Pahin tapaus minun kohdallani on Halo Purityn Southern Classic. Vaikea sanoa miltä haisee ja maistuu, mutta mieleen tulee sairaalamiljöö, erilaiset voimakkaat puhdistusaineet ja sprii-pohjaiset tussit.
Ehkä etelävaltioiden punaniskojen tupakki maistuu tältä, en tiedä.
Siinä se on kuitenkin, lähes täysi pullo kokoelmissa vielä. Olen koittanut ilmata sitä viikon -pari, mutta sama etovuus siinä on vielä.
Voisin vielä lisätä, että yleensä suosin tupakan- ja menttolitupakan makuisia nesteitä.
Johnson creek spice apple cider. Haisee aivan kauheelle paskalle ja maistuu myös, hyi vittu.
Hangsenin TY4 vai mikä lie olikaan (ei kuitenkaan RY4) taitaa olla oma inhokkini tällä hetkellä.![]()
Mistä tuon allekirjoituksen missä näkyy aika viimeisestä tupakasta jne.. sai laitettua?
oisko Tupakoinnin lopettaminen -laskuri tuosta edellisestä viestistä kopsasin![]()
Viimeksi muokannut LeFa16; 22.08.14 kello 20:09.
PA:n RY4 double. Johtunee varmaan siitä, että oon heti höyryttelyn alussa aloittanut makeilla ja fresheillä nesteillä, nyt kun kokeili tota ei napannut ollenkaan. Vein avokille (joka polttaa melkein maxi askin bonaria päivässä) maistiin ja sano et ''täähän on hyvää!'' totesin, että siitäs saat, pidä hyvänäs.![]()
Otin pullosta dripperiini nestettä, jota luulin omaksi minttucocktailiksi. Tulitus ja oikein syvä imaisu, sen jälkeen reaktiot tätä luokkaa:
https://www.youtube.com/watch?v=08dxKZrQ7nM
(jos nyt ei ihan)
Pullossa olikin HS:n vesimelonia.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Nyt on kyllä pakko tännekin sanoa, että Atmos Labin vesimeloni on kyllä pahin mahdollinen neste mun mielestä...
Maku tarttui ainakin dripperiin niin pahasti että muissa nesteissä häivähdys tätä karmeaa nestettä...
Ei kyllä tuu tätä höyryteltyä luultavasti edes vaikka muut nesteet olis loppu.....
Flavor westin ecto cooleria oon tässä nyt koko illan koittanu saada siedettävään kuosiin sekoiteltuna muihin ja sellaisenaan, mutta pakko lyödä hanskat tiskiin. Tuo on vaan niin hirveää skeidaa, että jo tippakin sama missä pilaa nesteen kun nesteen.
Rakensin oneen uuden vaijerisetupin ja vaikka vedellä huuhtelin ja kuivapoltin yms. niin aina vaan maistuu tuo jokin puserrettu kaktuksen kuori tms..
Bargain vapourilta tuli tilattua irish creamia 100ml ja itse olen sitä höyryytellyt n. millin. aivan hirveää kuraa. Ei tule kyllä enää ikinä lisää tännepäin![]()
Bvs biotechiltä maitokaramelli. Hyihyi!
Redwoodin breakfest blend. Herranjumala sentään!!! Maistuu palaneelta rasvalta... Jos kerrankin vielä maistan moista nestettä, niin purjo lentää aivan varmasti![]()
Paul saar- valkoviini.Aivan kauheaa.maistuu ja haisee etikalle.eipä noi muutkaan ps nesteet hyviä ole,joskus alkuaikoina noita maistelin,mut toi valkoviini jäi mielee...
Ehdottomasti Valeo Laboratories Raspberry. En ymmärrä miten valmistaja kehtaa kutsua tätä paistinrasvalta maistuvaa kammotusta vadelmaksi. Maussa oli myös alkusyksyisiä vivahteita – kirpeää kuin liian aikaisin poimittu luumu. Ei enää ikinä.
samaan helevetin KURAAN tuli erehdyttyä, tekaisin tuota tököttiä 50millin pullollisen kypsyttelin muutaman päivän ja otin yks aamu töihin maistamatta tuota ensin.
7.jälkeen täytin ryssän tuolla "jumalten nektarilla" ja hyi saa...a mikä makuelämys, oli meinaan pirun pitkä työ päivä olla höyryttelemäti, oli melko lähellä etten hakenu
norttia kaupasta. tuota ketunmyrkkyä ei voi suositella kenellekkään.
Minä tilasin kans tuota usa mixiä, kun jostain sain päähäni että se olis sellanen raikas hyvä makuavasin korkin ja haistelin, niin meinas itku päästä. Inhottava hikisukan ja tunkkaisen minkälie haju jo siinä samassa. Ei en ole uskaltanut edes kokeilla, ettei hyvin alkanut höyryttelyurani kohtaa ikuista pelkokerroin fiilistä ja pelkoa höyryttelyyn ja analogista alkais menemään taas urakalla....
![]()