Laitteen säilytys ylösalaisin
    - Paperia tippiin ja kova ravistelu ja/tai puhallus ilmareiästä
    - Puolen sekunnin pituisia tulituksia ilman imua
    - Ei liian tiukalle ruuvaaminen

Tämä vaatii näköjään omanlaisensa tekniikan.

Höyrähtänyt

Aika hyvä clearo, ei mitään ongelmia, kunnes onnistusin itse vääntämään liittimen jotenkin vinoon

Höyrykonkari Hruogan's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mä en kyllä ymmärrä vieläkään miten saatte nämä nautilukset kurlaamaan. Käytin yhtä tämmöstä sillon kun tuli markkinoille eikä kertaakaan edes yrittäny kurlata ja nyt käytössä taas toista viikkoa jo yhellä ja samalla atopäällä eikä oo kertaakaan ees ajatellut kurlaavansa. Nesteet on kutakuinkin 50/50 vpg, 9.9wattia tehoja syötän ja käytän toisiks pienintä ilmareikää

Ja v***u että on paljon kirjotusvirheitä kun kännyllä naputtaa hötäpäissään viestejä

erittäin hyvä tankkihan tämä on, paras omistamistani.
    kurlausta esiintyy lähinnä täyttäessä tankkia, mutta muuten todella vähäistä. Makukin on erinomainen ja hyvät höyryt antaa, vaikka vastus on 1,8 ohminen.
    suurempia ongelmia ei ole esiintynyt, joten kyllä lämpimästi suosittelen!

Kurlaukset on vähentyneet nyt viidentenä päivänä olemattomiin, enää kurlaa ainoastaan jos käyttää kahta pienintä ilmareikää alle 4 voltilla. Hyvin toimii nyt, vaati ilmeisesti pienen sisäänajon.

Höyryttelijä

Sijainti
    joensuu
    mulla taas kurlailee joka täytön jälkeen oma nautilus. tulittaessa räkäsee vielä kunnon kaaressa nestettä tipistä, johtusko tuo noista uusista bvc coileista?

Höyrähtänyt

Omassa kurlaukset loppu täysin, kun käänsi sen yläpään tiivisteen oikeinpäin. Oli aika mielenkiintonen homma kaivaa se sieltä ehjänä pois :-)

Höyryttelijä

Onko kokemuksia miten tällänen mini versio toimii ton 1600mah spinnerin kanssa? Ja mistä niitä metalli(?)tankkeja vois tilata?

Höyrähtänyt

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jerpsu Näytä viesti
    Onko kokemuksia miten tällänen mini versio toimii ton 1600mah spinnerin kanssa? Ja mistä niitä metalli(?)tankkeja vois tilata?
    Miniin löytyy terästankki ainakin Finnvapelta: Nautilus Mini terästankki | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

Minulla on iTaste CLK 1280:ssä normi Nautilus ja hyvin toimii ainakin näillä uudemmilla BVC-atoilla, niin luulisi spinnerilläkin toimivan.

Höyrykonkari

Sijainti
    Inkoo
    Mäkin sain just Nautilus Minin postissa ja siihen 1600mAh akun..Oisko kellään kokemusta miten se pelaa pienemmillä akuilla kun siinä on erilainen atopää..kuluuko akkuja akkuja enemmän ? Kohta lähtee kunnon höyryt..?

Höyrykonkari

Ei perhana kestä bvc atopäät mulla ku 15ml max. Toimii toki vähän sen jälkeen, mutta menee tukkoon kun bogen carto. Muuten kyllä hyvä ato. Hyvät höyryt. On vaan niin hintavii, et tekis mieli kokeilla kiinan kopio atoja.

Höyrypää

Sijainti
    Oulu
    Varusteiden päivittämiseen ei sitten mennyt kuin pari viikkoa, nyt piti tämän ketjun innoittamana laittaa tilaukseen pari kappaletta näitä Nautiluksia metallihäkillisillä tankeilla varustettuna! Eniten vaakakupissa painoi tuo iso tilavuus entuisenä ketjupolttajana, ja ilmareiän säätö.

"Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."

