Eli niin lupaava kuin olikin, niin ihan kaikille nesteille ei käy? Onkohan sama kuin noi tankkeja hajoittaavat nesteet aikoinaan? Eli jos ei muovitankilla voi höyrytellä, niin ei sitten BVC:lläkään?
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Kieltämättä ihan kiva tietää. Siitä en ole ihan varma onko ongelman syynä kyseinen neste... Mulle dr stanley clarkin snake oil nautilus minissä bvc:llä ei ole tehnyt vastaavaa..Näin jälkiviisaana voin todeta, että BVC ei kelpaa tohon dr clarkin snake oiliin. Oli sulattanut kaiken valkoisen (silican?) atosta.
Terveisin, nesteet drip tipin kautta naamalle![]()
Ensimmäisen aton kärähtäessä testasin saako kuumalla vedellä elvytettyä..Vastaus: EI saanut..."putsailun" jälkeen bebecat sisään ja testaamaan -> atosta sekottui hitaasti jotain punertavaa mönjää nesteen sekaan. Roskiin mänt.
![]()
Tosi hyvä tankki tuo Aspire Nautilus! Paras mitä oon saanut käsiin kaikista millä olen höyrytelly![]()
Viimeksi muokannut Ristiseiska; 12.09.14 kello 03:40.
Itsellä on tuo nautilus mini. Ihan tajuttoman hyvä tämä mini on. Ei oo vielä kertaakaan curlannut viikon sisällä eikä mitään muutakaan ongelmaa. Enkä ole muute ikinä aikasemmin pystynyt mitään clearoo ajaa 20 watilla![]()
Naaatiluksen kanssa toimittu jo tovi. Hyvin on pelittänyt , ei ole ongelmia ollut snake oilin kanssakaan 10mm kerta pöräyksinä ja muuta nestettä välillä. Kesti n. 4 vko ennen kuin oli tukossa.
Tankin tipautin lattialle eräänä suununtai ammuna , rikkihän se meni. Nyt kestää pudotella kun on vähän metallia tankin ympärillä( testattu jo )
Miten ihmeessä on mahdollista, että jotkut täällä vetelee Nautilusta 20W kun itse laitan 10W niin alkaa palanu maistumaan ja jos laitan alle 10W niin johan räkii nestettä suuhun urakalla?
On ollut yksi hyvin toimiva BVC ato kymmenien joukosta, mitä on tullut ajettua Vamo V5 ja MVP2:lla.
Nesteenä ollut PG70/VG30.
Kyl pitäis 70pg kestää BVC:llä kepeesti 13 wattia, jotain hässää sulla nyt varmaan on tuossa paketissa. Minulla on tässä justiinsa Nautiluksessa 70pg Halon kiisselit ( Cpt. Jack ) reilut 15ml lussutetussa 1.8 ohm BVC atopäässä ja 15 wattia menee hianosti ilmat auki. Ootko kokeillut eri nesteillä ?
Ite myöskin lussuttelen nautilusta 14-15w. Litku on 50/50 ja kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia. Uuden aton kanssa vaan pienin ilamrööri käyttöön hetkeksi. Samoin olen huomannut, että kannattaa todellakin täyttää vain siihen 5ml asti. Jos vetäsee ihan täyteen, niin ei wikkaa paskaakaan, kunnes saa vähän ilmaa tankkiin.
Ja pientä päivitystä.
Tuon modauksen jälkeen ollut päivittäisessä kierrossa bvc atolla ja 80vg nesteellä.
Pari kertaa on pientä kurlailua ollu, mutta ei enään nesteitä suuhun asti.
Maku hyvä, komeat höyryt ja vaivaton käyttää.
Verkkotankilla ei edes pahan näköinen.
20140913_135028-1.jpg
Vois tilata toisenkin, tai ehkäpä sen Silotankin...
Välillä pitää aina testailla kaikkea uutta ja "parempaa". Nautiluksella nyt tupruteltu reilut 10 ml (nesteenä 50/50 Health Potion, 1,8 ohmin atopäällä, watteja tälle kärsii paukutella sellaiset max. 12), vähän kommentteja:
+ tilavuus
+ höyryntuotto
+ ulkonäkö ("verkkotankilla")
+ viimeistely/kokonaisuus
+ imuilman säätörengas, toteutettu näppärästi
+ jousitettu plussapinni
- maun tuotto
- kurlaa aika helposti
Noi miinukset voi varmaan kääntää plussiksi tekemällä (tiivareista) enemmän vg-pitoisia, sekä lisäämällä enemmän tiivistettä (=makua). Kurlauksenkin saa pidettyä aisoissa, kun käyttää isointa ilmareikää ja höyryttelee leppoisaan tahtiin.
Ei tämäkään vielä multa Kaiffareita syrjäytä, mutta esim. Joytech Deltan kanssa painii aikalailla samoilla viivoilla - vaihtoatopäät tosin n. egen halvempia, eli siinä vertailussa tämä vie voiton. Kokonaisuutena arvosanaksi 8/10, suosittelen cleroista tykkääville - arvosana muuttuu 9/10, jos atopäiden vaihtoväli on tarpeeksi harva...
Hitsin vitsi, jos clearot kehittyy tätä tahtia, niin vuoden päästä löytyy varmaan jo Kaiffarin pätkijä...![]()
Just ne. Eikä mulla ole vielä ollut kuin yksi ja sama 1,8 ohmin atopää käytössä. Täytyypä kokeeksi vaihtaa uutta koneeseen...
Pari päivää nyt Nautilus Miniä käyttänyt ja kurlaa ja vuotaa niin perkeleesti. Noin 20 imaisun jälkeen tippi ja keskiputki on täynnä nestettä ja välillä sylkee suuhun asti. Olen varmaankin 10 kertaa jo putsannut kaikki osat ja kokeillut molemmilla mukana tulleilla bvc-päillä. Joka kerta sen 20 hitin jälkeen alkaa tökkimään. Kaikki googlella löytyneet konstit kokeiltu.
Voi kyllä johtua nesteistä, joita minulla on tällä hetkellä vain 80/20 pg/vg. Mutta on kyllä todella nirso jos näin on.
Käytössä iTaste vv v3 ja alle 11 watin turha käyttää eikä kolmea pienempää ilmareikää voi käyttää.
Muutoin kyllä tykkään, maku on loistava mutta hermot menee tuohon jatkuvaan putsailuun. :/
KGO & Twist
Tänään sain itselle Nautiluksen, ensimäinen täyttö ja hana modziin kiinni ja pöydälle pystyyn pariksi minuutiksi odottamaan. Kun otin käteen niin oli kerinnyt vuotaa puolet nesteistä akun päälleEikun tankki osiksi ja pesin kaikki kraanan alla, kuivattelu ja uusi täyttö. Nyt sitten tuntuu kurlaavan hemmetisti
Kaikilla ilma-aukoilla kokeillut ja suurimmalla kurlaus vähäisintä. Onkohan vika käyttämässäni MPV:n 70/30 PG/VG Jungle Juice nesteessä vai olenko ruuvannut osat liian löysästi/tiukkaan? Toista atomizer-päätä en ole vielä kokeillut.