.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 05:27.
Itse käyttänyt tuota pari päivää ja ihan asiallinen peli. Kokoon nähden painoa on helvetisti ja iso miinus siitä että tarvii ruuvarin jos haluaa vaihtaa akun. Mutta tyytyväinen olen ollut. Akku kestää muutaman tunnin höyryttelyä 30w teholla mutta itsellä tuo on käytössä toimistolla joten saa aina piuhaan kiinni kun on tarvetta.
Ostin ECC:ltä. En tiedä myykö Euroopassa kukaan.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 05:28.
Itellä ollut n. kuukauden käytössä kyseinen vehjis enkä oikee keksi mitään huonoo sanottavaa muutakun se akun vaihto. Tosiaan ruuvarin tarvii jos haluu akun vaihtaa mutta aika pieni miinus omasta mielestä. Miettiny et mitenköhän toimis jos kehittäis jonkun magneetti virityksen toho ruuvin tilalle. Kenelläkää muulla käyny mielessä?
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 05:28.
Hmm... Siipiruuvi vois olla iha varteenotettava vaihtoehto kyllä. Vasuri kun olen niin ei mitenkään tulisi ees tielle. : D
WP_20140925_09_05_59_Pro.jpg
Työstin omaani noi magneetit ja toimii ku junan hissi =)
Minkäs kokosia magneetteja käytit ja oliko paha rasti työstää nuo?
5mm x 1mm. Manuaalijyrsimellä vedin paikat magneeteille. Ilman koneita toki varmaan aika haastava homma..
tämä kyseinen laitos tuli mullekkin tänään. ukecigstorelta tilasin 6vrk meni (ei huonosti).alku tunnelmat varsin positiiviset...
rDNA laturi itellä ainaki 800mA, siis minkä pakasta vedin.
Usb 2.0 portti antaa virtaa 500mA saakka, Usb 3.0 900mA.
Ite DNA30 piirin max imutehosta en osaa sanoo, nopeella googlella evolvi ite tykkää tarjota juuri tuota 500mA laturia piirin kans, mutta ite piiriin menevästä tökkäystehosta en löytänyt mainintaa.
Suoraan valmistajalta: http://www.vaporshark.com/
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 05:29.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 05:29.
kai se on tilattava vaan suoraa vaporsharkilta... ei oota näyttäs noi mainitut kaupat. Sit ku ois vielä joku alennuskoodi voimassa
voe hitsi kun ois pätevä vehje... mutta liian pätevä hinta meikäläiselle :/
Joskus se vaan vituttaa, ja joskus se vituttaa vaan vituttaa enemmän
Varmaan suurin kysymys on riittääkö 30w vai tarviiko 50w ja menee sen mukaan. Vaporshark on näistä kahdesta laadukkaammin tehty.