Voisin tulla myös paikalle Hesa-miittiin, laita vaan uusi paikka hakuun, vaikka viikon, parin päähän edellisestä aiotusta.
Mulle ainakin olisi tuo 13.9. käynyt. Eli jos nyt vielä löytyy joku mesta mikä voidaan vallata niin olen mukana. Voisin jopa erään toverin raahata mukanani.
Laitetta tulee ja menee. Enpä taida enää päivitellä kalustoa tänne
mä yritän nyt kaikkeni et saisin ton 13 päivän pidettyä itellä jo suunitelmat sen mukaan tehty. palaan asiaan myöhemmin kunhan olen saanut asioita selvitettyä
perkele mää tarvisin nyt vähän apuja. Kellään tiedossa mitään kolmen kaian tyyppistä paikkaa mistä voisi kuvitella varata paikkaa?
Alkaa toi googeli olemaan läpi käyty ja ruokaravintoloita löytyy miljoona mutta ne vaatii joko ruokailun tai sen että rahaa tulee tietyn verran per tunti että on ilmaista vuokran osalta.
muutenkin tuollainen kapakka tunnelma sopinee meille paremmin kun ravintola tyyppinen ympäristö. ehdotuksia tänne suuntaan niin m äselvittelen paikkoja ja niiden suhtautumista (jos tehdään näin niin ei tule sitten miljoonaa kyselyä per ravintola) mielellään helsinkin keskustan ulkopuolelta tai laidalta että ei ihan ydinkeskustaan tarvi autolla kurvailla.
Kiitos jo tässä vaiheessa ja jos nyt näyttää näin vaikealta niin tapahtuma tulee siirtymään tulevaisuuteen (määrittelemättömän ajan päähän tässä vaiheessa)
Nyt alkaa niin monesta suuntaa tulemaan ilmoituksia että päivämäärääkin pitäisi vaihtaa joten heitän ilmoille uuden päivämäärän 27.9?
mitenkäs ihmisille passaa.. muuten kaikkialle noi päivät nyt jo niin vaihdellaan niitä sit sen mukaan ku varmistuu päivä...
Bongasin vasta nyt. 27.9 kävisi tänne.
nonniin eli paikka varattu 27.9 klo 15:00 eteempäin. eli sinne siis ja paikan linkki löytyy aloitus postauksesta.
Tuntematon hyypiö sekä ehdottomasti vasta aloitteleva höyryäjä, mutta voisi sitä tulla sosiaalisuuttakin harrastamaan välillä.
Varsinkin kun vapefestit meni ohi rahanpuutteen takia, tämä voisi olla aika passeli
Tulossa ollaan.
Joko on putket kiilotettu ja herkkunesteet huulilla? Vielä pitäis 2vk odotella
Yritetään tulla! Voin kattoa jotain litkuja mukaan niin porukka voi maistella..
Osat on vielä matkalla. Eka on toivottavasti valmis ennen Vape summittia.
Tännehän vois itsekkin pyrkiä..
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Todennäköisesti alkaen hinnat on +600€