Höyrykonkari

Sijainti
    Kempele
    Tänään tuli (taas) tämmöinen postilaatikkoon, tällä kertaa BVC-atoilla. Alkoi MISTer hankalaksi, niin piti joku varalaite saada taloon. Kyllähän tälle tehoa kestää antaa ihan eri lailla kuin vanhalle atomallille. Vasta 20W Danilta alkoi tuottamaan palaneen makua. Nyt ajelen 17W, joka tuntuisi olevan optimi minulle. Maku jää aika "ohueksi" ja kylmäksi siltikin, suomeksi sanottuna MISTer painii ihan eri luokassa. Ajattelin hehkutuksen perusteella tämän jo olevan lähempänä rba-vehkeitä, mutta ei. Silti, ei tämä ihan huono ole, pesee kyllä Aerotank Megan selkeästi maussa ja lämmössä ja ajaa asiansa varalaitteena ihan hyvin.

Höyrykonkari

Teeppä oma coili sinne, potkii aika hyvin. On vaa helvetinn vaikee tehä.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kempele
    Lainaus Alkuperäinen postaaja isoego Näytä viesti
    Teeppä oma coili sinne, potkii aika hyvin. On vaa helvetinn vaikee tehä.
    Tää on vaan plug and play mulle, MISTerin kans saa sit ropata ihan tarpeeks

Höyrykonkari makedeuz's Avatar

Sijainti
    littoinen
    Lainaus Alkuperäinen postaaja isoego Näytä viesti
    Ei perhana kestä bvc atopäät mulla ku 15ml max. Toimii toki vähän sen jälkeen, mutta menee tukkoon kun bogen carto. Muuten kyllä hyvä ato. Hyvät höyryt. On vaan niin hintavii, et tekis mieli kokeilla kiinan kopio atoja.
    Pistin juuri Chinabuye.com tilaukseen 15kpl bvc atoja Saas nähdä onko niistä mihinkään!

Eleaf iStick - Smok Xpro 50 - Kanger subtank mini - Joyetech ego one XL

Höyrähtänyt

Sijainti
    Hyvinkää
    Nautilus miniä höyryttänyt jo useamman viikon, eli useita kymmeniä millejä nestettä. Ei ole ollut mitään ongelmia ja olen ollut laitteeseen todella tyytyväinen. Pari päivää sitten hommasin isomman version ja siihen 1.6 ohm. bvc vastuksia. Ei ole tuon kanssa ollut kuin ongelmia. Ensin ei neste maistunut ja sai imeä kuin heikkopäinen. Sitten ampui nesteet silmille. Seuraava vastus antoi todella epätasaisesti höyryä jne. Kokeilin kolmatta 1.6 vastusta myös minissä, missä toimi ok.

Onko muilla kokemuksia noista 1.6 vastuksista? Ovatko ne ihan sysipaskoja, vai onko mulla jotain vikaa tuossa Nautiluksessakin. Ai niin, vastukset on Aspiren ja nesteenä on lähes koko ajan ollu Arizonan green (50/50 pg vg).

Kiitos jo etukäteen mahdollisista kommenteista ja avuista!

Höyryttelijä jim's Avatar

Sijainti
    Vihti
    Veikkaisin, että vuotaa jostain. Kokeile laittaa ilmareikä isoimmalle ja sitten tukit sen sormella ja puhallat drippiin. Löytyy vuotokohta jos sellainen on. Sittenhän noi atot käy sen minin kanssa ristiin. eli testaa uudet atot siinä minissä ja toisinpäin niin saat selvitettyä, että onko ongelma niissä atoissa. Niin ja oma vaatii uudella atolla aika pitkän seisotuksen ennen höyryttelyä, että imeytyy kunnolla sinne atoon se neste. Toivottavasti löytyy ratkaisu.

EDIT: Ennen vuodon etsimistä täytä se tankki vaikkapa vedellä.

Höyrykonkari

Mulla minissä toimii 1.8 parhaiten. En tiedä miks? Ehkä ne korkeet voltit ja watit. Nyt pistän kiina tilauksen menemään ja testaan onko suurta laatu eroa.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Hyvinkää
    Täytyy tutkia tuo tankki paremmin. Vastuksia kokeilin ristiin ja siirsin minissä toimivan vastuksen isoveljeen. Katsotaan mitä se siinä sanoo.
    Täytyy varmaan jokatapauksessa hommata noita 1.8 vastuksia lisää. Tuntuivat kestävän pidempään ja antavan enemmän makua omassa käytössä.
    Kertoilehan isoego miten Kiinan reissulla kävi

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •